• دوشنبه / ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۸:۴۱
  • دسته‌بندی: جهاد دانشگاهی
  • کد خبر: 1402051610049
  • خبرنگار : 71664

قائم مقام رئیس جهاد دانشگاهی اعلام کرد؛

تغییر رویکرد انتخاب جهادگران برتر از سال آینده

تغییر رویکرد انتخاب جهادگران برتر از سال آینده

قائم مقام رئیس و معاون حقوقی و مجلس جهاد دانشگاهی اعلام کرد که رویکرد انتخاب جهادگران برتر جهاد دانشگاهی تغییر می‌کند.

به گزارش ایسنا، دکتر حسن فارسی عصر امروز  در مراسم چهل و سومین سالگرد جهاد دانشگاهی با گرامیداشت سالگرد تشکیل این نهاد گفت: جهاد دانشگاهی به عنوان ستون علم و فناوری و ستون فرهنگی در کشور به حساب می‌آید. این نهاد انقلابی، نهادی محجوب، مقتدر و اقتدارآفرین است. بخشی از اقتدار علمی کشور که در عرصه های مختلف دیده می‌شود،  را جهادگران جهاد دانشگاهی رقم‌زده‌اند.

وی ادامه داد: زحمات دکتر مرحوم کاظم آشتیانی و همکاران وی در حوزه پزشکی از جمله بزرگترین دستاوردهای جهاد دانشگاهی به شمار می رود.

دکتر فارسی با اشاره به تقدیر از جهاد گران نمونه جهاد دانشگاهی گفت: امسال تغییراتی در آیین نامه جهادگران نمونه جهاد دانشگاه داشتیم. برای انتخاب جهادگران نمونه چندین جلسه برگزار شد و رویکرد ما این بود که انتخاب ها بیشتر کیفی باشد و از مرحله کمی بودن عبور کنیم، بنابراین سال آینده تغییرات اساسی در انتخاب جهادگران نمونه جهاد دانشگاهی خواهیم داشت.

وی در ارتباط با برخی از شاخص‌های انتخاب جهادگران نمونه جهاد دانشگاهی گفت: این شاخص‌ها درباره شفافیت در عملکرد و پاسخگویی، جانشین‌پروری، همکاری مابین واحدها، تجاری‌سازی، اشتغال کارآفرین و بهره‌گیری از رسانه است.

فارسی ادامه داد: در انتخاب جهادگران نمونه سه حوزه روابط عمومی، حراست و ریاست مغفول مانده بود که امسال به آنان نیز سهمیه ای اختصاص داده شد. ما در انتخاب جهادگران نمونه به سازمان رسانه ای جهاد دانشگاهی نیز نگاه ویژه‌ای داشته‌ایم. 250 نفر  نامزد جهادگر نمونه شدند که در مجموع 30 نفر در حوزه های مختلف انتخاب شدند که امروز از آنها تقدیر به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha