• دوشنبه / ۲ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۳:۱۰
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402050201193
  • خبرنگار : 50107

عضو شورای شهر مشهد خطاب به شهردار:

انتصابات را براساس آیات قرآن، سخنان ائمه(ع) و مقام معظم رهبری انجام دهید

انتصابات را براساس آیات قرآن، سخنان ائمه(ع) و مقام معظم رهبری انجام دهید

ایسنا/خراسان رضوی رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر مشهد گفت: جناب شهردار می‌دانیم فشارهای زیادی در حوزه انتصابات بر شما وارد می‌شود اما صرفا شاخص‌های عنوان شده در آیات، روایات، سخنان ائمه(ع) و مقام معظم رهبری را مد نظر قرار دهید تا رستگار شوید.

حمید ضمیری امروز ۲ مردادماه، در نطق پیش از دستور هشتادوپنجمین جلسه علنی ششمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد، اظهار کرد: جناب شهردار انتظار مردم، اصحاب رسانه و اعضای شورای شهر از شما کار، تلاش و خدمت است.

وی افزود: یکی از عوامل اصلی تحقق این امر مدیران زیرمجموعه شما هستند و اصلی که در هر سیستمی نیاز و ضرورت بوده، ثبات مدیریتی است؛ بنابراین اگر شما بنا به تشخیص خود قصد تغییرات مدیریتی دارید، با رعایت ملاحظات لازم در این امر تسریع کنید و سیستم مدیریت شهرداری را با سرعت به ثبات برسانید.

ضمیری با اشاره به اینکه آنچه در انتصابات ضروری است، رعایت شرایط لازم در کلام خدا، امام معصوم(ع) و مقام معظم رهبری است، تصریح کرد: سه شاخص از نظر مقام معظم رهبری برای انتصابات مدیریت جهادی، مدیریت انقلابی و فسادستیزی است. اگر امروز ما در برخی امور مشکلاتی داریم، به واسطه به کارگیری مدیران غیر جهادی و غیر انقلابی است.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر مشهد گفت: انتصابات مبتنی بر روابط، قوم‌گرایی، منافع و فامیل‌بازی نه تنها راهگشا نخواهد بود و برکت نخواهد داشت، بلکه مصیبت زیادی برای مردم و مدیر ارشد ایجاد خواهد کرد.

وی خطاب به شهردار مشهد بیان کرد: جناب شهردار ما منتظر حرکت انقلابی و جهادی شما در راستای کوتاه شدن فرایندها به ویژه فرایندهای صدور مجوز، پروانه پایانکار و امثال آن هستیم. مردم بسیار از این امر گلایه‌مند هستند. می‌دانیم فشارهای زیادی در حوزه انتصابات بر شما وارد می‌شود اما صرفا شاخص‌های عنوان شده در آیات، روایات، سخنان ائمه(ع) و مقام معظم رهبری را مد نظر قرار دهید تا رستگار شوید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha