• سه‌شنبه / ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۰:۱۸
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402053119895
  • منبع : نمایندگی زنجان

رئیس‌ کل دادگستری استان زنجان تأکید کرد

ضرورت توجه همه جانبه به موضوع امنیت روانی در جامعه با اقدامات پیشگیرانه

ضرورت توجه همه جانبه به موضوع امنیت روانی در جامعه با اقدامات پیشگیرانه

ایسنا/زنجان رئیس‌ کل دادگستری استان زنجان بر ضرورت توجه همه جانبه به موضوع امنیت روانی در جامعه با اقدامات پیشگیرانه تأکید کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط‌ عمومی دادگستری‌ کل استان زنجان، حجت‌الاسلام و المسلمین علی فرجی‌برحق در دیدار با فرمانده انتظامی استان و جمعی از مسئولان فراجای استان زنجان که در سالن جلسات دادگستری استان برگزار شد، گفت: خدمات و مجاهدت‌های نیروهای جان برکف انتظامی در ایجاد نظم و امنیت جامعه به فرمایش مقام معظم رهبری که مجاهدان واقعی فی‌سبیل‌الله هستند بسیار ارزشمند است که این امر مدال افتخاری برای این مجموعه است.

وی با بیان اینکه موضوع نظم و امنیت در جامعه که هم در قانون و اعتقادات ما به آنها اشاره شده است، افزود: در سایه همکاری و هم‌فکری دستگاه قضایی و فراجا نظم و امنیت خوبی در استان ساری و جاری شده است که جای تقدیر از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی سبزپوشان دارد.

رئیس‌کل دادگستری زنجان به اشاره به ضرورت توجه همه جانبه به موضوع ایجاد امنیت در جامعه با اقدامات پیشگیرانه، اظهار کرد: امروز توجه به مقوله مهم امنیت روانی جامعه که از تأکیدات مقام معظم رهبری نیز است باید با جدیت و ارائه راهکار دستور کار دستگاه‌ها قرار گیرد.

حجت‌الاسلام فرجی‌برحق موضوع فضای مجازی و آسیب‌های اجتماعی که بر قشر جامعه به‌ویژه جوانان دارد را از مباحث جدی کشور برشمرد و گفت: برخی مشکلات فضای مجازی برگرفته از عدم آگاهی مردم از قوانین و مباحث حقوقی است که بایستی در این خصوص برنامه و راهکار موثر ارائه کرد.

این مسئول موضوع قاچاق کالا را از مباحث مهم در استان بیان کرد و یادآور شد: استان زنجان با توجه به موقعیت راهبردی و همجواری با برخی استاهای مرزی محل قاچاق کالا به مرکز و سایر استان‌ها است که ایجاد بازرسی‌ها و گشت‌های متعدد در مبارزه به قاچاق کلا موثر است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha