• یکشنبه / ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۵:۵۸
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403051409347
  • منبع : بازار

اطلاعیه آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی

اطلاعیه آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی

یکی از مهمترین اقداماتی که در ابتدای یادگیری زبان انگلیسی باید انجام بدهید، شرکت در آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی آنلاین یا حضوری است.

به  گزارش ایسنا به نقل از زندی انگلیش، در این مطلب، ضمن بررسی دلایل اهمیت شرکت در تعیین سطح زبان به صورت آنلاین یا حضوری، شما را با مزایا و معایب بی نظیر این تست یا آزمون آشنا خواهیم کرد.

آگاهی از سطح فعلی شما در ابتدای یادگیری زبان انگلیسی بسیار حائز اهمیت است. اگر ندانید چه سطحی دارید به احتمال زیاد منابع اشتباهی را انتخاب می‌کنید و دچار سردرگمی می‌شوید. بنابراین بهتر است با شرکت در آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی خود را محک بزنید و با توجه به اشتباهات خود، در انتهای آن آزمون بازخورد مناسب را دریافت کنید. این بازخورد به این صورت است که شما اگر نمره وکب پایینی داشته باشید، منبعی را به شما معرفی کند یا اگر در بخش گرامر مشکل دارید، با ارائه یک پکیج جامع شما را در بدست آوردن هدفتان یاری کند.

اگر بعداز تعیین سطح زبان، سطح مقدماتی برای شما نشان داده شد، بنابراین می‌توانید از کتاب‌ها و ویدیوهای مختلفی برای تقویت خودتان استفاده کنید. سطح مقدماتی زبان انگلیسی معمولاً شامل مفاهیمی است که به افراد کمک می‌کند پایه‌ای محکم برای یادگیری زبان بسازند. افرادی که در این سطح هستند، از پادکست برای تقویت مهارت شنیداری، و همچنین از متن کتاب‌ها و مجلات برای تقویت مهارت خواندن بهره می‌برند.

اگر پس از شرکت در تست، متوجه شدید که سطح متوسط یا پیشرفته دارید، می‌توانید خود را برای آزمون‌های بین‌المللی مثل آیلتس، تافل، pte و سلپیپ آماده کنید. به این جهت سعی کنید از کانال های یوتیوب، کتاب های کمبریج، آکسفورد، بارونز و همچنین سایت Zandi English استفاده کنید. این سایت یکی از برجسته ترین منابع آزمون آیلتس را گردآوری کرده است و در اختیار علاقه مندان قرار می‌دهد.

آزمون های تعیین سطح زبان انگلیسی به دانش آموزان کمک می کند تا در معرض کلاس‌ها و منابع مناسب قرار گیرند. همچنین اطمینان حاصل کنند که منحرف نشده اند و خیلی به چالش نکشیده شده اند. در حقیقت، مناطقی را که دانش آموز در آنها برتری دارد یا نیاز به بهبود دارد برجسته می کند و راهبردهای یادگیری هدفمند را به آنها نشان میدهد. همچنین مدارس و مؤسسات می توانند با گروه بندی دانش آموزان بر اساس سطح مهارت آنها، منابع را به طور مؤثرتری تخصیص دهند.

اطلاعیه آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی

متاسفانه تعیین سطح زبان انگلیسی غیراستاندارد بسیار زیاد است که هر کدام به صورتی افراد را گیج و گمراه می کنند. در یک سری از تست‌ها شما سوالات مربوط به واژگان و گرامر را دقیق نخواهید دید. همین امر موجب نارضایتی و انصراف از یادگیری زبان انگلیسی می‌شود. به عبارت دیگر افراد زیادی نامید می شوند و دیگر به دنبال تقویت زبان انگلیسی نمی روند، چرا که سطحی بسیار پایین تر از انتظارشان نشان داده شده است. بنابراین همواره از سایت های معتبر مانند دانشگاه هاروارد، تگزاس، منچستر و غیره برای ارزیابی سطح زبان خود استفاده کنید.

یک تعیین سطح زبان انگلیسی باید شامل بخش لیسنینگ، ریدینگ و همچنین گرامر و واژگان باشد. اگر تعیین سطح خود را به صورت حضوری انجام دهید به احتمال زیاد بخش اسپیکینگ و رایتینگ هم به چند بخش قبل اضافه خواهند شد. زبان‌آموزان باید همواره سطح زبان انگلیسی خود را سنجش کنند، تا در صورت امکان در جهت تقویت آن گام موثر را بردارند.

یکی از بهترین آزمون‌های تعیین سطح زبان انگلیسی و آیلتس را می‌توانید از سایت ZandiEnglish.ir انجام دهید. این تعیین سطح شامل همه مواردی که شما نیاز به آن دارید می‌باشد. از تست گرامر و لغات شروع می شود و در ادامه مهارت Listening و Reading را به چالش می کشد. اگر می‌خواهید در آزمون آیلتس شرکت کنید و نمره بالایی کسب کنید، حتماً از منابع بی‌نظیر این سایت استفاده کنید. آموزش های گام به گام به صورت ویدیو، جزوه pdf برای دانلود و مطالعه وجود دارد. همچنین نمونه سوالات و جواب اسپیکینگ و رایتینگ آیلتس را می توانید مطالعه کنید.

در مقایسه دو تعیین سطح آنلاین و حضوری، بسیاری از افراد ترجیح میدهند، از طریق وب سایت‌های مختلف مثل زندی انگلیش، در تعیین سطح زبان انگلیسی شرکت کنند. سرعت و دقت از جمله مهمترین دلایل انتخاب تعیین سطح آنلاین نسبت به حضوری، برای بسیاری از افراد است. آنها زمان کافی برای رفتن به موسسات و آموزشگاه‌های مختلف را ندارند و ترجیح میدهند، در خانه پشت یک کامپیوتر یا با موبایل در تعیین سطح زبان انگلیسی شرکت بکنند. همچنین بسیاری از تعیین سطح‌های زبان انگلیسی آنلاین، رایگان بدون پرداخت هیچگونه هزینه انجام می‌گیرند، اما این در حالی است که بسیاری از موسسات برای انجام تعیین سطح پول دریافت می‌کنند.

انتها رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha