• پنجشنبه / ۳۰ آذر ۱۴۰۲ / ۱۷:۰۸
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402093021610
  • خبرنگار : 50233

سمنان میزبان چهارمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی و دامپروری

سمنان میزبان چهارمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی و دامپروری
عکس تزئینی ست

ایسنا/سمنان دبیر نمایشگاه محصولات کشاورزی و دامپروری سمنان از برنامه ریزی برای برگزاری چهارمین نمایشگاه تخصصی صنایع و ماشین‌آلات، نهاده‌ها، تجهیزات آبیاری و آبرسانی، تجهیزات گلخانه‌ای،دام ،طیور،آبزیان و محصولات دامپزشکی و کشاورزی دانش‌بنیان و نوآور و ابزار ملی برای حفظ آب و خاک و محیط‌زیست در سمنان خبر داد.

مریم دهقان ۳۰ آذرماه در نشست خبری با خبرنگاران که با حضور رئیس سازمان جهادکشاورزی استان سمنان برگزار شد با اعلام این خبر اظهار کرد: این نمایشگاه از سه الی ۶ دی‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های استان در سمنان برگزار می‌شود.

وی با از حضور ۶۰ شرکت فعال کشور در این نمایشگاه خبر داد و افزود: ۶۰ شرکت فعال در حوزه‌های زراعی، باغی، دامی، آبزیان، دانش‌بنیان و...از ۱۲ استان کشور در این نمایشگاه بزرگ حضور دارند.

دبیر نمایشگاه محصولات کشاورزی سمنان با بیان اینکه ۸۰ درصد شرکت های شرکت کننده در بخش کشاورزی فعالند ادامه داد: ۲۰ درصد شرکت‌کنندگان در نمایشگاه نیز در حوزه دامپروری فعالیت دارند.

وی هدف حضور شرکت های فعال در نمایشگاه سمنان را شناخت بازار کشاورزی و دامپروری این استان برشمرد و گفت: شناخت فعالان این بخش از نیازهای بخش کشاورزی استان می‌تواند به حل مشکلات استان در بخش‌های زراعی، باغی، دام و طیور و...کمک شایانی کند.
دبیر نمایشگاه محصولات کشاورزی سمنان از این نمایشگاه به عنوان ویترینی از توانمندی‌های بخش کشاورزی استان نام برد و اظهار کرد: برپایی این نمایشگاه به حل چالش های بهره برداران بخش کشاورزی در استان کمک می‌کند.

دهقان در پاسخ به پرسش ایسنا در ارتباط با چگونگی امکان حضور بهره‌برداران شهرستان های هشتگانه استان در این نمایشگاه گفت: با ادارات جهادکشاورزی در شهرستان های استان هماهنگی شده و قرار است که زمینه حضور رایگان کشاورزان و بهره برداران شهرستان ها در این نمایشگاه را فراهم کند.
وی همچنین از پیش بینی برنامه های جنبی در این نمایشگاه خبر داد و افزود: قرار است که همزمان با نمایشگاه ، کارگاه های آموزشی و ترویجی با حضور کارشناسان و متخصصان بخش های مختلف کشاورزی و دامداری در سمنان برگزار شد.

وی ضمن دعوت از عموم کشاورزان استان برای حضور در این نمایشگاه از رسانه‌های استان خواست: مسئولان این نمایشگاه را در اطلاع‌رسانی درباره این نمایشگاه بزرگ یاری کنند.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha