• چهارشنبه / ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ / ۲۱:۴۲
  • دسته‌بندی: سینما و تئاتر
  • کد خبر: 1403052416915
  • خبرنگار : 71454

از داوری سعید نجاتی تا اجرای «تیتانیوم»

از داوری سعید نجاتی تا اجرای «تیتانیوم»

داوری سعید نجاتی در یک رویداد سینمایی،خبری از اجرای «تیتانیوم» و...از جمله خبرهای دریافتی سینما و تئاتر است.

سعید نجاتی فیلمساز ایرانی در میان ۵ داور بین‌المللی جشنواره شهرهای خلاق مسکو قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، سعید نجاتی فیلمساز و مدرس ایرانی به همراه ایوان توردوسکی از روسیه، تام لیزبا از برزیل، ژانگ هیو از چین و ویدهی خاندلوال از هند داوری و منتوری جشنواره شهر خلاق را برعهده دارند.

سعید نجاتی همچنین در این جشنواره، یک کارگاه برای فیلمسازها با عنوان «بازیگردانی کودک و نوجوان» برگزار کرد.

جشنواره شهرهای خلاق مسکو، آثار سینماگران جهان را که درباره شهرهای زادگاه خود فیلم ساخته‌اند، دریافت کرده است.

این جشنواره توسط سازمان گردشگری مسکو، مدرسه هنر و طراحی دانشگاه اقتصاد مسکو و دانشگاه مک‌گافین برگزار می‌شود که قرار است فیلمسازان پذیرفته شده در این جشنواره، پروژه مشترکی را با عنوان «قلمرو آینده؛ مسکو ۲۰۳۰» کلید بزنند.

این دوره جشنواره شهر خلاق مسکو از برابر با ۱۰ تا ۲۵ آگوست در شهر مسکو برگزار می‌شود.

در مرحله دریافت آثار، از میان ۲۹۴ اثر از ۱۲ کشور، ۳۲ فیلم برای حضور در جشنواره پذیرفته و در مرحله بعدی توسط ۵ داور به فیلم‌ها امتیاز داده شد تا در نهایت ۱۰ فیلم سه دقیقه‌ای منتخب شدند. از میان این فیلم‌ها، یک فیلم ایرانی به کارگردانی هادی شیبانی حضور دارد که فیلم درباره شهر مشهد زادگاه این کارگردان ایرانی است.

۱۰ فیلمساز بین‌المللی در جشنواره حضور دارند و فیلم‌های خود را ارائه می‌کنند تا در نهایت توسط این ۱۰ فیلمساز و با منتوری داوران، یک فیلم درباره شهر مسکو (مسکو ۲۰۳۰) بسازند. پروژه ۲۰۳۰ آینده مسکو را تصور می‌کند که قرار است شهری کاملا الکترونیک و خلاقانه باشد.

***

دبیرخانه نخستین جشنواره «فیلم و عکس با انرژی» اعلام کرد ۵۹ اثر در بخش فیلم این جشنواره پذیرفته شده‌اند.

هیأت داوران بخش فیلم نخستین جشنواره «فیلم و عکس با انرژی» متشکل از رعنا آزادی‌ور، حسن معجونی، پری‌ناز ایزدیار، هوتن شکیبا و هدی زین العابدین از میان آثار متقاضی حضور در این جشنواره، ۵۹ اثر را برای حضور در بخش فیلم این رویداد هنری انتخاب کردند.

نکته قابل توجه در فیلم‌های شرکت‌کننده در جشنواره «فیلم و عکس با انرژی» حضور چهره‌های شناخته‌شده بازیگر سینما و تئاتر به عنوان بازیگر در این آثار است.
گوهر خیراندیش،  همایون ارشادی، نسرین مقانلو، پانته‌آ پناهی‌ها، فرید سجادی‌حسینی، نازنین فراهانی، نهال دشتی، افشین سنگ‌چاپ، مهدی زمین‌پرداز، بهرام بهرامی، ندا جبرائیلی، نسرین نصرتی، هانا کامکار، زانیار خسروی، آذرخش فراهانی، هومن حاجی عبداللهی، رامین راستاد و سیاوش چراغی‌پور، بازیگران و هنرمندان شناخته‌شده‌ای هستند که در فیلم‌های نخستین جشنواره «فیلم و عکس با انرژی» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

نخستین جشنواره «فیلم و عکس با انرژی» با دبیری حمید خانی و حمایت کمپین «با انرژی» از ۲۷ تا ۲۹ مرداد در تهران برگزار می‌شود.

###

بلیت‌های هفته اول «تیتانیوم» به پایان رسید

بلیت‌های هفته اول نمایش «تیتانیوم» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی اشکان درویشی به پایان رسید و بلیت‌فروشی روزهای آتی امروز آغاز می‌شود. 


تمامی بلیت‌های هفته اول نمایش «تیتانیوم» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی اشکان درویشی با بازی امیر مقاره در کمتر از ۱۰ دقیقه به پایان رسید. 

با توجه به درخواست مخاطبان، بلیت‌های روزهای بعدی این نمایش امروز ۲۴ مردادماه در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد. 

لاله صبوری، شیوا خسرومهر، شیما محمدی، حامد تهرانی، علیرضا نائینی، مازیار مهرگان، تکتم اخجوانی، آرزو جعفری، حسین جاهد و با حضور امیر مقاره بازیگران این نمایش هستند.

نویسنده و کارگردان: اشکان درویشی، دراماتورژ و بازنویس متن: سامان شمس، تهیه‌کننده: اشکان درویشی، مشاور پروژه: مسعود ملکوتی‌نیا، موسیقی و خواننده: محمدرضا مقدم، نوازنده ویولن: کورش عبدی، مجری طرح: مهشید خسروی (موسسه خیریه فرشته‌های بهشتی)، مشاور حقوقی: حجت صدفی، مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای: مریم قربانی‌نیا، مدیر تبلیغات: بهمن بابازاده، مشاور تبلیغات: مریم رودبارانی، تیزر و موشن گرافی: جاوید علیپور، عکاسی پوستر: مالک قنبری، طراح پوستر و لوگوتایپ: محمد تقی‌پور، طراحی نور و صدا: حمید باباخانی، اجرای نور و صدا: علی قمصری، مدیر اجرایی: حسین عباسی، گروه اجرایی: شقایق باقی، ملینا محمدی، نیکا شاپوری، فرشید راد و ابراهیم قزی. 

نمایش «تیتانیوم» از ۲۴ مردادماه به مدت محدود در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود.

علاقه‌مندان می‌توانند بلیت این نمایش را تنها از سایت تیوال به نشانی tiwall.com/p/titanium تهیه کنند.

روابط عمومی این نمایش تاکید می‌کند کسانی که قصد خرید بلیت نمایش «تیتانیوم» را دارند، از هیچ طریق دیگری غیر از سایت تیوال اقدام به تهیه بلیت نکنند زیرا امکان هرگونه کلاهبرداری وجود دارد و تیم اجرای نمایش تعهدی در قبال بلیت‌های عرضه شده در مجاری دیگر را ندارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha