• شنبه / ۶ آبان ۱۴۰۲ / ۰۸:۴۱
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402080603745
  • خبرنگار : 50177

یک مسئول:

دانشگاه لرستان جذابیت خود را برای دانشجویان و پژوهشگران بین‌المللی افزایش دهد

دانشگاه لرستان جذابیت خود را برای دانشجویان و پژوهشگران بین‌المللی افزایش دهد

ایسنا/لرستان رئیس دانشکده منابع طبیعی دانشگاه لرستان گفت: این دانشگاه باید استانداردها و کیفیت آموزش و پژوهش را ارتقاء داده و با تمرکز بر کیفیت و عملکرد برتر، جذابیت خود را برای دانشجویان و پژوهشگران بین‌المللی افزایش دهد.

 دکتر علی حقی‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در دانشگاه لرستان زیرساخت و قابلیت لازم برای بین‌المللی شدن وجود دارد.

وی بر ارتقاء استانداردها تاکید کرد و با بیان اینکه دانشگاه لرستان باید استانداردها و کیفیت آموزش و پژوهش را ارتقاء داده و با تمرکز بر کیفیت و عملکرد برتر، جذابیت خود را برای دانشجویان و پژوهشگران بین‌المللی افزایش دهد، تصریح کرد: قطعاً همکاری با دانشگاه‌های خارجی و برقراری روابط و همکاری با دانشگاه‌های بین‌المللی از طریق امضای تفاهم‌نامه‌ها، تبادل اساتید و دانشجویان، برگزاری کارگاه‌ها و همایش‌های مشترک و ایجاد برنامه‌های تحصیلی مشترک می‌تواند در جذب دانشجویان و پژوهشگران بین‌المللی مؤثر باشد.

رئیس دانشکده  منابع طبیعی دانشگاه لرستان گفت: ایجاد برنامه‌های تحصیلی بین‌المللی در دانشگاه لرستان می‌تواند به جذب دانشجویان خارجی کمک کند و این برنامه‌ها می‌توانند شامل تحصیلات دوماهه، تحصیلات کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری باشند.

وی بر توسعه زبان‌های خارجی تاکید کرد و افزود: ارتقاء سطح آموزش زبان‌های خارجی مانند انگلیسی، عربی و فرانسه در دانشگاه لرستان برای تسهیل ارتباطات با دانشجویان و اساتید بین‌المللی بسیار حائز اهمیت است.

حقی زاده گفت: برنامه‌های تبلیغاتی و بازاریابی مناسب به منظور افزایش شناخت و آگاهی درباره دانشگاه لرستان در سطح بین‌المللی بسیار مهم است.

رئیس دانشکده منابع طبیعی دانشگاه لرستان یادآور شد: ایجاد وب‌سایت بین‌المللی، شبکه‌های اجتماعی، مشارکت در نمایشگاه‌ها و رویدادهای بین‌المللی و انتشار مقالات در مجلات علمی بین‌المللی از روش‌های مؤثر برای ارتقای شناخت دانشگاه لرستان است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha