• شنبه / ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ / ۰۹:۳۳
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1401112216722
  • خبرنگار : 50228

/ایران استوار؛ ۴۴ سال افتخار/

استاندار خوزستان: حضور گسترده مردم در راهپیمایی امروز، پشتوانه محکمی برای نظام است

استاندار خوزستان: حضور گسترده مردم در راهپیمایی امروز، پشتوانه محکمی برای نظام است

ایسنا/خوزستان جشن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در اهواز، همزمان با سراسر کشور، با تجمع پرشور و باشکوه مردم در میدان مولوی (سه گوش) برگزار شد.

راهپیمایان با تجمع در میدان مولوی، به سمت پل سلمان فارسی اهواز و سپس چهار راه آبادان حرکت می کنند.

به گزارش ایسنا، برگزاری جشن بزرگ پیروزی انقلاب، برپایی ایستگاه و غرفه های فرهنگی، پخش سرود ملی و حماسی، سخنرانی و برگزاری مسابقات فرهنگی هنری از جمله برنامه هایی است که امروز برگزار می شود.

در این حضور با شکوه، راهپیمایان همراه با سر دادن شعارهای "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل" و "استقلال آزادی جمهوری اسلامی" به سمت پل سلمان فارسی اهواز در حرکت هستند.

همه مسئولان استان، تشکل‌ها، گروه‌ها و اصناف خوزستان و نیز عشایر خوزستان از زن و مردم گرفته و دانش آموزان، حضور پرشوری در راهپیمایی امروز دارند.

راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، همزمان در تمام شهرهای استان خوزستان با حضور باشکوه مردم در حال برگزاری است.

نکته قابل توجه در این راهپیمایی، هم صدایی و یکدلی مردم همیشه در صحنه شهرهای مختلف استان خوزستان است؛ مردمی که با حضور پرشور خود بار دیگر نشان دادند که هیچ چیزی نمی تواند آن ها را از ایستادن پای این نظام دلسرد کند. این مردم نشان دادند همچنان با نظام، رهبری و آرمان های انقلاب خواهند بود و نقشه های شوم دشمن همچون گذشته باطل است.

حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن موجب یأس دشمنان است

همچنین علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان امروز در جمع خبرنگاران اظهارکرد: حضور پرشور مردم ایران و به ویژه خوزستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن، خط بطلانی بر توطئه‌های دشمنان انقلاب است.

وی ادامه داد: این سیل جمعیت مردم که به عشق انقلاب پا به عرصه گذاشتند؛ باطل کننده سحر تمام جادوگری ها و فضای مجازی دروغین آمریکایی ها و انگلیسی ها است.

استاندار افزود: دشمنان ما روزی سودای این را داشتند که انقلاب چهل‌سالگی خود را نمی‌بیند، اما این توهم با مقاومت و ایستادگی، وحدت و انسجام ملت تبدیل به خیالی باطل شد.

به گزارش ایسنا به نقل از استانداری خوزستان، حسینی محراب گفت: ملت ایران راه خود را پیدا کرده و در چارچوب انقلاب اسلامی در مسیر پیشرفت و توسعه کشور گام بر می دارد.

وی افزود: بی شک حضور باشکوه مردم در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن موجب یاس دشمنان از طمع‌ورزی به حریم جمهوری اسلامی ایران است.

استاندار خوزستان گفت: مردم خوزستان در دوران مختلف انقلاب، همواره حضوری پررنگ و تأثیر گذار داشته‌ و حضور گسترده اقشار مختلف مردم در راهپیمایی امروز، پشتوانه محکمی برای نظام است.

وی در پایان با بیان اینکه مردم با حضورشان، حماسه دیگری در حمایت از انقلاب و نظام خلق کردند ابراز داشت: به برکت خون شهدا و امام راحل و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، نسل جوان کشور با شور و شعور، اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی را دنبال و پیروی می‌کند.

همچنین راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال در ۷۳ نقطه از خوزستان با حضور یکپارچه و وحدت آفرین مردم برگزار شد

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha