• یکشنبه / ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۰:۵۴
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403052113927
  • منبع : بازار

۱۰ شغل پر درآمد ۱۴۰۳در ایران/ درآمد بالا برای جوانان

۱۰ شغل پر درآمد ۱۴۰۳در ایران/ درآمد بالا برای جوانان

حتما پیدا کردن شغل پردرآمد دغدغه شما هم هست. در این مطلب ۱۰ شغلی پردرآمد ایران را که در سال ۱۴۰۳ بالاترین حقوق را داشته اند معرفی می کنیم.

به گزارش ایسنا به نقل از ایران تلنت، شاید حدس‌زدن پردرآمدترین شغل در ایران کار سختی نباشد. همه می‌دانند مدیر یک کسب‌وکار بودن کاری پول‌ساز است. اما تهیه یک فهرست ۱۰تایی از شغل های پر درآمد در ایران به همین سادگی نیست. بدون جمع‌آوری اطلاعات حقوق ماهیانه افراد در تخصص‌های مختلف، نمی‌توان گفت کدام مشاغل برای جوانان پول‌سازتر هستند. در این یادداشت به کمک آمار موثق و اطلاعات درآمد افراد مختلف در سال ۱۴۰۳، ۱۰ مورد از شغل های پر درآمد در ایران را به همراه میانگین حقوق ماهیانه‌شان شما معرفی می‌کنیم.

۱۰ شغل پردرآمد در ایران

در این یادداشت تلاش کردیم فهرستی ۱۰ گانه از شغل های پر درآمد در ایران را به شما معرفی کنیم. کلیه فرصت های شغلی یاد شده بیشتر از ۳۵ میلیون تومان در ماه حقوق دارند. اطلاعات حقوق و درآمدی که در این یادداشت می‌خوانید بر اساس آمار حقوق و دستمزد وب‌سایت ایران سلری استخراج شده است. بدیهی است ارقام اعلامی میانگین دریافتی این پوزیشن‌های شغلی است و ممکن است دریافتی واقعی شما کمتر یا بیشتر از این ارقام باشد.

۱۰. مهندس کنترل برق یکی از شغل های پردرآمد در ایران است

مهندس کنترل برق با میانگین حقوق ماهیانه ۳۵ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان در رده ۱۰ام شغل های پر درآمد در ایران جای دارد. مهندس کنترل برق عمدتا در صنایعی مانند تولید، انرژی، حمل و نقل، خودروسازی و... فعالیت می‌کنند. اصلی‌ترین مسئولیت این متخصصان طراحی، توسعه، پیاده‌سازی و نگهداری سیستم‌های کنترل الکتریکی است.

۹. مهندس صنایع

مهندسان صنایع با میانگین حقوق ۳۵ میلیون و ۲۸۵ هزار تومان در ماه، ۹ امین جایگاه در فهرست شغل های پر درآمد در ایران را به خود اختصاص داده‌اند. مهندس صنایع یک متخصص میان‌رشته‌ای است و با استفاده از اصول مهندسی، علوم مدیریت و ریاضیات به طراحی، تحلیل و بهینه‌سازی سیستم‌های پیچیده می‌پردازد.

مهندسان صنایع معمولا برای نظارت بر فرآیندهای تولیدی، در کارخانه‌ها حضور پیدا می‌کنند اما ممکن است در شرکت‌های مشاوره، بخش‌های تحقیق و توسعه، صنایع خدماتی یا شرکت‌های فناوری و نرم‌افزار هم به آن‌ها فرصت‌های شغلی مناسبی پیشنهاد شود.

۸. برنامه نویس اندروید در ایران درآمد بالایی دارد

برنامه‌نویس اندروید با میانگین حقوق ۳۵ میلیون و ۵۲۰ هزار تومان در ماه سومین تخصص در فهرست شغل های پر درآمد در ایران است. طراحی، توسعه، تست و نگهداری برنامه‌های کاربردی (اپلیکیشن‌ها) برای سیستم عامل اندرویداز مسئولیت‌های برنامه‌نویس اندروید است.

مدیرعامل، مدیر فروش، مدیر گرافیک و برنامه‌نویس اندروید در فهرست شغل های پر درآمد در ایران قرار دارند.

 اگر در ابتدای راه برنامه‌نویسی هستید، بدانید که در یکی از حوزه‌های پرپتانسیل (ازنظر مالی) قدم برداشته‌اید. برای اطلاع از فرصت‌های شغلی این تخصص آگهی های استخدامی برنامه نویس را بررسی کنید.

۱۰ شغل پر درآمد ۱۴۰۳در ایران/ درآمد بالا برای جوانان

۷. مدیر فروش یکی از مشاغل پردرآمد است

اگر فرصت های شغلی مدیر فروش را بررسی کرده باشید، می‌دانید که این تخصص هم یکی از شغل های پر در آمد در ایران است. یک مدیر فروش با میانگین حقوق ماهیانه ۳۸ میلیون و ۹۴۳ هزار تومان هفتمین جایگاه از شغل های پر درآمد در ایران را به خود اختصاص داده است. مسئولیت برنامه‌ریزی، هدایت و هماهنگی فعالیت‌های فروش برای دستیابی به اهداف فروش سازمان برعهده مدیر فروش است.

۶. مدیر سئو در سالهای اخیر جزو مشاغل پردرآمد بوده است

گسترش استفاده از اینترنت و لزوم بهینه‌سازی موتورهای جستجو برای افزایش فروش، پوزیشن مدیر سئو را به یکی از پردرآمدترین شغل های ایران تبدیل کرده است. یک مدیر سئو ماهیانه به طور میانگین ۴۲ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان حقوق دریافت می‌کند. هدف اصلی مدیر سئو در هر کسب‌وکاری افزایش بازدید ارگانیک (غیرپولی) سایت و جذب مخاطبان هدف است.

۵. حسابرسی معمولا شغل پردرآمدی محسوب می‌شود

پنجمین شغل پردآمد در ایران حسابرسی است. یک حسابرس با میانگین حقوق ماهیانه ۴۶ میلیون و ۹۴۸ هزار تومان یکی از شغل های پر درآمد در ایران است. حسابرس علاوه‌بر شرکت‌های حسابرسی می‌توانند در سازمان‌های دولتی، شرکت‌های خصوصی و شرکت‌های مشاوره مالی مشغول به کار شوند. از جمله مسئولیت‌های مهم حسابدار می‌توان به این موارد اشاره کرد:

  • بررسی و ارزیابی اسناد مالی
  • اجرای آزمون‌های حسابرسی
  • نظارت بر رعایت مقررات و استانداردها
  • تهیه گزارش‌های حسابرسی

۴. مدیر گرافیک شغلی با درآمد بالا

از جمله پردرآمدترین مشاغل در ایران که در ابتدای این فهرست دهگانه قرار دارد مدیر هنری یا مدیر گرافیک است. یک مدیر گرافیک با دریافت میانگین حقوق ماهیانه ۴۳ میلیون و ۹۱۷ هزار تومان در رده چهارم شغل های پر درآمد در ایران قرار دارد. هبری تیم‌های خلاق، توسعه طرح‌های گرافیکی از جمله مسئولیت‌های مدیر گرافیک است. اگر به تازگی وارد این حوزه شده‌اید و به دنبال فرصت‌های کاری می‌گردید آگهی‌های استخدام گرافیست را بررسی کنید.

۱۰ شغل پر درآمد ۱۴۰۳در ایران/ درآمد بالا برای جوانان

۳. مدیر حسابداری، پرمشغله و پردرآمد

در فهرست پردرآمدترین شغل‌ها در ایران، سومین رده به مدیر حسابداری اختصاص دارد. میانگین حقوق ماهیانه یک مدیر حسابداری ۴۹ میلیون تومان است. مدیر حسابداری مسئول اطمینان از صحت، دقت و به‌موقع بودن گزارش‌های مالی است. افرادی که در این فرصت شغلی قرار می‌گیرند سیستم‌های حسابداری را مدیریت و بر فرآیندهای مالی نظارت می‌کنند.

۲. مدیر پروژه، مسئولیت و حقوق بالا

مدیر پروژه (Project Manager) مسئول برنامه‌ریزی، اجرای و تکمیل پروژه‌ها از آغاز تا پایان است. بر اساس آمار جامع حقوق و دستمزد سال ۱۴۰۳ کسب‌وکارهای ایرانی به طور میانگین ماهیانه ۶۱ میلون و ۳۶۴ هزار تومان برای فردی که در این موقعیت شغلی قرار می‌گیرد، حقوق پرداخت می‌کند. مدیر پروژه به دلیل مسئولیت‌های مهمی که دارد در فهرست شغل های پر درآمد در ایران قرار می‌گیرد.

۱. شغل مدیرعامل در جایگاه اول شغل‌های پردرآمد ایران است

مدیرعامل (CEO - Chief Executive Officer) بالاترین مقام اجرایی در یک سازمان است و تعجبی ندارد که آن را به‌عنوان پردرآمدترین شغل در ایران معرفی کنیم. میانگین حقوق ماهیانه یک مدیرعامل در ایران ۷۶ میلیون و ۴۳۹ هزار تومان است و همین موضوع این فرصت کاری را در رده اول شغل های پر درآمد در ایران قرار داده است.

تعیین استراتژی و چشم‌انداز، مدیریت و هدایت تیم‌های مختلف از جمله مدیران ارشد و سایر اعضای کلیدی سازمان و ایجاد فرهنگ‌سازمانی تنها بخشی از مسئولیت‌های یک مدیرعامل است.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۱ ۱۴:۴۱

خیلی از شغلها که الان اتباع ها دارند درآمد دو کارمند است

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۱ ۱۶:۱۱

بهترین و پر درآمد ترین شغل ایران و جهان بازاریابی شبکه ای یا نتورک مارکتینگ است تمام

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۱ ۱۴:۵۶

من مهندس صنایع هستم. با 5 سال سابقه کار، 18 تومن میگیرم

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۱ ۱۹:۱۳

یه پزشک متخصص درآمدش از همه اینا که نوشتید بیشتره

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۲ ۲۳:۱۳

دقیقا

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۲ ۰۳:۵۱

آرایشگاه زنانه و کلی خدماتی که داره از اینا خیلی بیشتر در آمد داره

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۲ ۱۰:۱۳

کارگران ساده ایران خودرو بالای ۴۰م حقوق میگیرن چه برسه به کارگران فنی وقدیمی که اونا بالای ۵۰ م هستن بماند که طرحهای تشویقی وغیره هم دارن

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۲ ۱۰:۲۲

یه موبایل فروش درامد میلیاردی داره

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۳:۵۹

والا دیشب من مسافر بردم اتباع بود تو رودهن و پردیس بنایی میکرد ماهی ۳۵ حقوقشه من ایرانی که درآمدم از اتباع کمتره