• یکشنبه / ۲۸ آبان ۱۴۰۲ / ۰۹:۳۵
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1402082820147
  • خبرنگار : 71496

القسام: ارتباطمان را با مسؤولان حفاظت از اسرای اسرائیلی از دست دادیم

القسام: ارتباطمان را با مسؤولان حفاظت از اسرای اسرائیلی از دست دادیم

گردان‌های عزالدین القسام اعلام کرد که ارتباط خود را با گروهی که مسؤول حفاظت از اسرای صهیونیست بود، از دست داده و سرنوشت اسرا و مسؤولان آنها نامعلوم است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، ابوعبیده، سخنگوی گردان‌های عزالدین قسام، شاخه نظامی جنبش حماس در اطلاعیه‌ای نظامی اعلام کرد: ما ارتباطمان را با چند گروه که مسؤول حفاظت از اسرای دشمن (رژیم صهیونیستی) بودند، از دست دادیم و سرنوشت این اسرا و مسؤولانشان هنوز نامشخص است.

این در حالی است که ارتش اشغالگر از گسترش عملیات زمینی خود به محله الزیتون در شرق شهر غزه و منطقه جبالیا در شمال نوار غزه خبر داده‌است.

همچنین این گردان‌ها درباره درگیری‌ها با نیروهای صهیونیستی که به نوار غزه نفوذ کردند، اعلام کرد،«نیروهای القسام توانستند یک گروه از نیروهای پیاده‌نظام صهیونیست را در کمینی گرفتار کرده و یک بمب ضد نفر را در جنوب غرب غزه و در نزدیکی سربازان رژیم اشغالگر منفجر کنند».

همین‌طور سخنگوی القسام در ادامه شرح داد: «از صبح شنبه نیروهای ما توانستند با انفجار یک بمب ضد نفر علیه گروهی از سربازان رژیم اشغالگر تعدادی از آنها را کشته و زخمی کرده و در کل محورهای نفوذ دشمن در نوار غزه توانستند، ۱۷ خودروی زرهی آنها را به طور کامل منهدم کرده و یا آسیب جزئی به آنها وارد کنند.»

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی است بر اساس اطلاعاتی که در اختیار دارد، از هفتم اکتبر ۲۳۹ اسرائیلی در نوار غزه به اسارت درآمدند.

طبق آمار رسمی فلسطین که عصر شنبه منتشر شد، از زمان آغاز حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه، بیش از ۱۲ هزار و ۳۰۰ تن به شهادت رسیده‌اند که از این تعداد ۵۰۰۰ تن کودک و ۳۳۰۰ تن نیز زن بودند، علاوه بر اینها بیش از ۳۰ هزار فلسطینی دیگر نیز در این حملات زخمی شدند که باز هم بیشتر آنها یعنی ۷۵ درصدشان را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha