• دوشنبه / ۴ تیر ۱۴۰۳ / ۱۱:۳۹
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1403040402341
  • خبرنگار : 50659

رئیس هیات فوتبال استان:

زمین فوتبال ساحلی در اردبیل راه‌اندازی می‌شود

زمین فوتبال ساحلی در اردبیل راه‌اندازی می‌شود

ایسنا/اردبیل رئیس هیات فوتبال استان اردبیل گفت: با پیگیری‌های انجام شده و حمایت شهرداری اردبیل زمینی برای راه اندازی فوتبال ساحلی در اردبیل اختصاص یافته و تیم فوتبال ساحلی نیز راه‌اندازی می‌شود.

صمد نوتاش چهارم تیر در جلسه با رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل از راه اندازی زمین و تیم فوتبال ساحلی در اردبیل خبر داد.

رئیس هیات فوتبال استان اردبیل گفت: با پیگیری های انجام شده و حمایت شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر اردبیل و سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری اردبیل، زمینی برای راه اندازی زمین فوتبال ساحلی در اردبیل اختصاص یافته و قرار است زمین و تیم فوتبال ساحلی راه اندازی شود.

رئیس هیات فوتبال استان اردبیل تصریح کرد: پیرو جلسه رئیس فدراسیون فوتبال با استاندار و شهردار اردبیل موضوع راه اندازی زمین وتیم فوتبال ساحلی با جدیت پیگیری شد و تاکیدات رئیس فدراسیون و استاندار اردبیل موضوع راه اندازی زمین و تیم فوتبال ساحلی در اردبیل درحال تحقق است.

وی گفت: با هماهنگی‌های انجام شده و حمایت واستقبال سازمان فرهنگی ورزشی تیم فوتبال ساحلی با نام شهرداری اردبیل در مسابقات کشوری حضور خواهد داشت و فراخوان استعدادیابی این رشته ورزشی داده می شود.

رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل هم در ادامه افزود: راه اندازی زمین فوتبال ساحلی در اردبیل نهایی شده و تیم فوتبال ساحلی شهرداری اردبیل در مسابقات کشوری حضور خواهد داشت.

اباصلت ابراهیمی از تشکیل تیم فوتسال بانوان شهرداری اردبیل هم خبر داد و گفت: این تیم با همکاری و حمایت هیات فوتبال استان در مسابقات کشوری حضور خواهد داشت.

وی از اعلام آمادگی شهرداری اردبیل برای حضور در لیگ دسته دوم کشور  خبر داد و از رئیس هیات فوتبال استان هم خواست تا در این خصوص مساعدت کنند.

ابراهیمی ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های رئیس هیات فوتبال استان اردبیل گفت: با حمایت و برنامه ریزی مناسب و هدفمند هیات فوتبال استان تحول و توسعه خوبی در فوتبال اردبیل به وجود آمده که حضور تیم های مختلف فوتبال و فوتسال اردبیل و برگزاری دوره‌های آموزشی مربیگری و استعدادیابی بخشی از این فعالیت‌ها می باشد.

در این مراسم از تلاش‌ها و برنامه‌های صمد نوتاش رئیس هیات فوتبال استان اردبیل توسط رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha