• پنجشنبه / ۲۲ تیر ۱۴۰۲ / ۱۰:۰۶
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1402042214125
  • خبرنگار : 50214

اجرای طرح "شهید الله دادی" برای اولین بار در یزد

اجرای طرح "شهید الله دادی" برای اولین بار در یزد

ایسنا/یزد معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری یزد از اجرای طرح "شهید الله دادی" برای اولین بار در یزد خبر داد و گفت: این طرح به صورت تخصصی و در دو حوزه صنعت و صنف اجرا می شود.

"محمدجعفر حسینی" با اشاره به ملاقات های مردمی که تاکنون صورت گرفته است، اظهار کرد: همیشه در جلسات ملاقات مردمی، مردم برای درخواست های خود به سمت دستگاه ها مراجعه می کنند و با توجه به نوع درخواست ها و نیازهای بسیار پراکنده، حجمی از درخواست ها بدون پاسخ یا اقدام نشده باقی می ماند.

وی در رابطه با طرح "شهید الله دادی"، افزود: این طرح ملاقات ها به صورت تخصصی بوده و حجم و گستره خاصی ندارد و در این طرح مسئولین به سمت مردم و متقاضیان می روند.

معاون فرماندار با بیان اینکه طرح "شهید الله دادی" صرفا در دو موضوع اجرایی می شود، گفت: اول، تخصصی کار کردن؛ دوم، رفتن به سمت دستگاه و کسی که نیاز به خدمات دارد.

وی با بیان اینکه تخصص طرح شهید الله دادی صرفاً برای صنف و صنعت است، گفت: در این طرح ابتدا با متولیان صنایع، جلساتی برگزار می شود، مشکلات و درخواست های آنها را از روسای دستگاه مورد بررسی قرار می دهیم، سپس دستگاهی که متولی رسیدگی به مشکل است را دعوت می کنیم و به صنعتگران اعلام می کنیم که در یک روز و زمان خاص با حضور مسئولین استانی و شهرستانی مورد رسیدگی و بررسی قرار می گیرد.

وی با بیان این که تاکنون این طرح برای اولین بار در یزد اجرا می شود، افزود: برای شروع این طرح با همکاری اداره کل استاندارد یزد و شرکت خدماتی شرکت شهرک های صنعتی استان و شرکت خدمات عمرانی شهرک صنعتی یزد به صورت آزمایشی اجرا شده و در حال اقدام است.

معاون فرماندار ابراز امیدواری کرد که این طرح با موفقیت اجرا شده و برای موضوعات مختلف تداوم داشته و پایان ناپذیر باشد.

حسینی با اشاره به بررسی های صورت گرفته، بیشترین سازمان هایی که در این طرح مخاطب قرار می گیرند، افزود: با بررسی های صورت گرفته، ادارات استاندارد، امور مالیاتی، اقتصاد و دارایی، تامین اجتماعی، تعاون، رفاه و امور اجتماعی، بانک ها، شرکت شهرک ها، امور اراضی از جمله دستگاه هایی هستند که اکثر صنعتگران با آنها در ارتباط هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha