• یکشنبه / ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۹:۲۹
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 1403051408853
  • خبرنگار : 50622

پویش محبت با هدف تقویت بنیه علمی دانش آموزان در کرج برگزار می‌شود 

پویش محبت با هدف تقویت بنیه علمی دانش آموزان در کرج برگزار می‌شود 

ایسنا/البرز مدیرعامل مجمع خیرین حامی کودکان بازمانده‌ از تحصیل البرز گفت: به منظور تقویت سطح تحصیلی دانش آموزان و کسب آمادگی لازم برای شروع سال تحصیلی جدید، مجمع خیرین حامی بازماندگان از تحصیل با پشتیبانی خیرین کلاس‌های تقویتی برگزار می‌کند.

حیدر سمیرکرم در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: به دلیل اینکه در سه سال گذشته معدل دانش‌ آموزان بالاخص در دبیرستان دور اول و دوم در مدارس دولتی افت داشته است، مجمع خیرین بر اساس تفاهمنامه‌ای که با برخی از سازمان‌های دولتی بالاخص بنیاد علوی منعقد شده، در تابستان امسال اقدام به برگزاری کلاس‌های تقویتی با عنوان پویش تابستانی محبت کرده است.

وی افزود: هدف از این پویش تقویت بنیه علمی دانش آموزانی است می‌شوند تا چنانچه ضعفی در زمینه درسی دارند، با شرکت در این پویش، ضعف آنها برطرف شود. شرکت در این کلاس‌ها هزینه‌ای ندارد و بنیاد علوی هزینه رفت و آمد و پذیرایی از همکارانی که به صورت داوطلبانه در این طرح مشارکت دارند، را تقبل کرده است.

سمیر کرم ادامه داد: برای نیروهای خدماتی مدارسی که این طرح در آن برگزار می‌شود و در زمان اجرای طرح مشارکت دارند، بنیاد هزینه‌ای را به عنوان هدیه اختصاص خواهد داد، همچنین برای دانش آموزانی که در این طرح مشارکت می‌کنند، در انتهای دوره بسته تشویقی شامل لوازم التحریر هدیه خواهد شد.

وی بیان کرد: پیرامون این طرح جلساتی با معاونت پیشگیری قوه قضاییه، مدیر کل آموزش و پرورش و صدا و سیما برقرار شده و در طرح مجمع خیرین حامی کودکان بازمانده از تحصیل و بنیاد علوی مشارکت دارند. هدف از فراخوان و دعوت از همکاران و آموزگاران به صورت داوطلب در این امر خیر این است مرتبط این افراد با حوزه آموزش بوده و بسیاری از شاغلین و بازنشستگان فرهنگی تمایل دارند در این امر خیر مشارکت کنند.

 مدیرعامل مجمع خیرین حامی کودکان بازمانده‌ از تحصیل البرز افزود: برای متوسطه اول آموزش دو درس و در دبیرستان هم متناسب با رشته‌های تحصیلی برخی از دروس پایه مورد تاکید هستند که دبیران تخصصی این دروس را با دانش آموزان کار کنند. اولویت هم با همکارانی است که به صورت داوطلب در این پویش اعلام آمادگی کرده و دست یاری به ما بدهند.

وی گفت: یکی از مهمترین دغدغه‌های ما عدالت آموزشی است. چون بسیاری از دانش آموزانی که در مدارس خاص مثل سمپاد، غیر انتفاعی و هیأت امنایی و... تحصیل می‌کنند از آموزش معلمین و کلاس‌های خصوصی برخوردار هستند، اما متاسفانه دانش آموزان مدارس دولتی، به دلیل تراکم بالای جمعیت و شرایط اقتصادی این امکان را ندارند که بتوانند از کلاس‌های خصوصی و تقویتی بهره‌مند شوند. بنابراین هدف طرح این است که در این زمینه به دانش آموزان کمک کند واین بستر را فراهم کند که تمام دانش آموزان از این نوع خدمات بهرمند شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha