• چهارشنبه / ۸ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۳:۱۵
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1402060805629

یک مسئول در کمیته امداد فارس مطرح کرد

پرداخت ۴۸۸۸ فقره وام قرض‌الحسنه به مددجویان کمیته امداد فارس

پرداخت ۴۸۸۸ فقره وام قرض‌الحسنه به مددجویان کمیته امداد فارس

ایسنا/فارس مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت فارس گفت: از ابتدای امسال تا پایان مردادماه، ۴۸۸۸ فقره وام قرض‌الحسنه به واجدین شرایط در این استان پرداخت شده است.

عبدالرضا صالحی امروز چهارشنبه هشتم شهریور با بیان اینکه صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت فارس، ۱ شعبه و ۵۸ نمایندگی و ۴۱۰ هزار مشتری دارد، به خبرنگاران گفت: این صندوق از ابتدای شروع به کار تاکنون ۱۳۰ هزار فقره وام به مبلغ ۸۸۴۸ میلیارد ریال به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد فارس و واجدین شرایط پرداخت کرده است.

او افزود: این صندوق توانسته با جذب سپرده به مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال از طرف خیرین و نیکوکاران گرامی استان، تعداد ۱۰ هزار و ۸۲۶ فقره تسهیلات به مبلغ ۹۲۰ میلیارد ریال به نیازمندان معرفی شده از طرف خیرین، پرداخت کند.

او همچنین با اشاره به محدودیت منابع اعتباری صندوق، اضافه کرد: از نیکوکاران حقیقی و حقوقی خواهشمندیم تا برای رفع نیاز مددجویان و واجدین شرایط با سپرده گذاری در صندوق علاوه بر برکات معنوی، از امتیازات هم افزایی در خصوص پرداخت وام نیز برخوردار شوند.

مدیر امور شعب صندوق امداد ولایت فارس ادامه داد: تسهیلات پرداختی به تمام مشتریان، بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای مشمول بیمه صندوق می‌شود که توانسته است از سال ۹۹ تاکنون ۴۳ میلیارد ریال مانده تسهیلات وام گیرندگان متوفی را به طور کامل پرداخت کند.

صالحی افتتاح حساب ، صدور کارت المثنی و فعالسازی اینترنت بانک و .... را از خدمات غیر حضوری صندوق خواند و یادآور شد: این صندوق قرض الحسنه تنها صندوق دارای کارت و عضو شبکه شتاب است و ۶۰ درصد از خدمات قابل ارائه در شعبه و نمایندگی‌های این صندوق، به صورت غیر حضوری و توسط همراه بانک و اینترنت بانک انجام می‌شود.

مدیرامور شعب صندوق امداد ولایت کمیته امداد فارس همچنین یادآور شد که ۴۸۸۸ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه پرداختی امسال، در سرفصل‌های مختلفی نظیر جهیزیه، درمان، ودیعه مسکن و ... و به میزان ۸۹۰ میلیارد ریال بوده که به مددجویان تحت حمایت این نهاد یا سایر واجدین شرایط واگذار شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha