• شنبه / ۶ مرداد ۱۴۰۳ / ۲۰:۲۷
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403050603943
  • منبع : بازار

قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی ساعتی سال ۱۴۰۳

قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی ساعتی سال ۱۴۰۳

برای بسیاری از زبان آموزان نرخ کلاس خصوصی زبان انگلیسی یک دغدغه بزرگ است. در این مطلب در رابطه با هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی ساعتی در سال ۱۴۰۳ توضیح داده ایم و نحوه هماهنگ کردن کلاس خصوصی زبان با نرخ مناسب بررسی شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از  ایران مدرس، در این مطلب در رابطه با قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی ساعتی و جلسه ای در سال ۱۴۰۳ توضیح داده می شود. هزینه معلم خصوصی زبان انگلیسی در سال ۱۴۰۳ از ساعتی ۲۰۰ هزار تومان تا ۲ میلیون تومان متغیر است و توضیحات تکمیلی در ادامه ارائه می گردد.

به گزارش ایسنا به نقل از ایران مدرس، هزینه کلاس های خصوصی زبان انگلیسی ساعتی و جلسه ای به عوامل مختلفی بستگی دارد. زبان انگلیسی در تمامی مقاطع تحصیلی مهم است و حتی بعد از فارغ التحصیلی برای مهاجرت کاری و تحصیلی و ... باز کاربرد دارد. در این مقاله تعدادی از بهترین مدرسین و معلم های تدریس خصوصی زبان انگلیسی، تافل و آیلتس را معرفی نموده و در رابطه با قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در سال ۱۴۰۳ توضیح خواهیم داد.

تدریس خصوصی زبان انگلیسی، در ایام تحصیل و بعد از فارغ التحصیلی

همانطور که گفته شد، زبان انگلیسی بسیار پرکاربرد است. در سایت ویکی پدیا wikipedia.org ذکر شده است: انگلیسی در بسیاری از کشورها زبان میانجی است و مهم‌ترین زبان جهان در سیاست، اقتصاد، صنعت، فرهنگ و علم در روابط بین‌الملل به‌شمار می‌آید. رایج‌ترین زبان بین‌المللی جهان، انگلیسی است.

بنابراین اگر می خواهید به هر کشوری و برای هر هدفی مسافرت نمائید تسلط بر زبان انگلیسی و مکالمه زبان باعث می شود که کار شما بسیار راحت گردد و به آسانی با افراد مختلف ارتباط بگیرید. برای تحصیل در دانشگاههای خارج از کشور هم لازم است مدرک آیلتس با نمره بالای ۶ یا ۷ و یا مدرک تافل با نمره قابل قبول داشته باشید. بنابراین هر هدفی که دارید لازم است زبان انگلیسی را بلد باشید.

ویژگی ها و خصوصیات لازم برای معلم تدریس خصوصی زبان انگلیسی

اولین و شاید مهمترین خصوصیتی که یک معلم زبان انگلیسی خصوصی در منزل برجسته و موفق باید داشته باشد این است که به آموزش، یادگیری و تدریس زبان انگلیسی علاقه داشته باشد. استادی که خودش به درس علاقه دارد مسلما از تدریس آن لذت می برد و زبان آموزانی علاقه مند و موفق هم خواهد داشت. از خصوصیات دیگر مدرس زبان خصوصی خوب می توان به تسلط بر زبان، داشتن مدرک TTC، مدرک آیلتس، تافل، کتاب تالیفی و ... اشاره نمود. هزینه کلاس خصوصی زبان انگلیسی به عوامل مختلفی بستگی دارد. به عنوان مثال نرخ کلاس مجازی و اینترنتی زبان به نسبت تدریس خصوصی زبان در منزل کمتر است.

در مقاله How to find your perfect English tutor از سایت preply.com در رابطه با ویژگی های بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی و نحوه پیدا کردن یک استاد خوب زبان توضیحات بیشتری ارائه شده است. به عنوان مثال توصیه شده است که به شخصیت، میزان تسلط و لهجه معلم زبان دقت نمائید.

قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی ساعتی سال ۱۴۰۳

نحوه انتخاب بهترین معلم های خصوصی زبان انگلیسی

برای اینکه بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی را داشته باشید ابتدا باید به هدف خودتان دقت نمائید. به عنوان مثال اگر می خواهید در کنکور منحصرا زبان رتبه خوبی بدست بیاورید باید با مدرسی کلاس هماهنگ کنید که خود استاد در کنکور رتبه خوبی کسب کرده باشند و حتی کتاب تالیفی در زمینه آموزش زبان کنکور داشته باشند. چنانچه قصد دارید در آزمون آیلتس نمره بالا بگیرید باید معلمی را انتخاب کنید که خودش نمره آیلتس بالای ۷ یا ۸ داشته باشد. در ادامه به رزومه کاری، سوابق تدریس، نظرات زبان آموزان قبلی و ... دقت نمائید.

وب‌سایت spires.co در مقاله How much do secondary English tutors charge در رابطه با هزینه کلاس های خصوصی زبان انگلیسی در منزل و آنلاین و عوامل و پارامترهای موثر بر آن توضیح داده است. به عنوان مثال ذکر شده است که نرخ کلاس آنلاین زبان در مقایسه با تدریس حضوری کمتر است. جمله ذکر شده در سایت مذکور دقیقا به این صورت می باشد: یک ساعت تدریس خصوصی آنلاین و در منزل زبان انگلیسی، به ترتیب، می تواند حدود ۲۰ پوند و ۳۰ پوند هزینه داشته باشد. در ایران هم سایت های معتبری در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی فعالیت دارند و نرخ کلاس ها را هم ارائه کرده اند. از سایت های خوب تدریس خصوصی زبان انگلیسی در ایران می توان به استادسلام، استادبانک، آقااجازه، ایران مدرس و ... اشاره نمود. با مراجعه با سایت های مذکور و خصوصا بزرگترین مرجع تدریس خصوصی ایران (ایران مدرس) که تا سال ۱۴۰۳ بیش از ۳۰۰۰۰ معلم خصوصی ثبت نامی دارد، می توانید اطلاعات عالی در زمینه قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی ۱۴۰۳ پیدا کنید. در ادامه تعدادی از بهترین مدرسین خصوصی زبان انگلیسی سایت ایران مدرس را معرفی می نمائیم.

رضا فانی؛ دارای مدرک FCE دانشگاه کمبریج

استاد رضا فانی ۹ سال سابقه تدریس خصوصی و عمومی زبان را دارد و دارای مدرک TTC هم می باشد. از مزیت های کلاس های ایشان می توان به جلسه اول و امتحان تعیین سطح به صورت کاملا رایگان اشاره نمود. ایشان هزینه تدریس را ۷۰۰ هزار تومان در نظر گرفته اند.

حسین زینلی فرد، فارغ التحصیل رشته زبان و ادبیات انگلیسی از دانشگاه شهید بهشتی

استاد زینلی فرد از مدرسین برجسته زبان انگلیسی سایت ایران مدرس است. از سوابق کاری ایشان می توان به ۱۵ سال سابقه تدریس در موسسات مختلف از جمله کانون زبان ایران، ایران-استرالیا، ایرانمهر، فرهنگسراها و ... اشاره نمود. ایشان هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی در سال ۱۴۰۳ را ۸۰۰ هزار تومان در نظر گرفته اند.

استاد صالحه ملکی مقدم، دارای مدرک CAE و TTC

از سوابق کاری و تحصیلی استاد ملکی مقدم می توان به تدریس در موسسات جهاد دانشگاهی دانشگاه تهران و آفاق، کارشناسی زبان انگلیسی و کارشناسی ارشد روان شناسی، دارای مدرک CAE از دانشگاه کمبریج، دارای مدرک TTC و ... اشاره نمود. قیمت کلاس های این استاد یک ساعت ۴۰۰ هزار تومان می باشد.

ایران مدرس؛ یکی از بهترین لیست های قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی ۱۴۰۳

مشابه سایت tutors.com که در زمینه معرفی اساتید خصوصی زبان و سایر دروس فعالیت دارد و قیمت کلاس ها را هم ارائه نموده است، در ایران مدرس www.IranModares.com هم می توانید هزینه کلاس خصوصی زبان ساعتی سال ۱۴۰۳ را مشاهده نمائید. در ایران مدرس ارتباط شما با مدرسین خصوصی زبان انگلیسی و سایر دروس مستقیم و بدون واسطه است و نرخ کلاس ها مستقیما توسط خود اساتید مشخص می گردد.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha