• شنبه / ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۸:۰۶
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 1403051307934
  • خبرنگار : 90111

عذرخواهی بوکسور ایتالیایی از ایمان خلیف

عذرخواهی بوکسور ایتالیایی از ایمان خلیف

بوکسور ایتالیایی به خاطر دست‌ندادن با بوکسور حاشیه‌ساز الجزایری از او عذرخواهی کرد.

به گزارش ایسنا، در مسابقات بوکس زنان بازی‌های المپیک پاریس اتفاق عجیبی رخ داد. حضور ایمان خلیف، بوکسور الجزایری در مسابقات بوکس زنان حواشی زیادی به دنبال داشت؛ به طوری که آنجلا کارینی، بوکسور ایتالیایی روز پنجشنبه از مبارزه با او در المپیک خودداری کرد.

بوکسور ایتالیایی در ثانیه ۴۶ مسابقه تصمیم گرفت به عنوان اعتراض از مبارزه انصراف بدهد. او پس از مسابقه نیز به نشانه اعتراض دستش را از دستان داور بیرون کشید و حتی حاضر نشد با حریفش دست بدهد و در پایان هم با چشمان اشک‌بار رینگ را ترک کرد.

به نوشته گاتزتا دلو اسپورت، این بوکسور ایتالیایی از رفتاری که از خود نشان داد ابراز تاسف و از حریفش عذرخواهی کرد. او گفت: این همه جنجال باعث شده تا من احساس ناراحتی کنم. به خاطر حریفم هم ناراحتم. وقتی کمیته بین‌المللی المپیک به این  نتیجه رسیده است که ایمان خلیف می‌تواند مبارزه کند من هم باید به این تصمیم احترام بگذارم.

کارینی ادامه داد: بله من با حریف دست ندادم اما اصلا قصد چنین کاری را نداشتم. می‌خواهم از ایمان خلیف و هر شخص دیگری که به او بی‌احترام کردم عذرخواهی کنم. بسیار عصبانی بودم؛ چرا که رویای من در المپیک بر باد رفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۳ ۱۵:۰۲

دسته گلی که کمیته بین المللی المپیک به آب داده و آن هم دادن مجوز به ترنس ها برای شرکت در مسابقات بانوان است و البته هم کشور الجزایر که متحد قدیمی فرانسه می باشد . امیدوارم مسائل سیاسی در بازیهای المپیک اثر گذار نباشد .

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۳ ۱۵:۰۸

طرف الجزایری زن است و عکس های کودکی اش هم موجود است ،

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۳ ۱۵:۱۲

اعتمادبه نفس مبارزه نداشت

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۵ ۱۳:۵۶

با عرض احترام شما ۴سال تلاش میکردی که با حریف زن مسابقه بدی خودت رو آماده میکردی بعد روز مسابقه یه مرد رو بابدنی مردانه زور مردانه جلو شما مسابقه می داد چه حالی داشتی،مردی که احساس میکنه زن هست

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۳ ۱۵:۱۹

سیرک غرب آخه یه مرد چرا با تغییر جنسیت باید بیاد با زن مسابقه بوکس بزاره... دروغی بنام برابری زن و مرد اما زن و مرد با هم فرق دارند

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۳ ۱۶:۵۳

اصلا عذرخواهی لازم‌نیست . حریفش مرد بوده . مشخصه .کمیته المپیک باید عذرخواهی کنه

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۳ ۱۷:۱۶

حساب کار اومده دستش که اگه عذرخواهی نکنه محروم میشه..وارد دنیای عجیبی شدیم

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۳ ۱۹:۱۹

کاملا حق داشت که از مسابقه انصراف بده اینجا حقوق زن ها رعایت نشد

avatar

بنده خدا ایمان حنیف مدرک آورده که زن بوده و هست بخاطر یه نوع بیماری قیافه اش مردانه است چه گناهی کرده الجزایری بیچاره. المپیک که با کسی دشمنی یا دوستی ندارم .

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۶ ۱۶:۰۹

هر کسی هم جای این بود اعتراض میکرد یک مرد شده زن و میاد با دخترها مبارزه می‌کنه برای کمیته بین‌المللی المپیک متاسفم که آنقدر تحقیر شده و نقشه شیطانی کشیده زنها از مسابقات حذف بشن . ببین چه بلایی سر مبارز ایتالیا آوردن که مجبور به عذرخواهی شده بیچاره

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۶ ۱۶:۱۰

این بنده خدارو تحت چه فشار سنگینی گذاشتن که بیاد اینجوری عذرخواهی کنه،چون کل دنیا متوجه این ظلم و رفتار مزخرف انتخاب یک ترنس به عنوان یک زن شدن و قراره این داستان‌ها زیاد تکرار بشه و میخوان به عنوان یک مورد عادی باشه نه غیر عادی اینقدر اطلاع دارم،توی اروپا و آمریکا بخاطر ورود آقایون به اصطلاح ترنس به سرویس بهداشتی و رختکن های مخصوص خانوم ها،به شدت اعتراضات بالا رفته تا جایی که مجبور شدن بعضی دانشگاه ها و مدارس سرویس بهداشتی مخصوص ترنس ها اضافه کنن روشن فکری،تبدیل به مزخرف ترین و حال بهم زن ترین افکار شده

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۷ ۱۲:۱۷

ظاهراً طبق عکسی که پدر خلیف گذاشته او یک دختر است. اما تمام این شبه ها با یک تست ژنتیک و اثبات وجود کرموزوم XX قابل حل است. الان دیگه علم پزشکی حرف آخر را میزند. بحث و جدل و اظهار نظر از روی احساسات که صحیح نیست.