• شنبه / ۱۵ مهر ۱۴۰۲ / ۱۱:۵۹
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1402071509571
  • خبرنگار : 50060

مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان قزوین برگزار شد

مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان قزوین برگزار شد
عکس: آرشیو

ایسنا/قزوین مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان قزوین به مناسبت هفته ناجا در میدان صبحگاه ستاد فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین برگزار شد.

سردار علی ابراهیمی صبح شنبه ۱۵ مهرماه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان قزوین که به مناسبت هفته ناجا در میدان صبحگاه ستاد فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: خط قرمز نیروی انتظامی آرامش جامعه است به همین دلیل هیچ‌گاه اجازه فرصت‌طلبی را به آشوبگران نخواهیم داد و برای دفاع از مظلومان و برخورد با مخلان نظم جامعه تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست.

وی در ادامه با اشاره به اینکه برای بهبود خدمت‌رسانی به مردم تغییر فرآیندها در دستور کار پلیس است، بیان کرد: پلیس در شرایط و موقعیت‌های مختلف بدون خستگی برای برقراری امنیت شهر و مردم تلاش می‌کند و در این راستا در استان قزوین طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی در حال اجراست.

فرمانده انتظامی استان قزوین خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تا امروز بیش از یک هزار مورد طرح پاکسازی مناطق آلوده را در دستور کار داشته‌ایم.

ابراهیمی در پایان بیان کرد: در هفته ناجا بیش از ۴۰ برنامه و ۱۵۰ فعالیت با شعار «شهروند قانون‌مدار، پلیس خدمتگزار» در استان قزوین برگزار می‌شود.

وحدت نیروهای مسلح مانند سدی محکم برابر دشمن است

عباس کاظمی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین نیز در این مراسم با تأکید بر اینکه امروز پلیس همراهی مردم با خود را دارد، اظهار کرد: نیروی انتظامی در سال‌های اخیر به واسطه جانفشانی‌های خود مورد احترام و اعتماد مردم است.

وی با بیان اینکه امروز تمامی نیروهای مسلح کشور برای دفاع از این ملت و مردم در آمادگی کامل به سر می‌برند، خاطرنشان کرد: بدون شک وحدت و همدلی نیروهای مسلح علاوه بر اینکه این آمادگی را دوچندان کرده به سدی محکم برابر نقشه‌های دشمن تبدیل شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین در پایان با بیان اینکه قدرت بالای فرماندهی نیروهای مسلح در کشور باعث اقتدار نیروهای مسلح شده است، گفت: این مدیریت عالی نمونه و یک الگوی مدیریتی در کشور است که سایر مدیران باید از آن بهره ببرند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha