• دوشنبه / ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۸:۲۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401111007959
  • خبرنگار : 30188

معرفی انواع صندلی اداری

معرفی انواع صندلی اداری

 صندلی یکی از ارکان اصلی در دکوراسیون فضاهای اداری و دفتری است. تنوع این عنصر در بازار بسیار زیاد است اما سوال مهمی که مطرح می‌شود این است که کدام یک از این صندلی‌ها برای ما مناسب است؟ شما نمی‌توانید چشم بسته راهی خرید شوید و هر صندلی که از نظر ظاهری توجه شما را جلب کرد بخرید! باید فاکتورهای مختلفی را مورد بررسی قرار دهید که یکی از مهم‌ترین آن‌ها راحتی شما روی صندلی و همچنین استاندارد بودن صندلی است. اینکه صندلی اداری را برای خودتان بخواهید یا کارمندان و پرسنل شرکت هیچ فرقی نمی‌کند، در هر صورت باید یک سری ملاک‌ها را داشته باشد.

به گزارش ایسنا به نقل از چندسو، انواع صندلی اداری را بشناسید تا بتوانید با توجه به نیاز خودتان، بهترین نمونه را تهیه نمایید.

انواع صندلی اداری کدامند؟  

در یک محیط اداری شما به انواع صندلی‌ها برای منشی، کارمندان، مدیر، مراجعه‌کنندگان و... نیاز دارید. نمی‌توانید یک مدل صندلی را برای تمامی آن‌ها به کار بگیرید. هر صندلی برای مصارف مشخصی طراحی و ساخته می‌شود. انواع صندلی اداری که می‌تواند نیاز شما را برطرف کند، عبارتند از:

صندلی مدیریتی

همان‌طور که از نام این صندلی‌ها مشخص است، برای سمت مدیریت و رئیس ادارات و شرکت‌ها در نظر گرفته می‌شود. ابعاد و پشته این صندلی‌ها بزرگ هستند و وزن زیادی هم دارند. روی این صندلی شما احساس راحتی و آرامش زیادی خواهید کرد. تا جایی که می‌توانید خود را رها کنید و در نهایت آرامش به امور خودتان برسید. صندلی مدیریتی دارای دسته‌های بلندی است که آرنج خود را روی آن بگذارید و در پشت میز مدیریت با یک ژست ریاستی دیده شوید.

معرفی انواع صندلی اداری

صندلی کارشناسی

این صندلی‌ها را نباید با نوع مدیریتی اشتباه بگیرید. چرا که ابعاد کوچکتر از صندلی مدیریتی دارند و پشته آن‌ها هم کمی کوتاه‌تر است. برای کارمندان، سرپرست‌ها و کارشناسان در مجموعه می‌توانید از صندلی کارشناسی استفاده کنید. جنس این صندلی‌ها بسیار متنوع بوده و مطابق با ارگونومیک بدن طراحی می‌شوند. راحتی ایده‌آلی دارند می‌تواند تا 10 ساعت کاری هم پاسخگوی نیاز شما باشد.

صندلی ارگونومیک

این صندلی‌ها به منظور افزایش بازدهی کاری کارکنان، متناسب با ارگونومی بدن طراحی شده‌اند. می‌توانید بخش پشتی، دستگیره و ارتفاع صندلی و... را به راحتی تنظیم کنید و اگر بدن درد دارید استفاده از این صندلی‌ها سلامت شما را بهبود می‌بخشد. ظاهری مدرن و شیک دارد که می‌تواند دکوراسیون شما را تحت تاثیر قرار دهد. این صندلی‌ها فضای زیادی را هم اشغال نمی‌کنند.

معرفی انواع صندلی اداری

صندلی اداری مش

از دیگر انواع صندلی اداری، نوع مش است که برای ساخت آن‌ها از متریال جدید استفاده شده است و دارای سوراخ‌هایی در سطح صندلی است که بر اثر نشستن طولانی مدت روی آن تعریق نکنید. اگر تحمل گرما را ندارید و زود عرق می‌کنید، داشتن چنین صندلی برای شما مناسب خواهد بود.

صندلی کنفرانس

نوع دیگری از صندلی‌های اداری، صندلی کنفرانس یا همان صندلی جلسه‌ای است که در زمان برگزاری جلسات مختلف در شرکت و اداره مورد استفاده قرار می‌گیرد. این صندلی‌ها در دو نوع چرخ دار و بدون چرخ هستند. پشته بلند و دستگیره ایده‌آلی هم دارند. معمولا رویه آن‌ها از جنس چرم است تا ظاهری زیبا به فضا ببخشد.

صندلی انتظار

این صندلی‌ها در سالن انتظار چیده می‌شود تا مراجعه‌کنندگان روی آن بنشینند. تنوع بسیار زیادی دارد که با توجه به فعالیت شرکت، متراژ سالن، طراحی داخلی و... می‌توانید آن را انتخاب کنید. امروزه برای ایجاد فضایی لوکس در اداره‌ها و شرکت‌ها از مبلمان اداری هم برای سالن انتظار استفاده می‌کنند.

معرفی انواع صندلی اداری

در انتخاب صندلی اداری به چه نکاتی باید توجه کرد؟  

برای آنکه بتوانید یک صندلی مناسب را برای خودتان و پرسنل مجموعه خریداری کنید، باید به سراغ صندلی بروید که ویژگی‌های زیر را داشته باشد:

قابلیت تنظیم ارتفاع

شما یک صندلی را می‌خرید و ممکن است هر فردی با هر قدی از آن استفاده کند. ممکن است این صندلی را پشت میزهای مختلفی قرار دهید و... از این رو باید قابلیت تنظیم ارتفاع داشته باشد تا متناسب با موقعیت قابل استفاده شود.

عرض و پشته صندلی

درست است که در زمان خرید صندلی اداری باید به متراژ توجه کنید و از ابتدا محل قرارگیری صندلی را مشخص کنید، اما باید بدانید که عرض استاندارد برای صندلی‌های اداری، 43 الی 50 سانتیمتر است. عرض پشته صندلی هم در حالت استاندارد باید 30 الی 48 سانتیمتر باشد.

معرفی انواع صندلی اداری

حمایت از کمر

کارمندان مدت زمان طولانی در روز را روی صندلی می‌نشینند. صندلی که برای آنها انتخاب می‌کنید باید ناحیه کمر آنها را ساپورت کند و حمایت نماید تا باعث انحنای کمر و ایجاد قوس نشود. معمولا صندلی‌های اداری استاندارد دارای تنظیم کمر هستند تا کمترین فشار بر ستون فقرات شما وارد شود.

چرخ دار بودن

صندلی اداری باید دارای چرخ باشد. شما در طول روز بارها ممکن است از پشت میز بلند شوید یا به سمت سیستم برگردید و... استفاده از صندلی ثابت و بدون چرخ کار را برای‌تان سخت می‌کند.

داشتن دسته صندلی

در دنیای طراحی امروز، برای صندلی‌های اداری گاها به سراغ نمونه‌هایی می‌روند که دارای دسته نیستند. اما این یک اشتباه است. شاید جلوه ظاهری شیکی داشته باشد اما برای پرسنل شما و سلامت آن یک تهدید بزرگ به حساب می‌آید. بهتر است صندلی انتخاب کنید که دارای دسته است و کاربر می‌تواند در زمان استراحت به آنها تکیه دهد.

جنس صندلی

صندلی‌های اداری با استفاده از انواع متریال‌ها ساخته می‌شوند. برخی از جنس پارچه هستند و برخی دیگر از چرم، مخمل، استیل و... ساخته می‌شود. انتخاب آن بستگی به نظر و سلیقه شما، بودجه و همچنین نیاز کاربر دارد.

مزایای خرید صندلی اداری خوب برای پرنسل

اگر می‌خواهید بازدهی و عملکرد کارکنان خود را بهبود ببخشید، در اولین مرحله باید یک محل کار آرام و ایده‌آل را برای آن‌ها فراهم کنید. یکی از مهمترین معیارها استفاده از صندلی کارمندی راحت است. هرچه کارکنان و کارمندان در زمان کار احساس آسایش بیشتری داشته باشند، دیرتر خسته می‌شوند و می‌توانند بازدهی بالایی داشته باشند. از طرفی استفاده طولانی مدت از صندلی‌های نامناسب و غیراستاندارد ممکن است باعث بیماریی‌هایی همچون کمر درد، آرتروز، دیسک و... شود. در چنین شرایطی کارمند شما ممکن است با توجه به شرایط جسمی خود از کار استعفا دهد و این شما هستید که باید به دنبال نیروی جدید باشید و... اگر می‌خواهید آرامش همیشه در محیط کار شما برقرار باشد و کارها با کیفیت و سرعت بالاتری انجام شوند، صندلی‌های مناسب و استاندارد برای اعضای مجموعه خود تهیه کنید.

فروشگاه‌های معتبر صندلی اداری

تنها توجه به ظاهر و انتخاب نوع صندلی اداری در زمان خرید کافی نخواهد بود. شما باید به کیفیت ساخت آن‌ها هم توجه کنید. صندلی که بتواند وزن زیادی را تحمل کند و در شرایط محیطی مختلفی قابل استفاده باشد. از این رو باید به سراغ بهترین فروشگاه بروید. فروشگاه چندسو یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما است که می‌توانید از سراسر کشور به صورت آنلاین خرید خود را ثبت کنید و در آدرس دلخواه‌تان تحویل بگیرید. کیفیت محصولات عرضه شده در چندسو تضمینی است و قیمت بسیار مناسبی هم دارد. ما آرامش جسمی و ذهنی شما را در محیط کار فراهم می کنیم.

معرفی انواع صندلی اداری

مشاوره خرید صندلی اداری

تنوع صندلی اداری بسیار زیاد است. اما زیاد بودن گزینه های انتخاب نباید شما را سردرگم کند. با توجه به نیاز خودتان از بین انواع صندلی‌ها انتخاب کنید. می‌توانید برای کسب مشاوره رایگان قبل از خرید با مشاورین چندسو هم تماس بگیرید و از مشاوره رایگان بهره‌مند شوید.

جهت کسب اطلاعات لازم درباره قیمت انواع صندلی اداری می‌توانید از طریق راه‌های زیر با چندسو ارتباط برقرار کنید:

09355800167 - 02632828290 - 02632828293

منبع: Chandsoo.com

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha