• سه‌شنبه / ۱۲ تیر ۱۴۰۳ / ۱۴:۵۲
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 1403041208180
  • خبرنگار : 71460

هامان: پرتغال با رونالدو به فرانسه می‌بازد

هامان: پرتغال با رونالدو به فرانسه می‌بازد

دیتمار هامان از رفتار کریستیانو رونالدو انتقاد کرد.

به گزارش ایسنا، کریستیانو رونالدو در وقت اضافه بازی مقابل اسلوونی در مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ پس از اینکه نتوانست پنالتی‌اش را گل کند، گریه کرد.

دیتمار هامان با انتقاد از رفتار این ستاره گفت: رونالدو ۳۹ساله ۱۲۰ دقیقه بازی کرد و نتوانست پنالتی را گل کند. باید بگویم که من به این همه چرندیات درباره در خدمت تیم بودن رونالدو اعتقاد داشتم اما امروز فکر می‌کنم او تصویر واقعی خودش را نشان داد. او بدون قطعیت پنالتی را زد، در زمین شروع به گریه کرد، در وقت اضافه گریه کرد و فکر می‌کنم همه چیز دور او می‌چرخد. یک تیم ۲۶ بازیکن، ۲۰ کادر مربی، ۳۰ یا ۴۰ هزار هوادار روی سکو دارد و این رفتار درست نیست. پنالتی را خراب می‌کند و از هواداران عذرخواهی می‌کند، نیازی به عذرخواهی نیست. اگر او بازی بعدی را در ترکیب اصلی مقابل فرانسه شروع کند، چیزی جز برد برای فرانسه نمی‌بینم.

او در بخش بعدی صحبت‌هایش افزود: این نگرش شرم‌آور و به نظرم غیر قابل قبول است. هرگز چنین چیزی ندیده‌ام چون وقتی شروع به نشان‌دادن احساسات‌تان می‌کنید، به محض اینکه احساساتی می‌شوید، این پایان کار خود و تیم‌تان است. بنابراین در آن لحظه مربی باید به رونالدو می‌گفت: شما باید زمین را ترک کنید چون برای بازی مناسب نیستید.

کریستیانو رونالدو هنوز در یورو نتوانسته است برای تیم ملی کشورش گلزنی کند. این در حالی است که او با زدن ۲۰ شوت به سمت دروازه حریفان، بیش از هر بازیکن دیگری در یورو به سمت دروازه حریفان شوت زده است. در صورتی که رونالدو موفق به زدن گل در یورو شود، می‌تواند مسن‌ترین گلزن تاریخ یورو شود ولی این اتفاق هنوز برای ستاره پرتغالی رخ نداده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۴-۱۲ ۲۰:۰۹

اتفاقا پرتقال با کریس رونالدو عالی هستش و فرانسه را می‌برد و انشالله رونالدو گل هم میزنه

avatar
دیروز ۱۹:۴۹

رونالدو نباشه پرتغال ببازه