• شنبه / ۳۱ تیر ۱۴۰۲ / ۲۳:۲۵
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402043120289
  • خبرنگار : 50176

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی:

انقلاب فرهنگی یکی از بالاترین دستاوردهای انقلاب اسلامی و برگرفته از عاشورای حسینی است

انقلاب فرهنگی یکی از بالاترین دستاوردهای انقلاب اسلامی و برگرفته از عاشورای حسینی است

ایسنا/لرستان جانشین فرمانده انتظامی کشور با اشاره به این‌که یکی از بالاترین دستاوردهای انقلاب اسلامی برگرفته از عاشورای حسینی؛ انقلاب فرهنگی است، گفت: هر جرم مشهودی اگر اتفاق بیافتد مجموعه انتظامی مکلف است برابر قانون برخورد کند.

سردار قاسم رضائی امروز سی‌ویکم تیر در بدو ورود به لرستان بیان کرد: بحمدالله کشور جمهوری اسلامی ایران علیرغم همه توطئه‌ها و فتنه‌ها، کشور آرامی است و البته دشمن هم آرام ننشسته و هر روز یک توطئه و یک فتنه را علم می‌کند و به نوعی دنبال اهداف خودش است، لکن به جهت بصیرت بالای مردم ایران اسلامی، یکی‌یکی خنثی می‌شوند.

وی با اشاره به این‌که یکی از فتنه‌های جدید دشمن، تخریب انقلاب فرهنگی و عزت مردم که از بالاترین دستاوردهای انقلاب اسلامی و برگرفته از عاشورا حسینی است، افزود: دشمن در موضوعات مختلف در سطح کشور یک روز در بحث مواد مخدر، یک روز سلاح و یک روز فتنه‌های دیگر که در سال گذشته هم یک جنگ ترکیبی را به نوعی به انقلاب اسلامی تحمیل کردند که مردم با وجود هجمه‌های فرهنگی، اقتصادی و فشارهای سیاسی و تحریم‌های اقتصادی یکی‌یکی آنها را خنثی کردند.

این مقام عالی انتظامی کشور گفت: دشمن بالاترین مولفه قدرت ملی ما یعنی عفاف و حجاب را به‌عنوان فتنه جدیدی در پس حادثه سال گذشته تشدید کرده و هدف قرار داده است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: خوشبختانه وقتی دیدیم مجموعه کشور به جهت مطالبه قانونی مردم به صحنه آمده‌اند، مجموعه انتظامی کشور مثل سایر مطالبات مردم موضوع را در دستور کار خود قرار داده و به طور جد در راستای رعایت حقوق شهروندی مردم بر اساس قانون اجرا می‌کند و هر جرم مشهودی اگر اتفاق بیافتد مجموعه انتظامی مکلف است برابر قانون برخورد و مدیریت کند که ان‌شاءالله مثل بقیه ماموریت‌ها در این حوزه هم موفق خواهد بود.

سردار رضائی با بیان این‌که لرستان استانی ولایی و انقلابی است که بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ شهید تقدیم کرده؛ مگر می‌شود از این سرمایه بزرگ عبور کرد؟، خاطرنشان کرد: ما الان در ماه محرم هستیم و ماه محرم یکی از فرصت‌های طلایی حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است ان‌شاءالله بتوانیم در کنار مردم انقلابی به وظیفه خود عمل کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha