• دوشنبه / ۶ آذر ۱۴۰۲ / ۰۹:۰۱
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1402090603595
  • خبرنگار : 50130

دانشگاه کردستان:

نیروهای انسانی سرمایه های اصلی جامعه هستند

 نیروهای انسانی سرمایه های اصلی جامعه هستند

ایسنا/کردستان رئیس دانشگاه کردستان گفت: سرمایه‌های صرف مادی نجات بخش یک جامعه نیست بلکه سرمایه‌های اصلی ما نیروهای انسانی هستند که ارزش‌های ویژه در درونشان نهادینه شده است.

دکتر حامد قادرزاده امروز ۶ آذر در گردهمایی «پیشگامان رهایی» که در انشگاه کردستان برگزارشد، ضمن تبریک روز تشکیل بسیج دانشجویی اظهار کرد: گردهمایی پیشگامان رهایی فرصتی است تا دانشجویان ارزشمند بسیجی و همچنین بقیه اقشار جامعه گام اساسی در مسیر منویات مقام معظم رهبری برداشته و در چهارچوب‌های اسلام اصیل حرکت کنند.
وی، افزود: هدف از تشکیل بسیج دانشجویی و چنین گروه‌هایی تنها «تبعیت» از فرامین خداوند بوده تا همواره مسیر پیشرفت و ترقی را طی کنیم.

رییس دانشگاه کردستان، با بیان اهمیت تبدیل شدن ایران به مرجعیت علمی در جهان، تصریح کرد: بسیج دانشجویی به دست معمار کبیر انقلاب اسلامی بنا نهاده شده و این موضوع علاوه بر افتخار، یک مسئله تکلیف آور در مسیر علم و پیشرفت است.
وی، تصریح کرد: ایران بدون شک در مسیر پیشرفت حرکت کرده و در قدم‌های پایانی، دشمنان تلاش‌های خود را دوچندان کرده تا از توسعه و آبادانی کشور جلوگیری کند.
رئیس دانشگاه کردستان بیان کرد: سرمایه‌های صرف مادی نجات بخش یک جامعه نیست بلکه سرمایه‌های اصلی ما نیروهای انسانی هستند که ارزش‌های ویژه در درونشان نهادینه شده است.

در ادامه این همایش توحید رستمی، رئیس بسیج دانشجویی استان اظهار کرد: بنیانگذار انقلاب در دوم آذرماه سال ۶۷ و در آستانه روز بسیج مستضعفین با صدور فرمانی بر ضرورت تشکیل بسیج دانشجو و طلبه تأکید کرد.
وی عنوان کرد: بسیج دانشجویی یکی از بزرگ‌ترین ظرفیت‌های انقلاب اسلامی و نقطه امید بسیاری از دلسوزان و نظام است.
رئیس بسیج دانشجویی استان افزود: بسیج دانشجویی در ابعاد مختلف ظرفیت‌های خوبی دارد که برای حل مسائل و مشکلات باید به کار گرفته شود.
رستمی بیان کرد: اهداف و برنامه‌های بسیج دانشجویی از ابتدای انقلاب اسلامی، ترویج و تحقق فرامین و آرمان‌های امام بوده است.

وی با اشاره به دستاوردهای بسیج دانشجویی استان، خاطرنشان کرد: جذب، سازماندهی و شبکه‌سازی از مهمترین وظایف بسیج دانشجویی بوده که با توجه به ۴۳ هزار و ۹۲۷ نفر جمعیت دانشجویان هدف استان، ۹ هزار ۲۵۹ نفر در بسیج جذب شده‌ که این رقم شامل ۲۱ درصد از جامعه هدف است.

رئیس بسیج دانشجویی استان یادآور شد: تعلیم و تربیت بسیجیان در عرصه‌های معرفتی، بصیرتی، مهارتی و اخلاقی به صورت همه‏‌جانبه هدف اصلی بسیج است.

 انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha