• چهارشنبه / ۱۲ مهر ۱۴۰۲ / ۱۵:۴۶
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402071208184
  • منبع : نمایندگی سمنان

هزینه ۱۱۵ میلیارد تومانی برای برچیدن گرد محرومیت از روستاهای بیارجمند

هزینه ۱۱۵ میلیارد تومانی برای برچیدن گرد محرومیت از روستاهای بیارجمند

ایسنا/سمنان استاندار سمنان گفت: در دولت سیزدهم و طی یکسال و نیم‌گذشته در راستای محرومیت زدایی و تقویت روستاهای بخش بیارجمند شهرستان شاهرود، بالغ بر ۱۱۵ میلیارد تومان‌ اعتبار در حوزه های آبفا، بهسازی راه و روکش آسفالت، میراث فرهنگی و گردشگری، بنیاد مسکن‌ انقلاب اسلامی و تامین‌ آب شرب هزینه شده است.

سید محمدرضا هاشمی، استاندار سمنان ۱۲ مهر ۱۴۰۲ در جمع‌ مردم روستای گیور دهستان بیارجمند بخش بیارجمند شهرستان شاهرود در محل‌ مسجد این روستا گفت: شما مردم عزیز، ولی نعمتان ما هستید و بسیار خرسندیم که در دولت مردمی و جهادی سیزدهم فرصت خدمتگزاری به شما عزیزان برای ما فرآهم گردید.
وی ادامه داد: ما وظیفه داریم در دولت آیت الله رئیسی که برگرفته از منش شهید رجایی است و بالاترین سرمایه خود را اعتماد مردم می داند، خدمتگزار شما مردم باشیم.
استاندار سمنان تصریح کرد: در دولت مردمی و جهادی سیزدهم، در بخش دور افتاده بیارجمند و روستاهای منطقه در حوزه های مختلف از جمله مدرسه، پوشش اینترنت، آبفا، اجرای طرح هادی، بهسازی راه و روکش آسفالت، تامین آب شرب و میراث فرهنگی و گردشگری اقدامات ارزنده ای صورت گرفت.
وی خاطرنشان کرد: افتتاح دو مدرسه در بخش بیارجمند، هزینه کرد بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای پوشش اینترنت و آنتن دهی موبایل ۲۳ روستای بخش، هزینه کرد بیش از ۳۰‌ میلیارد تومان اعتبار در حوزه آب و فاضلاب، هزینه کرد بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان در خصوص طرح هادی ۱۵ روستا، پیگیری امور در حوزه تامین آب شُرب، هزینه‌کرد بالغ بر ۲ میلیارد تومان اعتبار در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری، صرف بالغ بر ۷۳ میلیارد تومان اعتبار در حوزه بهسازی راه و روکش آسفالت و... از جمله اقدامات دولت سیزدهم در راستای تقویت روستاهای بیارجمند شهرستان شاهرود است.
هاشمی از تلاش برای توزیع عادلانه فرصت ها خبر داد و خاطرنشان کرد: ما در دولت سیزدهم در حوزه پست های مدیریتی، اقتصادی و عمرانی عدالت را در دستور کار خود قرار دادیم.
استاندار سمنان از پارک ملی توران به عنوان زیستگاه مهم یوزپلنگ آسیایی نام برد و گفت: در این دولت علاوه بر تکمیل و تجهیز پارک ملی توران و راه اندازی پاسگاه احمدآباد، در راستای نگهداری و مرمت این پارک ملی و حفاظت از یوز ایرانی نیز اقدامات ویژه ای صورت گرفته است.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha