• چهارشنبه / ۵ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۴:۲۶
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1401110504045
  • خبرنگار : 50175

استاندار:

لرستان به پایگاه امنی در کشور تبدیل شده است

لرستان به پایگاه امنی در کشور تبدیل شده است

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: استان به پایگاه امنی در کشور تبدیل شده است.

فرهاد زیویار در نشست با فرماندهان نیروی انتظامی لرستان که پنجم بهمن‌ماه در محل این فرماندهی برگزار شد، ضمن تقدیر از عملکرد این مجموعه، اظهار کرد: نیروی خدوم انتظامی همواره فراتر از وظایف خود عمل کرده است و باید قدردان زحمات پرسنل این مجموعه باشیم.

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی در کوران مسائل و مشکلات فراتر از وظایف خود عمل می‌کند و همواره در صف اول خدمت به مردم حضور دارد.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد:  طبق گزارشات واصله، کارنامه یکسال اخیر نیروی انتظامی استان حکایت از عملکرد قابل قبول و مثبت این مجموعه در عمل به وظایف تعریف شده دارد که در نوع خود قابل تقدیر است.

زیویار اضافه کرد: در مقایسه با آمارهای کشوری، روند رو به رشد عملکرد لرستان نسبت به سال گذشته کاملاً مشهود بوده و این مجموعه در مقابله با ناهنجاری‌ها و معضلات اجتماعی کارنامه خوبی داشته است.

وی بیان کرد: لرستان به واسطه هم مرز بودن با سایر استان‌ها علاوه بر ایفای نقش در مراودات و مناسبات اجتماعی، به دلیل دارا بودن فرهنگ مشترک با برخی همسایگان که در نوع خود یک مزیت و نقطه قوت به شمار می‌آید، در تصمیم سازی‌ها و برنامه‌های کلان همواره اثرگذار بوده است.

استاندار لرستان ادامه داد: در موضوع مواد مخدر و مبارزه با کاشت گیاهان مخدر به عنوان یکی از مشکلات امروز جامعه، بسیار مهم است برای رسیدن به نتیجه مطلوب، همکاری و همدلی همه بخش‌ها را شاهد باشیم تا بتوان در رفع این معضل درست عمل کرد.

زیویار عنوان کرد: نیروی انتظامی همواره اقدامات خوبی در زمینه امنیت داشته و لرستان را به عنوان پایگاه امنی در کشور تبدیل کرده است.

وی اظهار کرد: تلاش نیروی انتظامی در مبارزه با جرائم و رفع ناهنجاری‌ها نقش مهمی در خنثی سازی تبلیغات منفی بر علیه این استان داشته و عمده مشکلات و جرائمی که در لرستان به وقوع می‌پیوندد از نوع جرائم خرد است که عمدتاً ریشه در فقر و نبود آموزش دارد.

استاندار لرستان تصریح کرد: همچنین تلاش این مجموعه خدمتگزار در کنترل فضای مجازی و ایجاد امنیت قابل توجه بوده و لازم است در زمینه استفاده از صحیح از فضای مجازی آموزش‌های لازم در یک جامعه ارائه و فرهنگ سازی صورت پذیرد.

زیویار خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در اغتشاشات اخیر نیز با تمام توان در خط مقدم جبهه مبارزه با ناهنجاری‌ها حضور داشت و به واسطه تلاش جهادگونه این نیروی زحمتکش و تقدیم شهدا، امنیت کشور حفظ و دست اجانب کوتاه ماند.

وی اضافه کرد: غیرتمندی و احساس مسئولیت پرسنل خدوم نیروی انتظامی کمبودها را در زمینه امکانات جبران کرده و ایجاد امنیت و جلوگیری از قانون‌شکنی در راس امور این مجموعه قرار گرفته است.

استاندار لرستان با بیان اینکه شهدای نیروی انتظامی افتخار لرستان هستند، افزود: نیروی انتظامی برای مردم است و در بطن جامعه قرار دارد و از خودگذشتگی های این قشر زحمتکش همواره در اذهان خواهد ماند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha