• چهارشنبه / ۳ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۹:۱۹
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401120302552
  • خبرنگار : 30188

لیست قیمت نبشی، ناودانی و سپری در آهن118

لیست قیمت نبشی، ناودانی و سپری در آهن118

نبشی، ناودانی و سپری سه مورد از مهم‌ترین مقاطع فولادی هستند. از این مقاطع به طور رایج در صنعت ساختمان‌سازی استفاده می‌شود. اصلی‌ترین کاربرد نبشی، ناودانی و سپری مربوط به ساخت درب و پنجره است. البته هر یک از این سه مقطع دارای کاربردهای خاص خود هستند. به منظور خرید نبشی، ناودانی و سپری بهتر است با مشخصات، کاربرد، ویژگی‌ها و همچنین لیست قیمت نبشی، ناودانی و سپری آشنا شوید.

به گزارش ایسنا به نقل از آهن118، در این بخش در مورد این سه محصول به طور کامل توضیح می‌دهیم و همچنین لیست قیمت آن‌ها را در آهن118 مورد بررسی قرار می‌دهیم.

لیست قیمت نبشی

لیست قیمت نبشی، ناودانی و سپری در آهن118

نبشی به عنوان یک مقطع فولادی پرکاربرد ظاهری شبیه به حرف L دارد. نبشی‌ها از دو بال تشکیل می‌شوند که در یک نوع از آن‌ها بال مساوی و در نوع دیگر بال‌ها نامساوی است. نبشی از جنس کربن و استیل تولید می‌شود. روش تولید نبشی در دو حالت فابریک و پرسی است که در نوع فابریک نبشی‌ها به روش نورد گرم تولید می‌شوند.

به منظور تولید نبشی به روش فابریک می‌بایست بیلت فولادی تحت حرارت قرار گیرد. پس از حرارت دیدن وارد مرحله نورد گرم می‌شود. در طی چندین مرحله بیلت شبیه به حرف L می‌شود و در نهایت نبشی به روش فابریک تولید می‌گردد. نبشی پرسی نوع دیگری از نبشی است. نبشی پرسی نبست به نبشی فابریک دارای خواص مکانیکی ضعیف‎‌تری است. به منظر تولید نبشی به صورت پرسی از تسمه فولادی استفاده می‌شود. یکی از تفاوت‌های اصلی نبشی پرسی و فابریک مربوط به زاویه بیرونی آن‌هاست.

از نبشی در موارد مختلفی استفاده می‌شود. به منظور تقویت سازه، مبلمان‌سازی، ساخت چارچوب، استفاده در صنایع مختلف، ماشین‌آلات صنعتی و... از آن استفاده می‌شود. لیست قیمت نبشی در سایت آهن118 موجود است به منظور مشاهده به وب سایت مراجعه کنید.

لیست قیمت سپری

لیست قیمت نبشی، ناودانی و سپری در آهن118

از انواع دیگر مقاطع فولادی سپری است. شکل سپری شبیه به حرف T است. از این محصول به وفور در صنعت ساختمان‌سازی استفاده می‌شود. سپری نیز به دو روش فابریک و پرسی تولید می‌شود. به منظور تولید سپری لازم است بیلت‌های فولادی وارد مرحله ریخته‌گری شوند. پس از آن که بیلت تحت حرارت مورد نظر قرار گرفت، می‌بایست وارد مرحله نورد شود. در مرحله نورد از غلتک‌های مخصوص عبور کرده و شکل ظاهری آن شبیه به T می‌شود. در نهایت نیز سپری به صورت طولی برش داده شده و به بازار عرضه می‌گردد. سپری دارای مزایا و معایب زیادی است اما به طور کلی از مقاومت خمشی پایین، مشکل اتصال به دلیل مقاومت در برابر خم شدن و... برخوردار است.

پروفیل سپری به دو صورت لبه گرد و لبه تیز موجود است. نوع لبه گرد در سایزهای 30 تا 140 میلی‌متر تولید می‌شود. نوع لبه تیز آن نیز در اندازه 20 تا 40 میلی‌متر تولید می‌گردد. ضخامت آن نیز بین 0.9 تا 2.5 با طول 6 تا 12 متر است.

از سپری در موارد مختلف از جمله ساخت اسکلت گلخانه، سدسازی، اتصال پل به ستون، ساخت درب و پنجره، سقف و نماهای شیشه‌ای و... استفاده می‌شود. جهت مشاهده لیست قیمت سپری به سایت آهن 118 مراجعه کنید.

لیست قیمت ناودانی

لیست قیمت نبشی، ناودانی و سپری در آهن118

ناودانی که از دیگر انواع مقاطع فولادی است، کاربرد زیادی در صنعت ساختمان‌سازی دارد. ناودانی‌ها در دو نوع ساده کربنی و استیل تولید و روانه بازار می‌شوند. این محصول از نظر شکل هندسی در دو نوع بال موازی و شیب‌دار تولید می‌شود. به ناودانی که دارای بال موازی است ناودانی U گفته می‌شود و نوع بال شیب‌دار آن به نام ناودانی C شناخته می‌شود. ناودانی نیز مانند دو محصول قبلی در دو نوع پرسی و فابریک تولید می‌گردد. ناودانی که به نام فابریک معروف است به روش نورد گرم تولید می‌شود.

ناودانی پرسی از پرس کردن تسمه‌های فولادی تولید می‌گردد. لازم است بدانید قیمت ناودانی پرسی از قیمت ناودانی فابریک ارزان‌تر است. از کاربردهای اصلی ناودانی می‌توان به استفاده به عنوان قوطی در ستون‌ها، تولید خرپا و استفاده در تیرها اشاره کرد. جهت مشاهده لیست قیمت ناودانی در آهن 118 به وب‌سایت این فروشگاه مراجعه نمایید.

آهن118 فروشگاهی معتبر در خصوص فروش انواع آهن‌آلات است. به منظور خرید انواع ورق، پروفیل، لوله، میلگرد و... با شماره 02154473 تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید. همچنین با مراجعه به وب سایت آهن118 می‌توانید به صورت آنلاین خرید خود را ثبت کنید. به منظور خرید انواع محصولات آهن 118 به آدرس https://ahan118.com مراجعه کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha