• یکشنبه / ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۵:۲۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403052114226
  • منبع : بازار

چگونه سفر مارکت ارزان‌ترین بلیط‌های هواپیما را ارائه می‌کند

چگونه سفر مارکت ارزان‌ترین بلیط‌های هواپیما را ارائه می‌کند

آیا تابه‌حال برایتان پیش‌آمده که بخواهید به سراغ بلیط هواپیما بروید اما هزینه‌ی بالای بلیط شما را از خرید منصرف کرده باشد؟ شاید هم با پرداخت هزینه بلیط دیگر نتوانید برای بخش‌های دیگر سفرتان نظیر اقامتگاه، خوردوخوراک، بازدید از جاذبه‌های گردشگری و گشت‌وگذار در مقصد سفر به‌اندازه کافی پول کنار بگذارید.

به گزارش ایسنا به نقل از سفرمارکت، اگر می‌خواهید با کمترین هزینه بلیط هواپیما مورد نظرتان را خریداری کنید، کافی است که تا پایان مقاله همراه ما باشید تا چند نکته در رابطه با پیدا کردن ارزان‌ترین بلیط هواپیما از سفر مارکت به شما ارائه کنیم.

دسترسی به تعداد زیادی بلیط هواپیما

یکی از روش‌هایی که به شما کمک می‌کند تا بتوانید در زمان بسیار کمی ارزان‌ترین بلیط هواپیما را پیدا کنید، دسترسی به تعداد زیادی بلیط هواپیما است. اگر بخواهید از روش‌هایی نظیر مراجعه به آژانس‌های هواپیمایی یا سر زدن به تک‌تک وب‌سایت های فروش بلیط هواپیما استفاده کنید، باید وقت و انرژی زیادی را صرف کنید.

به‌جای اینکار می‌توانید به وب‌سایت سفرمارکت که یک پلتفرم آنلاین برای خرید محصولات سفر است، مراجعه کنید. در این وبسایت می‌توانید یک لیست جامع از بلیط هواپیما عرضه شده توسط ۴۵ وب‌سایت معتبر فروش بلیط را در یک صفحه مشاهده کنید. این شیوه از نمایش به شما کمک می‌کند تا بتوانید ارزان‌ترین بلیط را به‌راحتی پیدا کنید.

تقویم قیمتی برای پیدا کردن ارزان ترین روز

اگر نمی‌دانید در چه روزی به سراغ بلیط هواپیما بروید که هزینه کمتری را بابت خرید آن بپردازید، از تقویم قیمتی سفرمارکت استفاده کنید. با مراجعه به بخش تقویم قیمتی به‌راحتی می‌توانید ارزان‌ترین روز را برای خرید بلیط هواپیمای مورد نظرتان پیدا کنید. این روز با رنگ سبز بر روی تقویم به نمایش درآمد است.

چگونه سفر مارکت ارزان‌ترین بلیط‌های هواپیما را ارائه می‌کند

امکان مرتب سازی لیست بلیط­ها بر اساس قیمت

همان‌طورکه در بخش پیشین مقاله گفتیم، با مراجعه به وب‌سایت سفر مارکت می‌توانید یک لیستِ جامع از بلیط هواپیمای مورد نظرتان را در یک صفحه مشاهده کنید. در این لیست ممکن است بیش‌از ۲۰ کارت بلیط به شما نمایش داده شود. با استفاده از گزینه‌های مرتب سازی در این وب‌سایت به‌راحتی می‌توانید بلیط‌ها را براساس معیارهای مختلفی مثل قیمت مرتب سازی کنید. به گونه­ای که ارزان‌ترین بلیط در ابتدای لیست و گران­ترین در انتها قرار بگیرد. این شیوه مرتب‌سازی به شما کمک می‌کند تا در وقت خود صرفه‌جویی کنید و با صرف زمان کمتر ارزان‌ترین بلیط را پیدا کنید.

امکان پیدا کردن بلیط بر اساس ایرلاین

یکی از عوامل تأثیرگذار بر روی قیمت بلیط هواپیما ایرلاین است. ایرلاین یا شرکت هواپیمایی صاحبین هواپیماها و برگزار کننده‌ی پروازهای داخلی و خارجی هستند. زمانی‌که شهر مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت و تعداد مسافرین را در بخش بلیط هواپیما سفرمارکت انتخاب کنید و بر روی گزینه «جستجو بلیط» کلیک کنید، در سمت راست بخش فیلترها به شما نشان داده می­شود.

در این بخش می‌توانید نام شرکت‌های هواپیمایی اجرا کننده پرواز مورد نظرتان را ببینید. رو به روی نام هر ایرلاین قیمت آن نیز نوشته‌شده است و به‌راحتی می‌توانید با انتخاب ارزان‌ترین ایرلاین‌، بلیط‌های ارزان را در لیست نتایج جستجو مشاهده کنید.

نکته: معمولا در مسیرهای پروازی خارجی، قیمت بلیط ایرلاین‌های داخلی کم‌تر از ایرلاین‌های خارجی می‌شود.

امکان انتخاب کلاس پروازی

یکی دیگر از عوامل تأثیرگذار بر روی قیمت بلیط هواپیما کلاس پروازی است. ارزان‌ترین کلاس پروازی اکونومی و بعد از آن بیزینس است. با مراجعه به بخش فیلترها در وب‌سایت سفر مارکت می‌توانید گزینه کلاس اکونومی را فعال کنید تا تنها بلیط­های هواپیمای این کلاسِ پروازی به شما نمایش داده شود.

امکان مشخص کردن محدوده قیمتی برای بلیط

اگر بودجه محدودی در اختیار دارید، می‌توانید با مراجعه به بخش «محدوده قیمت» در وب‌سایتِ سفرمارکت محدوده بودجه مورد نظرتان را وارد کنید تا موتور جستجوی هوشمند این وب‌سایت بر اساس بودجه شما لیست نتایج جستجو را تغییر دهد.

پیدا کردن بلیط بر اساس سیستمی یا چارتری بودن

بلیط هواپیما را می‌توان براساس سیستمی یا چارتری بودن نیز تقسیم‌بندی کرد. این معیار می‌تواند بر روی قیمت بلیط این وسیله نقلیه نیز تأثیرگذار باشد. بلیط­های سیستمی درطول سال قیمت ثابت­تری دارند و می‌توانید با خرید زودهنگام این دسته از بلیط‌ها، هزینه کمتری را برای تهیه آن­ها بپردازید.

از طرفی بلیط­های چارتری نوسان قیمت بیشتری دارند و در فصل شلوغ سفر قیمت بالاتر و در فصل خلوتی سفر قیمت کمتری پیدا می‌کنند. البته نمی‌توانید بلیط­های چارتری را در همه مسیرهای پروازی پیدا کنید و تنها در مسیرهای پرترددی نظیر تهران کیش، تهران مشهد ، تهران استانبول و تهران دبی امکان پیدا کردن بلیط­های چارتری وجود دارد.

از بخش فیلترهای سفرماکت به‌راحتی می‌توانید نوع بلیط خود را سیستمی یا چارتری کنید تا یکی از دو نوع بلیط به شما نمایش داده شود.

امکان مشخص کردن ساعت پرواز

معمولاً پروازهایی که از نیمه‌شب تا صبح زود برگزار می‌شوند، طرف‌داران کمتری دارند و به‌همین دلیل بلیط آن‌ها کمی از پروازهای دیگر ارزان‌تر است. بنابراین اگر به سراغ این دسته از پروازها بروید، می‌توانید در هزینه‌های سفر خود صرفه‌جویی کنید. تنها کافی‌ست از بخش فیلترهای سفرمارکت ساعت پروازتان را از نیمه‌شب تا صبح زود قرار دهید.

امکان انتخاب کردن وبسایت عرضه کننده بلیط

وب سایت‌های عرضه‌کننده بلیط معمولاً کارمزدهای متفاوتی را برای عرضه بلیط هواپیما در نظر می‌گیرند. زمانی‌که از لیستِ نتایجِ جستجو در وب‌سایتِ سفرمارکت، بلیط مورد نظرتان را انتخاب کردید، بر روی دکمه نارنجی رنگ در سمت چپِ کارت بلیط کلیک کنید تا یک صفحه جدید به شما نمایش داده شود.

در این صفحه می‌توانید یک لیستِ دیگر را مشاهده کنید که در آن نام وب سایت‌های عرضه‌کننده آن بلیط به‌همراه قیمتشان قرار دارند. در این بخش می‌توانید ارزان‌ترین وب‌سایت را برای تهیه بلیط مورد نظرتان انتخاب کنید.

چگونه سفر مارکت ارزان‌ترین بلیط‌های هواپیما را ارائه می‌کند

امکان خرید با گوشی همراه

یکی از مزایای مهم خرید از سفرمارکت، امکان خرید از طریق گوشی تلفن همراه است. منظورمان مراجعه به مرورگرهای گوشی تان نیست، بلکه می‌توانید اپلیکیشن سفرمارکت را بر روی گوشی اندروید یا آی او اس خود نصب کنید و تمامی مراحلی که در بخش‌های پیشین مقاله عنوان کردیم را از طریق گوشی خود طی کنید تا در هرکجا که هستید، تنها با اتصال به اینترنت، به راحت‌ترین شکل ممکن بلیط خود را پیدا و خریداری کنید.

امکان خرید اقساطی بلیط هواپیما از سفرمارکت

اگر تمامی نکات بالا را رعایت کردید اما بازهم بودجه شما آن‌قدر نبود که بتوانید بلیط هواپیما یک مسیر پروازی را خریداری کنید، می‌توانید از طریق پرداخت اعتباری بلیط مورد نظرتان را از سفرمارکت خریداری کنید.

زمانی‌که یک بلیط را انتخاب می‌کنید و وارد صفحه‌ای می‌شوید که وب سایت‌های عرضه‌کننده آن بلیط به شما نمایش داده می‌شود، در کنار نام وب‌سایتی که بتوان از آن خرید اقساطی انجام داد، عبارت «پرداخت اعتباری» را مشاهده می‌کنید.

کلام آخر

سفرمارکت یک بازارگاه آنلاین برای خرید اقلام سفر نظیر بلیط هواپیما است. در این وب‌سایت تعداد زیادی بلیط هواپیما ارائه می‌شود و در آن بخش‌های مختلفی نظیر تقویم قیمتی، مرتب‌سازی لیست نتایج جستجو براساس قیمت و بخش فیلترها وجود دارد. در نتیجه با استفاده از این وبسایت می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن، ارزان‌ترین بلیط هواپیما را پیدا و خریداری کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha