• چهارشنبه / ۲۰ تیر ۱۴۰۳ / ۱۷:۵۷
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1403042014333
  • خبرنگار : 50444

کلنگ‌زنی ۳ پروژه با حضور دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور در خراسان شمالی

کلنگ‌زنی ۳ پروژه با حضور دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور در خراسان شمالی

ایسنا/خراسان شمالی سه پروژه امدادی و اداری هلال احمر خراسان شمالی با حضور دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور در بجنورد کلنگ‌زنی شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا درباره سوله انبار امدادی که در شهرستان راز و جرگلان کلنگ‌زنی شد، اظهار کرد: شهرستان راز و جرگلان با توجه به مرزی بودن، نیازمند نگاه ویژه‌تری برای نفوذ زیرساخت‌هاست.

ابوالفضل محبان ادامه داد: این سوله انبار امدادی در شهرستان راز و جرگلان در ۳۴۰ مترمربع با ۳.۵ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای هلال احمر در تهران و استان ساخته می‌شود و تلاش می‌کنیم در مدت یک سال آن را به پایان برسانیم.

وی بیان کرد: کلنگ‌زنی مجتمع تجاری - اداری شهرستان اسفراین انجام شد که از محل فروش دو ساختمان مستهلک مجموعه در قالب طرح مولدسازی انجام می‌شود.

محبان گفت: این مجموعه قرار است در ۱۶۸۰ مترمربع با ۱۰ میلیارد تومان اعتبار از محل مولدسازی ساخته شود که امروز کلنگ آن بر زمین خورد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان افزود: حصارکشی پایگاه امداد و نجات بین جاده‌ای چمن‌بید در شهرستان مانه و سملقان به متراژ ۷۲۰ متر با اعتبار ۳.۵ میلیارد تومان از محل منابع داخلی استان و کشور انجام شد.

کلنگ‌زنی ۳ پروژه با حضور دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور در خراسان شمالی

دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور نیز در این مراسم، اظهار کرد: جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران حدود سه میلیون نفر عضو دارد که نسبت به گذشته چند برابر شده است.

یعقوب سلیمانی گفت: جمعیت هلال احمر کشور جزو پنج مجموعه برتر در صلیب سرخ جهانی است و این به‌دلیل مردمی بودن آن است که باید قدردان آن باشیم و این سرمایه را حفظ کنیم.

به گزارش ایسنا، دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور سپس از بخش‌های مختلف هلال احمر در استان بازدید کرد و در جریان میزان آمادگی امدادگران و ... برای پاسخگویی به بحران قرار گرفت و شنونده دغدغه‌های امدادگران بود.

کلنگ‌زنی ۳ پروژه با حضور دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور در خراسان شمالی

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha