• دوشنبه / ۱۸ تیر ۱۴۰۳ / ۱۷:۲۵
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1403041812733
  • خبرنگار : 50659

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل خبر داد

همراهی ۴۴۰ نخبه فرهنگی با کمیته امداد استان اردبیل

همراهی ۴۴۰ نخبه فرهنگی با کمیته امداد استان اردبیل

ایسنا/اردبیل مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: ۴۴۰ نفر از نخبگان قرآنی، فرهنگی، ورزشی، علمی و هنری تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل، همراه همیشگی این نهاد در عرصه‌های خدمت‌رسانی به نیازمندان هستند.

علیرضا حسین‌نژاد امروز، ۱۸ تیر در دومین نشست صمیمی با ۳۰ نفر از نخبگان تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل، اظهار کرد: همواره مشتاق بهره‌مندی از نظرات و پیشنهادات نخبگان در پیشبرد اهداف عالیه کمیته امداد هستیم.

وی با اشاره به اینکه نخبگان سرمایه‌های کمیته امداد هستند که باید نظرات، پیشنهادات و انتقادات آنها مدنظر قرار گیرد، افزود: خروجی برنامه و همراهی نخبگان موجب تحول مناسب در عرصه خدمت‌رسانی به خانواده‌ها می‌شود که درصدد بهره‌گیری از دانش نخبگان در پیشرفت اهداف سازمانی هستیم.

حسین‌نژاد اعلام کرد: در سطح استان حدود ۴۴۰ نخبه قرآنی، علمی، فرهنگی و ورزشی شناسایی شده‌اند که تلاش داریم به بهترین نحو به این افراد برجسته استانی و کشوری یاری برسانیم.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: در مدیریت جدید با شعار راهبردی «خدمت‌رسانی خانواده محور جهادی» وارد عرصه دستگیری از فقرا و نیازمندان شدیم که برای تحقق صددرصدی این امر نیازمند همراهی نخبگان هستیم.

وی با بیان اینکه نشست با نخبگان می‌تواند زمینه‌ساز تسریع و تسهیل در روند فعالیت‌های کمیته امداد شود، افزود: به دنبال برگزاری جلسات دوره‌ای با نخبگان تحت حمایت هستیم که در چند ماه گذشته نیز با ۲۰ نفر از نخبگان نشستی صمیمی برگزار شد.

حسین‌نژاد اعلام کرد: چنین جلساتی موجب خروجی مناسب برنامه‌ها خواهد شد که به طور جدی در پی نقش‌آفرینی‌های مضاعف نخبگان در زمینه‌های مختلف هستیم.

در این نشست، نخبگان برتر تحت حمایت موضوعات مختلف و مباحث متنوع را مطرح کرده و توسط مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل به سئوالات آن‌ها در زمینه‌های فرهنگی، حمایتی و اشتغال پاسخ داده شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha