• چهارشنبه / ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ / ۰۷:۵۴
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1401111914485
  • خبرنگار : 50184

"کرمانشاه گشت" رونمایی شد

"کرمانشاه گشت" رونمایی شد

ایسنا/کرمانشاه در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌ وابسته، با حضور استاندار کرمانشاه از سامانه جامع گردشگری "کرمانشاه گشت" رونمایی شد.

داریوش فرمانی سرپرست اداره کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه در خصوص این سامانه اظهار کرد: سامانه جامع گردشگری استان کرمانشاه با عنوان "کرمانشاه گشت" توسط فعالین بخش خصوصی راه‌اندازی شده است.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی کرمانشاه افزود: این سامانه در نوع خود بی نظیر است و تاکنون در کرمانشاه بانک اطلاعات گردشگری با این گستردگی در قالب سایت ارائه نشده است.

وی افزود: این سامانه ضمن پوشش اطلاعات جاذبه‌های گردشگری استان، در حوزه‌های مختلف گردشگری نیازهای مخاطبان را رفع می‌کند.

فرمانی گفت: در این سامانه نیازهای یک گردشگر به صورت کامل و جامع دیده شده و مواردی همچون شرایط رزرو اقامتگاه، خدمات درمانی، پیشنهاد مسیر سفر و... در آن دیده شده است.

وی ادامه داد: گردانندگان این سامانه در اقدامی قابل تقدیر در حوزه معرفی آثار تاریخی، طبیعی، میراث معنوی و... استان اقدام به تولید محتوای اختصاصی کرده‌اند.

سرپرست اداره‌کل میراث فرهنگی کرمانشاه، گفت: با راه‌اندازی این سامانه گردشگران ورودی به استان می‌توانند از آن بیشترین بهره را ببرند و مراکز اقامتی و تاسیسات گردشگری استان نیز می‌توانند برای معرفی و بهبود فضای کسب و کار خود از آن استفاده کنند.

وی تصریح کرد: گردشگری استان کرمانشاه نیازمند این قبیل اقدامات خلاقانه برای معرفی بیشتر و پویا شدن است.

فرمانی در خاتمه تاکید کرد: این اداره‌کل از فعالینی که بخواهند در حوزه دیجیتال و فضای مجازی وارد صنعت گردشگری شوند، ضمن صدور مجوزهای لازم در صورت نیاز حمایت تسهیلاتی نیز به عمل می‌آورد.

 این سامانه به آدرس https://kermanshahgasht.com جاذبه های گردشگری، آثار تاریخی، اقامتگاه‌ها و سایر نیازمندیهای گردشگران(مراکز خدماتی، رفاهی، درمانی و...) را معرفی می‌کند که اطلاعات آن به مرور در حال تکمیل است.

غرفه استان کرمانشاه در سالن 38A  نمایشگاه بین‌المللی تهران از ۱۸ تا ۲۱ بهمن‌ماه میزبان بازدیدکنندگان است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha