به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت صدا، محمدجواد حقپرست، مدیر واحد فضای مجازی رادیو محرم ضمن اعلام این خبر، بیان کرد: این اولین بار است یک شبکه رادیویی میتواند این حجم از مخاطب را داشته باشد.
وی افزود: نحوه احصای تعداد شنوندگان این شبکه رادیویی صرفا از طریق نرم افزار کاربردی ایرانصدا به دست آمده است. در حالی که آمار سایر شنوندگانی که از طریق رادیونما، رادیوهای آنالوگ در خودروها و خانه ها و رادیوهای دیجیتال، این موج رادیویی را در ایام محرم برای شنیدن انتخاب کردهاند، قابل احصا نبوده و قطعا تعداد شنوندگان این شبکه رادیویی به مراتب بیشتر است.
حقپرست خاطرنشان کرد: هر مخاطبی که از طریق ایرانصدا حداقل ۳ دقیقه شنونده این موج باشد به عنوان یک مخاطب محاسبه شده و این مهم بدین معناست که رادیو محرم در این بازه زمانی فقط از طریق نرم افزار ایرانصدا بیش از ۷۵ میلیون دقیقه شنیده شده است.
وی ضمن بیان توضیحات پیرامون تعداد شنوندگان رادیو محرم به سایر حوزههای تحت مدیریت واحد فضای مجازی اشاره کرد و افزود: در بستر فضای مجازی، میانگین بازدید مخاطبان از پستهای روزانه شبکههای اجتماعی گوناگون بسیار چشمگیر بوده و بیش از ۱۰۰ هزار نفر در صفحات فعال رادیو محرم در فضای مجازی، ما را دنبال میکنند.
مدیر فضای مجازی رادیو محرم اعلام کرد که به کمک همکاران این واحد در زمینه تولید محتوای حسینی بیش از ۲۰۰ اثر در قالبهای استوری موشن، عکس نوشته و ویدئو کلیپ مداحیهای فاخر، طراحی، تهیه و منتشر کردهایم.
بیش از ۱۲۰۰ پوستر با موضوعاتی از مجالس عزاداری شهرستانها، تصاویر نوگلان حسینی، معرفی کتب عاشورایی و پوسترهایی با موضوع امام حسین (ع) و ماه محرم الحرام در رادیونمای رادیو محرم به نمایش در آمده است.
در پخش زنده تصویری، برنامههای «شور شیدایی» رادیو محرم در دو نوبت صبح و عصر و همچنین تصاویر زنده از عتبات عالیات و ذوات مقدسه در روبیکا، نزدیک به ۲ میلیون بار دیده شده است.
انتهای پیام
نظرات