• یکشنبه / ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۰:۱۹
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1403052113627
  • خبرنگار : 71469

/روایت روز ورزشی/

تولد پسر ۲ متری در پاریس/ معمای حسن یزدانی!

تولد پسر ۲ متری در پاریس/ معمای حسن یزدانی!

ورزش ایران و جهان امروز نیز با اتفاقات و مسائل مختلفی همراه بود که گزیده‌ای از این وقایع و رویدادها در این گزارش آمده است.

به گزارش ایسنا،  با صعود احمد تاج‌الدینوف به فینال وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد المپیک، امیر علی آذرپیرا شانس کسب مدال برنز پیدا کرد.

در جریان دیدار نیمه‌نهایی وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد المپیک پاریس احمد تاج‌الدین‌اف با نتیجه ۶ بر ۴ از سد کایل اسنایدر آمریکایی گذشت و راهی فینال شد تا با این نتیجه امیرعلی آذرپیرا راهی گروه بازنده‌ها شود.

کامبک تکمیل نشد/ شکست زارع ناآماده در فینال المپیک

آزادکار وزن ۱۲۵ کیلوگرم ایران با شکست ناباورانه مقابل حریف عنوان دار خود از گرجستان به مدال نقره المپیک بسنده کرد.

در جریان دیدار نهایی وزن ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد المپیک پاریس، امیرحسین زارع دارنده ۲ مدال طلای جهان و یک برنز المپیک برابر گنو پتریاشویلی دارنده مدال های نقره و برنز المپیک و ۳ طلای جهان از گرجستان به روی تشک رفت و در پایان ناباورانه با نمایشی دور از انتظار با نتیجه ۱۰ بر ۹ شکست خورد و به مدال نقره بسنده کرد.

ویدیو/ زارع تاج را به پتریاشویلی داد!

امیرحسین زارع، دارنده دو مدال طلای جهان و یک برنز المپیک، در دیدار نهایی وزن ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد المپیک پاریس مقابل گنو پتریاشویلی، دارنده مدال‌های نقره و برنز المپیک و سه طلای جهان از گرجستان، با نتیجه ۱۰ بر ۹ شکست خورد و از دستیابی به مدال طلا ‌بازماند.

اوج بی‌رحمی "رحمان" در پاریس/ صعود به فینال المپیک بدون دادن امتیاز

آزادکار وزن ۶۵ کیلوگرم ایران با شکست قاطع قهرمان جهان از مجارستان راهی دیدار نهایی المپیک ۲۰۲۴ پاریس شد.

ویدیو/ بی‌رحم‌ترین کشتی‌گیر المپیک به فینال رسید

رحمان عموزاد دارنده مدال طلای جهان و نماینده وزن ۶۵ کیلوگرم ایران در ادامه رقابت‌های ۲ وزن پایانی کشتی آزاد المپیک ۲۰۲۴ پاریس برابر اسماعیل موسوکایف کشتی‌گیر روسی‌الاصل مجارستان و دارنده مدال طلای جهان ۲۰۲۳ روی تشک رفت و در پایان با نتیجه۱۰ بر صفر به برتری رسید و راهی فینال شد.

طوفان تکواندوی ایران در پاریس/ صعود سلیمی به فینال المپیک

تکواندوکار مثبت ۸۰ کیلوگرم تیم ملی ایران، به فینال المپیک ۲۰۲۴ پاریس راه یافت.

در ادامه رقابت‌های تکواندوی مردان المپیک ۲۰۲۴ پاریس، آرین سلیمی در مرحله نیمه‌نهایی وزن مثبت ۸۰ کیلوگرم، از ساعت ۱۸:۵۰ امروز (شنبه - ۲۰ مرداد ۱۴۰۳) به مصاف حریفی از کرواسی رفت که با پیروزی مقابل حریف خود، به فینال المپیک رسید.

ویدیو/ صعود آرین سلیمی به نیمه‌نمهایی تکواندوی المپیک

آرین سلیمی، ‌ ملی‌پوش وزن مثبت ۸۰ کیلوگرم تکواندوی ایران در مرحله یک چهارم نهایی المپیک پاریس مقابل کارلوس سانسورس مکزیکی (رنک ۲ جهان) به روی شیاپ‌چانگ رفت که در پایان موفق شد با نتیجه ۲ بر یک حریف خود را شکست داده و راهی نیمه‌نهایی شود.

فدراسیون والیبال صابر کاظمی را ۲ سال محروم کرد

کمیته انضباطی فدراسیون والیبال با حضور رئیس فدراسیون برگزار شد و صابر کاظمی را به دو سال محرومیت قطعی محکوم کرد.

صبح امروز شنبه ۲۱ مرداد ماه ۱۴۰۳، کمیته انضباطی فدراسیون والیبال با حضور سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون جهت بررسی پرونده بازیکنانی که از حضور در تیم ملی در سال جاری امتناع کردند، برگزار شد.

فرانسه با قدرت قهرمان والیبال المپیک شد

تیم ملی والیبال فرانسه با برتری برابر لهستان قهرمان المپیک شد.

در دیدار نهایی والیبال المپیک ۲۰۲۴، فرانسه و لهستان به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۳ سته فرانسه به پایان رسید. فرانسه در ست نخست ۲۵ بر ۱۹ و در ادامه ۲۸ بر ۲۰ به برتری رسید.

حسن یزدانی: جراحی کرده و تلاش می‌کنم به میادین بازگردم

چهره شاخص کشتی ایران تاکید کرد: اگر آماده نبودم هرگز پا به میدان بزرگ المپیک نمی‌گذاشتم.

حسن یزدانی پس از کسب مدال نقره المپیک ۲۰۲۴ پاریس، با وجود آسیب دیدگی مجدد از ناحیه کتف که منجر شد در دیدار فینال نتواند به مبارزه ادامه بدهد و مدال طلای المپیک را از دست بدهد، از ادامه حضور خود در میادین قهرمانی کشتی خبر داد و گفت: حتی اگر لازم باشد باز هم عمل جراحی انجام می‌دهم و به میادین بازمی‌گردم.

جدول مدالی زنده المپیک ۲۰۲۴ در پانزدهمین روز/ایران با ۹ مدال در رده ۲۶

در پانزدهمین روز از سی‌وسومین دوره بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس، امیرحسین زارع در کشتی آزاد وزن ۱۲۵ کیلوگرم به مدال نقره رسید. اکنون ایران با دو مدال طلا، پنج نقره و دو برنز در رده بیست‌وششم قرار دارد.

قهرمانی آرین سلیمی در تکواندوی المپیک/ طلسم ۱۶ ساله طلا شکست

تکواندوکار وزن ۸۰+ کیلوگرم ایران به مدال طلای المپیک ۲۰۲۴ پایس رسید.

آرین سلیمی تکواندوکار سنگین وزن تیم ملی مردان ایران، در مبارزه فینال المپیک ۲۰۲۴ پاریس مقابل حریفی از بریتانیا به روی شیاپ‌چانگ رفت که در پایان سه راند به پیروزی رسید و قهرمان المپیک شد.

ویدیو/ قهرمانی فوق‌ستاره ۲۱ ساله کرمانشاهی در المپیک پاریس

آرین سلیمی تکواندوکار ۸۰+ کیلوگرم ایران مقابل کانینگهام از بریتانیا در مبارزه فینال المپیک ۲۰۲۴ پاریس به روی شیاپ‌چانگ رفت و در پایان موفق شد با نتیجه ۲ بر یک حریف خود را شکست دهد و مدال طلا را پس از ۱۶ سال به تکواندوی ایران بازگرداند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha