• شنبه / ۱۰ تیر ۱۴۰۲ / ۱۶:۴۰
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 1402041006038
  • منبع : ستاد کل نیروهای مسلح

بخشش اضافه خدمت سنواتی سربازان و مشمولان غایب/ شرط بهره‌مندی از بخشودگی چیست؟

بخشش اضافه خدمت سنواتی سربازان و مشمولان غایب/ شرط بهره‌مندی از بخشودگی چیست؟

معاونت نیروی انسانی ستادکل نیروهای مسلح اعلام کرد که اضافه خدمت سنواتی کارکنان وظیفه و مشمولان غایب، مورد بخشش فرماندهی معظم کل قوا قرار گرفته است.

به گزارش ایسنا، در اطلاعیه ستاد کل نیروهای مسلح درباره بخشش اضافه خدمت سنواتی کارکنان وظیفه و مشمولان غایب آمده است:‌ « به استناد مصوبه فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) و به میمنت عید سعید غدیر خم، اضافه خدمت سنواتی سه و شش ماهه کارکنان وظیفه دارای غیبت سنواتی و همچنین مشمولین وظیفه غایبی که تا تاریخ اول مهرماه امسال خود را برای انجام خدمت دوره ضرورت، معرفی کنند، مورد بخشش قرار گرفت.

بر این اساس کلیه کارکنان وظیفه دارای غیبت سنواتی برای تعیین تکلیف وضعیت خدمتی و بهره‌مندی از بخشش مذکور به کارگزینی یگان مربوطه مراجعه کنند و مشمولان وظیفه غایب خدمت دوره ضرورت (موضوع بند ۱ ماده ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی) چنانچه با بهره‌مندی از فرصت پیش آمده، حداکثر تا اول مهرماه امسال خود را به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس +۱۰ معرفی و برای اعزام به خدمت سربازی اقدام کنند، از مقررات بخشش اضافه خدمت سنواتی بهره‌مند خواهند شد.

چنانچه هر یک از مشمولین وظیفه غایبی که در مهلت تعیین شده برای تعیین وضعیت خدمتی اقدامی نکنند یا در تاریخی که برای اعزام آنها تعیین شده در خدمت حاضر نشوند کماکان به موجب ماده مذکور  با اضافه خدمت سنواتی به خدمت اعزام خواهند شد. در ضمن این بخشودگی موجب حذف آثار اضافه خدمت نشده و مجوزی برای استفاده از  معافیت های کفالت یا تحصیلی برای دارندگان غیبت سنواتی نخواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۴-۱۰ ۱۸:۴۹

من 1402.2.1 اعزام شدم 8سال غیبت دارم این طرح شامل من میشه

avatar
۱۴۰۲-۰۴-۱۰ ۱۹:۴۰

با سلام من بازنشسته کارگری سخت و زیان آور کارگری سال 98هستم و تک فرزند پسر من درحال حاضر سال سوم دانشگاه در استان مازندران دانشجو است و من همین یک فرزند دارم که سال آینده به سربازی میرود ومن بیماری آرتوروز گردن و دیسک کمر و سیاتیک دارم چگونه میتونم کارت معافیت دائم کفالت براش بگیرم چون اگه اون بره سربازی من و مادرش با این مریضی چیکار کنیم چون او تنها مراقب ماست لطفا پیگیری کنید نا پسرم معاف بشه تشکر

avatar
۱۴۰۲-۰۴-۱۰ ۲۱:۳۶

خداروشکر امیدوارم که ببخشن .من الان ۱۸ماه خدمتم خدمت قانونی خودم ۱۸ماه دارم ۲۰روز دیگه وارد سنوات میشم نمیدونستم چیکار کنم خداروشکر انشالله که پیگیری کنن

avatar
۱۴۰۲-۰۴-۱۰ ۲۲:۴۷

من متوجه نشدم دقیق منی ک الان از سال ۹۵ غیبت دارم و باس خودمو معرفی میکردم و نکردم الان برم معرفی کنم خودمو معاف از اضافه خدمتم؟

avatar
۱۴۰۲-۰۴-۱۰ ۲۳:۵۵

سلام من در حال حاضر حین خدمت هستم و ۱۸۰ روز اضافه خدمت سنواتی دارم. آیا شامل این بخشش میشوم؟؟

avatar
۱۴۰۲-۰۴-۱۱ ۰۷:۰۰

سلام اًضافه خدمت سنواتی سربازان در حین خدمت هم بخشیده شده یان

avatar
۱۴۰۲-۰۴-۱۱ ۱۱:۵۴

باعرض سلام و ادب لطفا اعلام فرمایید که نامه چندروزه به دست یگان می رسد اینجانب الان در اضاف هستم و امروز از یگان پیگیر شدم گفتن ک نامه ای تا الان نیومده لطف کنید در اسرع وقت جواب اینجانب را ابلاغ فرمایید باتشکر فراوان