• دوشنبه / ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ / ۰۷:۵۸
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402062716222
  • خبرنگار : 50161

معاون استاندار زنجان:

مدیران و معلمان، نقش محوری در ایجاد ایمان و امید بین آینده‌سازان کشور دارند

مدیران و معلمان، نقش محوری در ایجاد ایمان و امید بین آینده‌سازان کشور دارند

ایسنا/زنجان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با اشاره به اینکه عوامل گوناگون در تعلیم و تربیت دانش‌آموزان به‌عنوان آینده‌سازان کشور مؤثر است، گفت: مدیران و معلمان آموزش‌وپرورش به عنوان دستگاه و کارخانه عظیم انسان‌سازی، نقش محوری و بسیار مهمی در این زمینه دارند.

ابوالفضل رفیعی شامگاه روز گذشته (۲۶ شهریورماه) در آیین تحویل ۲۳ مدرسه در مناطق و نواحی ۱۴ گانه آموزش‌وپرورش استان زنجان گفت: در راستای تقویت آموزش‌وپرورش، در حوزه سخت‌افزاری و نرم‌افزاری اقدامات گسترده‌ای صورت گرفته است که نتیجه باید در خروجی آن که همانا تربیت انسان در تراز انقلاب اسلامی است خود را نشان دهد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان گریزی به فعالیت گسترده دشمنان برای ناامید کردن قشر نوجوان و جوان زد و یادآور شد: طی سال‌های گذشته و به دنبال ناامیدی دشمن از تعرض نظامی و جنگ سخت، تضعیف و تغییر نظام در قالب جنگ ترکیبی و به ویژه جنگ شناختی مورد توجه دشمن قرار گرفت.

رفیعی با بیان اینکه علت تکاپوی دشمن، پیشرفت و اقتدار مستمر کشور بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و داعیه تمدنی نظام اسلامی است، گفت: دشمن با جنگ روانی و دروغ‌های بزرگ و انتشار گسترده آن با توجه به برتری رسانه‌ای، به دنبال بی‌هویت کردن نسل جدید و ایجاد یاس و ناامیدی در میان اقشار مختلف مردم است و در نقطه مقابل ما هم باید در راستای تقویت هویت دینی و ملی و نیز ایمان و امید نسل جدید تلاش کنیم.

این مسئول با اشاره به اینکه دشمن در این جنگ به دنبال ایجاد و تعمیق نارضایتی است، اظهار کرد: معلمان و مدیران در خط‌مقدم این جنگ قرار دارند و بایستی با دشمن‌شناسی، اقدام به تبیین صحیح واقعیات و افتخارات کشور عزیزمان کرده و در راستای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و ساخت ایران قوی از طریق دانش‌آموزان اهتمام کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان خاطرنشان کرد: باوجود تلاش گسترده دشمنان برای توقف قطار پیشرفت کشور، اما با هوشیاری و حضور در صحنه مردم این نقشه‌های شوم همچون همیشه، نقش برآب شده و خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha