• دوشنبه / ۷ خرداد ۱۴۰۳ / ۲۱:۵۳
  • دسته‌بندی: سینما و تئاتر
  • کد خبر: 1403030704810
  • منبع : روابط عمومی برنامه

از ماجرای «سلفی با رستم» تا چند خبر دیگر

اکران آنلاین فیلم «سلفی با رستم» .خبرهای از عمارت نوفل لوشاتو و پخش یک فیلم تیاتر از جمله خبرهای دریافتی سینما و تئاتر است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی فیلم‌نت، فیلم سینمایی «سلفی با رستم» ساخته حسین قناعت پس از اکران در پاییز سال ۱۴۰۲ از ساعت ۲۰ سه‌شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۳ به طور اختصاصی در بخش «سینما آنلاین» فیلم‌نت اکران آنلاین می‌شود.

قیمت بلیت این فیلم که در ژانر کودک ساخته شده است در اکران آنلاین ۸۰ هزار تومان است و برای تماشای فیلم‌های این بخش نیاز به داشتن اشتراک پلتفرم نیست.

حسین قناعت پیش از این سابقه ساخت آثار  در سینمای کودک همچون «دزد و پری»، «تپلی و من»، «قهرمانان کوچک» و همچنین سریال «دیو و ماه‌پیشونی» را در شبکه نمایش خانگی داشته است.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: هلیا، دختر ۱۰ ساله‌ای است که زندگی آرام و بی‌آزاری را با پدرش سپری می‌کند. اما هنگامی که رازهای پنهان پدرش به طور ناگهانی فاش می‌شود، زندگی آرام هلیا دگرگون می‌شود. او با مواجهه با حقیقت‌های ناگفته، در مسیری پر از چالش و مخاطرات قرار می‌گیرد و باید با این شرایط جدید مقابله کند تا به آرامش و اطمینان خود بازگردد...

بازیگران فیلم عبارتند از شقایق فراهانی، آناهیتا همتی، زهرا جهرمی، محمدرضا هدایتی، مرتضی زارع، رامین ناصرنصیر، عباس محبوب، امین چنارانی، بازیگران نوجوان: هلیا آهنگری، راستین عزیزپور، با هنرمندی: میرطاهر مظلومی و علی استادی.

نویسنده، تهیه‌کننده و کارگردان: حسین قناعت، مجری طرح و سرمایه گذار: میثم آهنگری، مدیر تولید: فریبا خلیلی، مدیر فیلمبرداری: افشین علیزاده، تدوین: پریسا پروین نیا، آهنگساز: محمدمهدی گورنگی، صداگذاری و میکس: محمود موسوی نژاد، مدیر صدابرداری: فرهاد تبریزی، طراح گریم: جنان صدفی، طراح صحنه و لباس: کیوان ذوالفقاری، جلوه‌های ویژه بصری: صالح کشوردوست و ردا مرادی، طراح تیتراژ: سید مهدی سعیدی، دستیار اول کارگردان: جواد صالحی، مدیر برنامه ریزی: زهرا جهرمی، برنامه‌ریز: حمیدرضا ازوجی، منشی صحنه: هدیه نصیری، عکاس: پیام باورصاد احمد پور، مدیران تدارکات: اصغر بازگشا و فرهاد هواخواه برخی از عوامل فیلم هستند.

#####

میزبانی عمارت نوفل لوشاتو از یک نمایش تازه/ «فین جین» ۸۰ اجرایی شد

عمارت نوفل لوشاتو از سه‌شنبه میزبان نمایش «قرار در قعر» به کارگردانی وحید خدابنده‌لو است، نمایش «دیوان تئاترال» امشب اجرای پایانی خود را دارد و اجرای نمایش‌های «فین‌جین»، «مرگ با طعم نسکافه»، «شورش ذهن» و «آخرین داستان بکت» همچنان ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی عمارت نوفل‌لوشاتو، نمایش «قرار در قعر» به نویسندگی و کارگردانی وحید خدابنده‌لو و تهیه کنندگی امیرحسین خاوری از سه شنبه ۸ خرداد هر شب ساعت ۱۸ در این مجموعه اجرا می‌شود و تا ۱۵ خرداد میزبان علاقه‌مندان است.
 محمدامین علی‌آبادی، سیدمحمدامین قریشی، امیر کاوه، علی عبدی، سارینا مهدی‌نژاد، مائده گل‌علی‌پور، زهرا صفری، نفس نیکنامی و مهسا سعید بازیگرانی هستند که این روزهای در نمایش «قرار در قعر» روی صحنه عمارت نوفل لوشاتو ایفای نقش می‌کنند.
 

اجرای نمایش «فین‌جین» نوشته ابوالفضل حاجی‌علی‌خانی به کارگردانی محمود موسوی و تهیه‌کنندگی محمود مداحی با بیش از ۸۰ اجرا و بیش از ۲۰ هزار تماشگر همچنان ادامه دارد و این اثر هر شب ساعت ۲۲:۵۵ در عمارت نوفل لوشاتو روی صحنه می‌رود.
سیدجواد ‌یحیوی، حسین ‌شفیعی، مسعود ‌بهارلو، محمدهادی ‌عطایی، الهه ‌پورجمشید، محسن ‌زرآبادی ‌پور، حسین ‌میرزاییان، حامد ‌لطفی، علیرضا ‌ذوالفقاری بازیگرانی هستند که این روزهای در نمایش «فین جین» روی صحنه عمارت نوفل لوشاتو ایفای نقش می‌کنند.
 

همچنین کنسرت-نمایش «مرگ با طعم نسکافه» به نویسندگی و کارگردانی بابک صحرایی نیز تا ۲۲ خرداد ماه ساعت ۱۹:۳۰ روی صحنه می‌رود.
بهنام شرفی، نیکی مظفری، گل ناز عباسی، بهراد محمدی، روشنک رضایی مهر و بابک صحرایی بازیگرانی هستند که در این اثر به ایفای نقش پرداخته‌اند. 
همچنین محمدرضا عیوضی و مسعود امامی به عنوان خواننده-بازیگر در این اجرا حضور دارند و مانی رهنما نیز از امشب به گروه خواننده-بازیگران این نمایش اضافه می‌شود.

 نمایش «شورش ذهن» به نویسندگی و کارگردانی محمد یغمایی و تهیه‌کنندگی مهدی تیمورزاده نیز تا ۹ خرداد ساعت ۲۱:۳۰ روی صحنه می‌رود.
محمدرضا ‌هلال ‌زاده، آراز ‌دانش، امیررضا ‌اسپید، رضا ‌شاهی، ناهید ‌دولت ‌زاده، محمد ‌یغمایی، امیرمحمد ‌محمدی، فردین ‌سالاروند، عرفان ‌سلمانی، روزبه ‌راستگو، میرپیمان ‌خوشنویس، نوید ‌خدام ‌عباسی، نرگس ‌کیومرثی، ملیکا ‌دادرسی، سماء ‌زارع، المیرا ‌نقی ‌نژاد، سپیده ‌خاک ‌پرور، هانا ‌بیات، محمدرضا ‌لیمویی، سارا ‌کاکاوند، غزال ‌ملکی، مهدی ‌احمدی، مهران ‌قوامی، عرفان ‌توکلی، امیر محمدبیگی بازیگران این نمایش هستند.
 

همچنین نمایش «آخرین داستان بکت» به نویسندگی و کارگردانی افشین قاسمی تا ۲۴ خرداد ماه ساعت ۱۹:۱۵ در این مجموعه اجرا می‌شود.
سامان علیزاده و افشین قاسمی در این اثر به ایفای نقش پرداخته‌اند. 
 

همچنین اجرای نمایش «دیوان تئاترال» نوشته محمود استادمحمد، به کارگردانی ایمان راد و ایمان حاج‌عظیمیان امشب به پایان می‌رسد.
آخرین اجرای این نمایش در عمارت نوفل لوشاتو، امشب ۷ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۰ است.
منصوره بنی احمد، ایمان ‌حاج ‌عظیمیان، ایمان ‌راد، علی ‌رضوانی، شهرزاد سادات صدر هاشمی، کیمیا ‌سامنی، هلنا ‌سعادت، شکیلا علی مردانی، حمید فرجادی، پارمین قدیری، مریم ‌قربانی، قاسم قنبری، آیناز کاوند، فاطمه زهرا مغانلو، سینا ‌مجد، امیر ‌مرسلی و ایلیا ‌موهبتی بازیگرانی هستند که در این نمایش ایفای نقش کرده‌اند..

###

نمایش فیلم تئاتر «مویه جم» در سینماتک خانه هنرمندان ایران

فیلم تئاتر «مویه جم» به کارگردانی قطب‌الدین صادقی در سینماتک خانه هنرمندان ایران به نمایش در می‌آید و پس از آن، نقد و بررسی می‌شود.

دوازدهمین برنامه از سلسله جلسات نمایش فیلم تئاترهای شاخص با همکاری مشترک انجمن صنفی منتقدان، نویسندگان و پژوهشگران خانه تئاتر و سینماتک خانه هنرمندان ایران به نمایش فیلم تئاتر «مویه جم» اختصاص دارد.

فیلم تئاتر «مویه جم» (محصولِ سال ۱۳۷۵/ ۸۳ دقیقه) به کارگردانی و نویسندگی قطب‌الدین صادقی چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ در سینماتک خانه هنرمندان ایران به نمایش در می‌آید.

پس از نمایش این فیلم تئاتر نشست نقد و بررسی آن با حضور عباس غفاری (میزبان) و عسل عصری‌ملکی (منتقد تئاتر) برگزار می‌شود.

میکاییل شهرستانی، حمیدرضا حاجی‌بابایی و عقیل گلزار از بازیگران این نمایش هستند که اولین‌بار در سالن چهارسوی مجموعه‌ تئاتر شهر اجرا شد.

«مویه جم» بعد از آثاری چون آرش، بهرام چوبینه و هفت‌خان رستم تجربه‌ای دیگر از قطب‌الدین صادقی در اجرای روایات کهن و غنایی ایران باستان است، روایاتی که در هزارپیچ تاریخ رنگ‌وبوی اسطوره‌ای به خود گرفتند و سرگذشت یک ملت را از ورای حکایتی رمزآگین بیان می‌کنند. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha