• شنبه / ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۵:۱۰
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401112217061
  • خبرنگار : 50604

تجدید بیعت ۴۴ ساله گلستانی ها؛

۲۲ بهمن تماشایی نگارستان ایران/ همه آمده بودند

۲۲ بهمن تماشایی نگارستان ایران/ همه آمده بودند

ایسنا/گلستان مردم غیور نگارستان ایران پس از ۴۴ سال ببار دیگر به خیابان ها آمدند و با شعار جانم فدای رهبر، عشق و ارادت خود را به رهبر انقلاب فریاد زدند.

راهپیمایی یوم الله بهمن امسال در گلستان بسیار پرشورتر از سال‌های قبل برگزار شد، سیل عظیم شرکت کنندگان مردمی به حدی بود که انتهای جمعیت دیده نمی‌شد.

از همان لحظات ابتدایی مراسم شور و شوق عجیبی در سیمای شرکت کنندگان موج می‌زد، ابتدا و انتهای مراسم نداشت در تمام مدت برگزاری مراسم، شرکت کنندگان با شعار های الله اکبر، مرگ بر آمریکا و اسرائیل اعتراض خود را از دخالت‌های بی جای کشورهای مستبد در امور داخلی کشور و هدایت اغتشاشگران فریاد زدند.

عشق به رهبری و اعلام حمایت از ولایت فقیه مثل هر سال و مثل همه ملت ایران بر زبان گلستانی‌ها جاری بود، پیر و جوان همه با ندای جانم فدای رهبر، عشق و ارادت خود را از رهبری فریادمی زندند.

استان گلستان، نگارستان زیبای ایران زمین، مجموعه‌ای از اقوام مختلف اعم از کرد، ترک، لر، سیستانی، بلوچ، ترکمن و فارس را در دل خود جای داده است حضور سبز و پرشور مردم در استانی نظیر گلستان گواه محکمی است که مردم همه ایران عاشق نظام و رهبر و پشت کشورشان هستند.

ما آمدیم چون دشمن گفت نیایید

زهرا زینی به خبرنگار ایسنا گفت: در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردم چون دشمنان کشورم گفتند نیایید، آمده‌ام تا بگویم هرگز اجازه نمی‌دهم دشمنان برای من و کشورم تصمیم بگیرند.

ملیحه کتولی که عکس از رهبر معظم انقلاب در کنار سردار سلیمانی را مقابل خود گذاشته بود به خبرنگار ما گفت: به عشق رهبرم و سردار سلیمانی که جان خود را در راه دفاع از اسلام و مسلمانان فدا کرد آمدم، امیدوارم بتوانم ذره‌ای همانند سردار سلیمانی باشم و برای مردم و کشورم قدم مثبتی بردارم.

شرکت در راهپیمایی وظیفه ما در قبال خون شهدا است

خدیجه نوملی هم که به همراه دو پسر نوجوان خود آمده بود به خبرنگار ایسنا گفت: اگر نمی‌آمدیم جای تعجب و سوال بود، آسایش و آرامش امروز کشور را مدیون خون هزاران شهید هستیم این آمدن و حمایت از انقلاب، وظیفه ما در قبال خون شهدا است.

وی ادامه داد: من هم در راهپیمایی شرکت می‌کنم و هم دلیل آن را برای پسرانم می‌گویم تا آنها هم بدانند که باید در آینده چطور رفتار کنند و حامی رهبر و کشورشان باشند.

استاندار گلستان هم در حاشیه مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: مردم ما با این حضور گسترده مردم به همه دشمنان و بدخواهان اعلام می‌کنند دست از دشمنی بردارید زیرا تلاش شما بیاراست و ما همیشه در صحنه هستیم.

وی ادامه داد: من مطمئن هستم، کسانی که از شبکه‌های ماهواره‌ای با ادعای انسان دوستی می‌گویند در راهپیمایی شرکت نکنید به جز دشمنی و بدخواهی هدف دیگری ندارند.

علی محمد زنگانه ادامه داد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن مسئولیت مسئولان نظام را هم سنگین‌تر می‌کند و ما باید با همه توان در جهت رفع مشکلات این مردم قدرشناس تلاش کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان هم در حاشیه مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال هم مردم دارالمومنین نشان دادند که تا پای جان پای آرمان های امام و انقلاب هستند و امروز با حضور خود لبیکی دوباره به رهبری گفتند.

علی دیلم کتولی بیان کرد این حضور خاری بر چشم دشمنان و مشتی بر دهان دشمنان این نظام است که چشم دیدن کشور ما را ندارند.

پیروزی مردم ایران در جریان اغتشاشات پیام جهانی حضور میلیونی مردم در راهپیمایی  ۲۲ بهمن

دستیار ارشد و مشاور مقام معظم رهبری گفت: حضور پرشور مردم گلستان این پیام جهانی را به دنیا مخابره کرد که پیروز عملیات روانی و جنگ شناختی که در اغتشاشات اخیر دشمن به راه انداخت ملت ایران است و بدخواهان نظام مثل همیشه شکست خوردند.

سید رحیم مصطفوی افزود: انسان‌ها آنطور که فکر می کنند زندگی کرده و عمل می‌کنند به همین دلیل دشمنان ما تلاش می‌کنند در فضای مجازی با کمک امپراطوری رسانه‌ای که به راه انداخته‌اند خوراک فکری به جوانان ما بدهند و بر روی نسل جوان ما که روزهای جنگ و انقلاب را ندیده‌اند اثر بگذارند.

وی با بیان اینکه ما باید جنگ شناختی و اثرات آن را بپذیریم و برای مقابله و نجات جوانان خود برنامه داشته باشیم، گفت: آمریکا می‌خواست به خیال خام خود، خاورمیانه جدید را در منطقه به وجود آورد اما فرزند نحسی که به دنبال تولد آن در منطقه بودند با رهنمودهای رهبر انقلاب، رشادت‌های سردار سلیمانی و نیروهای مقاومت سقط شد.

آتش زدن تابوت و پرچم کشورهای اسرائیل و آمریکا مثل همیشه حسن ختام مراسم ۲۲ بهمن گرگانی‌ها بود و دود سیاهی که از پرچم اسرائیل بلند شد اعلامی برای پایان یک حماسه بزرگ دیگر در نگارستان ایران بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha