• جمعه / ۱۵ تیر ۱۴۰۳ / ۱۲:۰۱
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1403041510102
  • منبع : نمایندگی سمنان

مشارکت مردم؛ سربلندی نظام

‌پیش‌بینی صندوق‌های سیار برای زائران و مسافران عبوری در استان سمنان

‌پیش‌بینی صندوق‌های سیار برای زائران و مسافران عبوری در استان سمنان

ایسنا/سمنان استاندار سمنان ضمن دعوت از عموم مردم برای مشارکت در جشن سیاسی انتخابات از پیش بینی صندوق های سیار برای زائران عبوری از این استان خبر داد.

سیدمحمدرضا هاشمی امروز(۱۵ تیرماه) همزمان با آغاز انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با گرامیداشت یاد شهدای خدمت اظهار کرد: ۶۹۱ شعبه اخذ رای در سراسر استان سمنان آراء مردم را جمع‌آوری می‌کنند.

وی با بیان اینکه تعداد شعب در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هیچ تغییری نکرده است، افزود: در این دوره ۵۲۳ شعبه ثابت و ۱۶۸ شعبه سیار آراء رای دهندگان را اخذ می‌کنند.

استاندار سمنان ادامه داد: ۲۱۵ از ۶۹۱ شعبه اخذ رای این استان روستایی و مابقی در نقاط شهری کار جمع آوری آرا را انجام می‌دهند.

هاشمی با بیان اینکه انتخابات در این استان از ساعت هشت صبح و همزمان با سراسر کشور آغاز شد، اضافه کرد: در همان دقایق اولیه بیش از ۱۰ هزار نفر در استان با حضور صبحگاهی در شعب ، رای خود را صندوق ریختند.

وی با بیان اینکه استان سمنان در مرحله اول چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، جزء موفق ترین استان ها در اجرای چهار مولفه مورد تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت بود، گفت: مردم استان توانستند با حضور حماسی خود در انتخابات هفته گذشته، رتبه پنجم در بحث مشارکت را در سطح کشور کسب کنند.

‌استاندار سمنان ضمن بیان اینکه استان سمنان در مسیر زائران حرم مطهر رضوی قرار دارد  از آغاز موجی سفرها خبر داد و گفت: در همین راستا شعب سیار متعددی در مسیرهای عبوری زوار، مجتمع‌های بین‌راهی و... پیش بینی شده تا مسافران و زوار نیز به سهولت رای خود را به صندوق بریزند.

وی با اشاره به اینکه بنا بر تاکید مقام معظم رهبری، تحقق مشارکت حداکثری هدف ما در سطح استان است، افزود: ان‌شاءالله امروز نیز حماسه سیاسی بسیار خوبی را به همت مردم شایسته و دوست داشتنی سمنان شاهد باشیم.

استاندار سمنان ضمن دعوت از شهروندان برای حضور حداکثری در دور دوم انتخابات خاطرنشان کرد: بسترهای لازم برای انتخاباتی با عزت و در امنیت کامل فراهم است.

هاشمی از شهروندان این استان خواست: ضمن حضور حماسی در این جشن سیاسی سعی کنند در ساعات اولیه رای خود را به صندوق بریزند.

وی با اشاره به تلاش عوامل اجرایی انتخابات یادآوری کرد: از ساعت ۴ صبح فرمانداران در ستادهای انتخابات شهرستان ها حاضر شدند و راس ساعت ۶ صبح، استعلام دستگاه ها گرفته و در راس ساعت ۸، فرآیند برگزاری رای گیری شروع شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha