• پنجشنبه / ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۴:۰۰
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402051911934
  • خبرنگار : 50163

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

غفلت از حمایت بسیج مساوی با افتادن در کمین استعمارگران است

غفلت از حمایت بسیج مساوی با افتادن در کمین استعمارگران است

ایسنا/زنجان فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: امام خمینی (ره) تاکید دارند که اگر از پشتیبانی بسیج غفلت شود به کمین جهان‌خواران خواهیم افتاد.

سردار جهان‌بخش کرمی ظهر امروز (۱۹ مردادماه) در مراسم افتتاحیه مسابقات ووشو و تکواندو قهرمانی بسیج کشور جام ولایت که به میزبانی زنجان برگزار می‌شود، عنوان کرد: شهدایی مانند سردار شهید سهراب اسماعیلی از ورزشکارن نامی این استان است که در عملیات والفجر ۴ که اوج نبرد جبهه حق علیه باطل بود حسین‌وار جنگیده و حسین‌وار به شهادت رسید.

وی با بیان اینکه شهید ابوالفضل خدامرادی از دیگر شهدای ورزشکار استان زنجان است که در عملیات‌های مختلف دفاع‌مقدس به ویژه عملیات غرورآفرین کربلای ۵ که سرنوشت جنگ را تعیبن کرد به نقش‌آفرینی پرداخت، افزود: این شهید در شلمچه عاشورایی جنگید و عاشورایی شهید شد.

این مسئول با بیان اینکه یک قهرمان دیگر زنجانی ما شهید رضا سلیمانی دلاورمردی ۱۲ ساله‌ از شهرستان خدابنده است که برای رفتن به جبهه گریه می‌کرد، افزود: این قهرمان ۱۲ ساله برای دفاع از وطن عازم جبهه شد و مانند حضرت قاسم (ع) به شهادت رسید.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه قهرمان دیگر کشور ما شهید حاج قاسم سلیمانی است که همه مظلومان و استکبارستیزان آزادی‌خواهان جهان در سوگ او گریستند، عنوان کرد: وی در وصیت‌نامه خود خطاب به برادران و خواهران دینی می‌گوید: برای نجات اسلام خیمه ولایت را رها نکنید؛ این خیمه، خیمه رسول‌الله است و دلیل دشمنی استکبار و شیاطین نیز آتش زدن این خیمه است.

کرمی با توضیح اینکه سردار سلیمانی تاکید دارد که اگر دشمن این خیمه را آتش بزند چیزی نمی‌ماند، اضافه کرد: حضرت ابوالفضل (ع) نمونه بارز ولایت‌مداری است که علی‌رغم پیشنهاد ثروت و مقام یک تار موی امام حسین (ع) را به دشمنان نفروخت.

وی با تاکید بر این مطلب که ملت ایران در سایه پیروی از ولایت توانستند پوزه همه استکبارگران را به خاک بمالند، عنوان کرد: وصیت دیگر همه شهدا و حاج قاسم سلیمانی به مردم این است که جمهوری اسلامی حرم است، اگر این حرم ماند دیگر حرم‌ها نیز می‌ماند.

این مسئول با توضیح اینکه حضرت امام نیز فرمودند: حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی از اوجب واجبات است، تصریح کرد: حفظ این حرم نیز در گرو اطاعت از ولایت فقیه است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی زنجان (عج) با یادآوری اینکه ملت ایران ملتی قهرمان هستند که بیش از ۴۰ سال در برابر زیاده‌خواهی دشمنان ایستاده‌اند و خم به ابرو نیاورده‌اند، متذکر شد: این ملت عاشورایی از این سرزمین دفاع می‌کنند.

کرمی با یادآوری اینکه بسیجیان گنجینه ارزشمند کشور ما هستند، ادامه داد: امام راحل تاکید داشتند که اگر از پشتیبانی بسیج غفلت شویم به کمین جهان‌خواران خواهیم افتاد.

این مسئول با اشاره به اینکه بسیجیان کشور ما علاوه بر میادین ورزشی در خدمت به مردم جهاد، آبرسانی و دیگر حوزه‌های محرومیت‌زدایی حضوری فعال دارند، تصریح کرد: شهدای ما به عهد خود وفا کردند و امروز ما در رکاب ولایت به پیش می‌رویم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha