• جمعه / ۸ دی ۱۴۰۲ / ۱۶:۱۲
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402100805274
  • خبرنگار : 50177

امام‌جمعه‌ خرم‌آباد:

وفاداری ملت با ولایت در حماسه ۹ دی نمایان است

وفاداری ملت با ولایت در حماسه ۹ دی نمایان است

ایسنا/لرستان امام‌جمعه موقت خرم‌آباد با بیان اینکه حماسه ۹دی و ۲۲ بهمن، نشان از وفاداری ملت با ولایت دارد، گفت: مردم با بصیرت و هوشیاری در صحنه‌های مختلف دشمنان را ناکام کردند.

حجت‌الاسلام بهروز شمسی‌فر، امروز هشتم دی‌ماه در جمع نمازگزاران نماز جمعه این هفته خرم‌آباد، که در محل مصلی‌الغدیر این شهر برگزار شد، با بیان اینکه در فتنه‌ای که دشمنان با تمام قوا به میدان آمده بودند تا مردم را فریب دهند، اما ملت آگاه و بصیر به سخنان حکیمانه مقام معظم رهبری گوش دادند و نقشه و توطئه آنان را  نقش بر آب کردند و حماسه نه دی را آفریدند.

وی با بیان اینکه مردم با بصیرت و هوشیار ایران سرافراز در مراحل مختلفی دشمنان را ناکام کردند، بیان کرد: تا زمانیکه این پیوند و میثاق، میان مردم با ولایت وجود دارد و این پیوند محکم و مستحکم باشد، دشمنان شکست می‌خورند.

شمسی‌فر یادآور شد: جامعه‌ای که دارای چنین رهبری آگاه، هوشیار، بصیر، با تقوا و عالم و با مردمی آگاه و هوشیار باشد، هیچگاه فریب توطئه‌های دشمنان را نمی‌خورد و هرگز شکست نخواهد خورد.

امام جمعه موقت خرم‌آباد یادآور شد: این مردم آگاه با وجود گذشت ۴۵ سال از این انقلاب و انواع نقشه، توطئه، فریب و تلاش دشمن اعم از جنگ، فتته، تحریم و ترور و تبلیغات گسترده، همچنان پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند.

وی اضافه کرد: حضور پرشور و گسترده مردم در مناسبت هایی همچون ۹ دی و ۲۲ بهمن و سایر موارد، وفاداری آنها به نظام و انقلاب را نشان می‌دهد.

شهید سلیمانی با تشکیل و تقویت محور مقاومت داعش را از بین برد

شمسی‌فر با اشاره به سالروز شهادت شهید سپهبد قاسم سلیمانی و شهادت سید رضی موسوی گفت: شهید سلیمانی با تشکیل و تقویت محور مقاومت داعش را از بین برد.

امام‌جمعه موقت خرم‌آباد در ادامه به پیروزی‌های جبهه مقاومت اشاره و تاکید کرد: کشتار و جنایت‌های رژیم صهیونیستی نشانه رسوایی آنهاست، اسرائیل با وجود حمایت آمریکاو تمام‌توانی که دارد زمین گیر شده است.

وی افزود: اسرائیل که مدعی بود در عرض دو هفته حماس را از بین خواهد برد، اکنون ناتوان مانده و به کشتار کودکان و زنان روی آورده و با گذشت بیش از ۲ ماه از عهده یک گروه برنیامده است.

 شمسی‌فر اظهار کرد: زمزمه‌های شکست رژیم صهیونیستی به گوش می رسد و اینها همه ثمره تلاش‌های سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی است.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha