• جمعه / ۱۵ تیر ۱۴۰۳ / ۱۱:۲۵
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 1403041510044
  • خبرنگار : 50136

مشارکت مردم؛ سربلندی نظام

حماسه حضور در آذربایجان‌غربی

حماسه حضور در آذربایجان‌غربی

ایسنا/آذربایجان غربی دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با سراسر کشور در آذربایجان‌غربی آغاز شد.

مردم ارومیه از ساعات اولیه صبح مقابل درب مصلی صف ایستاده بودند و با آغاز رأی گیری در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مشارکت کردند. 

زهرا بانوی جوان به همراه فرزند خردسالش در مصلی امام خمینی به ایسنا گفت: انتخابات و مشارکت در این امر سیاسی، یک تکلیف شرعی بر همه ماست. 

او در ادامه با بیان اینکه آمده ام تا در تعیین سرنوشت کشورم مشارکت کنم، گفت: آمده ام رای دهم تا به آمریکا و اسراییل و همدستانش ثابت کنم نظر آنها برای ما اهمیتی ندارد و ما بی توجه به حرف‌های آنها و وابستگانشان، فرد مورد نظر خود را انتخاب می کنیم تا آینده بهتری برای کشورمان رقم بخورد.

این بانو اظهار کرد: هر رای ایرانی گامی بزرگ برای اعتلای کشور است. 

حماسه حضور در آذربایجان‌غربی

یک شهروند ارومیه ای در مدرسه نیلوفر گفت: حضور پرشور در پای صندوق های رای نشانه حمایت از نظام و وفاداری به آن است و ما امروز با رای خود وفاداری خود به نظام را به جهانیان نشان دادیم.

وی با بیان اینکه ملت ایران پشتوانه نظام است و با رای خود پشتوانه بودن خود را ثابت می‌کنند، افزود: این ملت، سالها برای انقلاب و نظام و کشور خون داده و هرگز اجازه نخواهد داد این خون‌ها پایمال شوند.

این شهروند تصریح کرد: باید همه با مشارکت در انتخابات و انتخاب فرد اصلح، ترقی و پیشرفت را در شهر و استان و کشورمان شاهد شویم.

شهروند ۸۰ ساله اهل ارومیه که از ساعات اولیه رأی گیری در صف ایستاده بود به ایسنا گفت: ما تابع ولایت و خط رهبری هستیم و آقا بر مشارکت حداکثری تاکید داشتند. آمده ام تا به فرمان رهبری لبیک گویم. 

او ادامه داد: در تمامی انتخابات تاکنون شرکت کرده ام و توصیه می‌کنم همه با مشارکت خود در سرنوشت آینده کشور سهیم باشند. 

به گزارش ایسنا؛ امروز رویای دشمنان ناکام ماند و دیدند ملت ایران با وجود تمام مشکلات همچنان وفادار به نظام و انقلاب هستند، امروز نقشه های از پیش تعیین شده بدخواهان این سرزمین خنثی شد و یک بار دیگر پس از ۴۵ سال برای دنیا ثابت شد که ملت ایران از نظام و انقلاب جدایی ناپذیر هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha