• سه‌شنبه / ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۴:۲۰
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402031610084
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

برای نخستین بار در کشور؛

کارت خانواده‌های باشکوه در اردستان صادر می‌شود

کارت خانواده‌های باشکوه در اردستان صادر می‌شود

ایسنا/اصفهان فرماندار اردستان گفت: برای نخستین بار در کشور برای همه خانواده‌هایی که فرزند سوم آنها بعد از تاریخ ۲۴ آبان ۱۴۰۰ متولد شده است، کارت خانواده باشکوه(جوان کارت اردستان) صادر می‌شود.

سید محمدهادی احمدی طبا، ظهر امروز (سه‌شنبه، ۱۶ خردادماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: چالش‌های جمعیتی بسیاری پیش ‌روی شهرستان اردستان قرار دارد و اکنون دغدغه اصلی حاکمیت در این شهرستان موضوع جوانی جمعیت و فرزندآوری است.

وی با بیان اینکه در چند ماه گذشته برنامه‌های متعددی در موضوع جوانی جمعیت و تشویق خانواده‌ها به فرزندآوری در این شهرستان برگزار شده است، افزود: برای نخستین بار در کشور و در راستای جوانی جمعیت، برای همه خانواده‌هایی که فرزند سوم آنها بعد از تاریخ ۲۴ آبان ۱۴۰۰ متولد شده است، کارت خانواده باشکوه (جوان کارت اردستان) صادر می‌شود.

به گزارش ایسنا، فرماندار اردستان تصریح کرد: خانواده‌های حائز شرایط با ارائه این کارت به تمام مراکز دولتی از تخفیف ۵۰ درصدی در استفاده از خدمات رفاهی، آموزشی، ورزشی، پرورشی و دیگر مزایای ذکر شده در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت بهره‌مند شوند.

احمدی طبا با بیان اینکه خانواده‌های با شکوه از امروز سه‌شنبه به مدت ۷ روز کاری فرصت دارند برای دریافت جوان کارت اردستان به فرمانداری مراجعه کنند، گفت: سرپرست خانواده باید با در دست داشتن کارت ملی، شناسنامه، کپی همه صفحات آن و یک قطعه عکس از خود در تاریخ‌های گفته‌ شده به فرمانداری مراجعه کند.

وی گفت: یکی از مسائلی که می‌تواند در زمینه ازدواج و جوانی جمعیت نقش داشته باشد، اطلاع‌رسانی درست است، از این رو رسانه‌ها نقش مهمی در این زمینه خواهند داشت. این تضمین را به مردم می‌دهم که متولیان قانون حمایت از جمعیت متعهدانه مردم را همراهی می‌کنند و موظف هستند بنا بر قانون، تسهیلات در اختیار مردم قرار دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha