• سه‌شنبه / ۵ تیر ۱۴۰۳ / ۱۲:۰۶
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1403040503001
  • خبرنگار : 71516

واللا: تل آویو به دنبال خرید سلاح از دیگر هم‌پیمان‌ها است

واللا: تل آویو به دنبال خرید سلاح از دیگر  هم‌پیمان‌ها است

اگرچه برخی رسانه‌های صهیونیست گفته‌اند احتمالا طی روزهای آینده محموله سلاح‌های آمریکا به دست تل‌آویو می‌رسد، واللا گزارش داد که این رژیم به دنبال خرید سلاح از هم‌پیمانان دیگر غیر از آمریکا است.

به گزارش ایسنا، در سایه افزایش اختلافات بین واشنگتن و تل‌آویو، سایت «واللا» گزارش داد «ایال زمیر» مدیر کل وزارت جنگ رژیم صهیونیستی دستور خرید سلاح و مهمات از دیگر همپیمانان رژیم اشغالگر را صادر کرد.

طبق گزارش سایت واللا هدف از این اقدام گسترش «استقلال استراتژیک» ارتش رژیم صهیونیستی از طریق گسترش خطوط تولید مهمات و یافتن راه‌حل‌هایی برای موشک‌ها و بمب‌های هوشمند است.

این اقدامات در راستای موجی از پیامدهای اظهارات اخیر «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی است که درباره «توقف دراماتیکی» ارسال سلاح از سوی آمریکا برای رژیم صهیونیستی خبر داده بود و این در حالی است که مقامات کاخ سفید این مساله را تکذیب کرده و گفته بودند: ما نمی‌دانیم نتانیاهو درباره چه صحبت می‌کند.

سایت واللا به نقل از منابع خود اعلام کرد که جو بایدن و وزیر دفاع آمریکا از میزان بحران مربوط به محموله‌های سلاح خبر ندارند.

در همین راستا برخی رسانه‌های صهیونیست گزارش دادند احتمالا طی روزهای آینده محموله سلاح‌های آمریکا به دست تل‌آویو می‌رسد.

حمایت غرب به ویژه آمریکا از رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد و آمریکا نقش اصلی در ادامه جنگ نسل کشی اسرائیل علیه مردم غزه دارد.

در حالی که دولت جو بایدن برای بهبود وجهه خود به ویژه با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تلاش می‌کند، همچنان به حمایت مطلق خود از رژیم اشغالگر و مسلح کردن ارتش آن ادامه می‌دهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۵ ۱۶:۲۲

بنام خدا شما صهیونیستهای قلابی ضد اسراییل که از کلمه اسراییل نیز سو استفاده می کنید در اصل ضد یهود هستید و واقعیتتان تروریست است که بعنوان پایگاه ابر تروریست جهان امریکا در منطقه خاورمیانه سرزمین فلسطینیان را به زور اسلحه اشغال کرده اید و در لباس یهودیت دروغین به نسل کشی و تجاوز و تهدید کشورهای عربی مشغولید و یهودین اصیل سایر کشورها را با تهدید غیر مستقیم به فلسطین می اورید و فریبشان می دهید که مثلا کشور یهودی شوید در صورتیکه اساس کارتان بر اشغالگری و تجاوز و کشتار مردم فلسطین بنا شده است این یعنی دروغ و کشوری که با دروغ و غصب سرزمین فلسطینیان و کشتار و تخریب منازل انان پا بگیرد رو به فناست و عاقبت ندارد و چون جهان محل عمل و عکس العمل است پس عنقریب بزودی روزی خواهد رسید که شما مثلا یهودی غاصب کودک کش خانه خراب کن به همان بلا جانتان و خانه تان را ازدست خواهید داد بطوری که وقتی سربازان مقاومت بدنبالتان هستند حتی سنگ کوهستان نیز بصدا در خواهد امد که ای نیروی مقاومت یک یهودی صهیونیت کودکدکش پشت این سنگ پنهان شده است اورا هلاک و بدرک واصل کن این است عاقبت تبهکاران غاصب کودک کش خانه خراب کن...