• سه‌شنبه / ۹ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۵:۳۳
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 1403050905884
  • خبرنگار : 71404

گله بیژن بنفشه خواه از شبکه نسیم به کجا رسید؟

گله بیژن بنفشه خواه از شبکه نسیم به کجا رسید؟

اجرای برنامه طنز «بگو بخند» در شبکه نسیم اخیرا حاشیه ای به همراه داشته و بیژن بنفشه خواه، بازیگر سینما و تلویزیون که با این برنامه همکاری می کرد چنین عنوان کرد که حق و حقوقش برای حضور در این برنامه پرداخت نشده؛ این اظهار نظر به فاصله چند روز با پاسخ شبکه نسیم همراه شده است.

به گزارش ایسنا، بیژن بنفشه خواه، بازیگر سینما و تلویزیون اخیرا در فضای مجازی و در صفحه شخصی خود، درباره دستمزد به تعویق افتاده اش در برنامه طنز «بگو بخند» در شبکه نسیم اینگونه نوشته بود: «یک سال است که بنده از شبکه نسیم دو سوم قراردادمو نگرفتم، بابت برنامه استعدادیابی بگو بخند، فصل اول.»

او در این مطلب رییس صداوسیما و شبکه نسیم را خطاب قرار داده بود.

اکنون شبکه نسیم پس از چند روز توضیحاتی در این زمینه ارائه داده و به نارضایتی این هنرمند پاسخ گفته است.

شبکه نسیم با اشاره به انتقاد بیژن بنفشه‌خواه بیان کرده است که تمامی تعهدات به تهیه کننده پرداخت شده و با این حال باز هم این گله پیگیری خواهد شد.

مصطفی آجرلو، مدیر طرح و برنامه شبکه نسیم در پاسخ به اظهارات منتشر شده از جانب بیژن بنفشه خواه درباره تهیه کننده برنامه «بگو بخند» و وصول نشدن مطالباتش به خبرگزاری مهر عنوان کرده است: شبکه نسیم تمامی تعهدات خود را نسبت به تهیه کننده برنامه «بگو بخند» طبق قرارداد انجام داده است.

وی تاکید دارد: توافق‌ها و قراردادهای عوامل برنامه با تهیه کننده به ساز و کارهای مربوط به خود تهیه کننده و افراد برمی‌گردد. در این مورد خاص هم طبق اعلان تهیه کننده برخی از مفاد قرارداد توسط او (بیژن بنفشه‌خواه) رعایت نشده است و سبب اختلاف شده است.

آجرلو همچنین درباره اینکه چقدر تلاش می‌شود حقوق فردی ضایع نشود هم گفته است: هنرمندان سرمایه‌های مردم و تلویزیون هستند و ما هم پیگیریم که اختلافتشان با گروه تولید با خوبی و خوشی به سرانجام برسد. همچنین این عزیزان هم باید مراقبت کنند که درگیر حواشی نشوند.

مدیر طرح و برنامه شبکه نسیم در پایان نیز خاطرنشان کرده است: درخواست شبکه نسیم به این عزیزان که سرمایه رسانه هستند این است که در فضای گفت و گو مسایل حل شود و اگر حل نشد در مجامع قانونی طبق قرارداد پیگیری شود نه در فضای رسانه‌ای و عمومی.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha