• چهارشنبه / ۲۰ دی ۱۴۰۲ / ۱۵:۴۱
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402102014816
  • منبع : نمایندگی مازندران

نمازندره ولی فقیه در مازندران تاکید کرد

لزوم توجه مسئولان به جهاد تبیین و سیاست تشویقی در افزایش جمعیت مازندران

لزوم توجه مسئولان به جهاد تبیین و سیاست تشویقی در افزایش جمعیت مازندران

ایسنا/مازندران نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه دشمنان نمی‌توانند ببینند قشر بانوان اینگونه حافظان دین و انقلاب و اجتماع باشند گفت: امروز وظیفه خواهران ما بیشتر و سنگین‌تر شده، جهاد تبیین بر همه لازم است، مسئولان باید سیاست تشویقی جهت افزایش جمعیت را در پیش بگیرند.

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی امروز در دیدار با جمعی از بانوان دستگاه‌های اجرایی، ضمن گرامیداشت مقام زن اظهار کرد: فاجعه تروریستی کرمان و حوادثی که در غزه اتفاق می‌افتد و زنان بی‌دفاع بی‌پناه که با بمباران‌ها و شرایط سخت زمستانی با انواع کمبودها و فقدان امنیت مواجه هستند مایه تاسف است.

وی افزود: ما در طول هشت سال ۱۰هزار و ۴۰۰ شهید و غزه در سه ماه ۲۲هزار شهید داده که نشان از اوج فاجعه است، ما قلبا از جنایت صهیونیست‌ها تنفر داشته و حامی غزه‌ای‌های مظلوم هستیم‌ که این مصداقی از همدلی است.

آیت الله محمدی لائینی یادآور شد: متاسفانه در این روزها در فضای مجازی یک عده کوته‌فکر، کوته‌بین و مزدور به سردار سلیمانی‌ها توهین می‌کنند، غزه‌ای‌ها را محکوم کرده و صهیونیست‌ها را می‌ستایند.

لزوم توجه مسئولان به جهاد تبیین و سیاست تشویقی در افزایش جمعیت مازندران

نماینده ولی فقیه در مازندران تصریح کرد: در الگوی شرعی ما، بانوان می‌توانند به جهاد فرزندآوری و فرزندپروری، جهاد خانه‌داری، حجاب و عفاف و حفظ یادگار حضرت زهرا (س) و مسئولیت‌های اجتماعی عمدتا در بخش تعلیم و تربیت بپردازند.

این مسئول به فعالیت بانوان کشور در خانه داری، عرصه دانشگاهی، حوزوی و سایر بخش‌ها اشاره کرد و گفت: در دانشگاه‌ها امروز ۶۰ درصد دانشجویان خانم هستند، صدها هزار بانوی تحصیل‌کرده حوزوی و دانشگاهی داریم که خوب می‌توانند به مسئولیت‌های اجتماعی بپردازند.

لزوم توجه مسئولان به جهاد تبیین و سیاست تشویقی در افزایش جمعیت مازندران

آیت الله محمدی لائینی با بیان اینکه دشمنان ما هم نمی‌توانند ببینند که قشر بانوان اینگونه حافظان دین و انقلاب و اجتماع باشند، اظهار کرد: بانوان این خطه در دوران دفاع مقدس نقش والایی داشتند که حاصل آن ۳۶ شهیده است.

لزوم توجه مسئولان به جهاد تبیین و سیاست تشویقی در افزایش جمعیت مازندران

نماینده ولی فقیه در مازندران اظهار کرد: دشمن در حال تخریب جایگاه خانواده، مقام زن و مادر است با ابزارهای مدرن تبلیغاتی و پول‌های کلان با ابزارهای علمی، روانشناختی، جامعه شناسی و هنری وارد شده تا بانوان و زنان را فاسد کرده  و حجاب را بردارد.

امام جمعه ساری با بیان اینکه امروز وظیفه خواهران ما بیشتر و سنگین‌تر شد؛ جهاد تبیین را لازم و ضروری دانست و گفت: خواهرانی که در ادارات و نهادها شاغل هستند باید با رعایت شئونات اسلامی مراقب رفتار، پوشش و اعمال خود و سایر خواهران باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha