• سه‌شنبه / ۴ بهمن ۱۴۰۱ / ۰۶:۴۷
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1401110402586

فرمانده انتظامی شیراز اعلام کرد:

دستگیری سارق اماکن خصوصی در شیراز

دستگیری سارق اماکن خصوصی در شیراز

ایسنا/فارس فرمانده انتظامی شیراز گفت: سارق اماکن خصوصی توسط ماموران انتظامی این شهرستان دستگیر و به ۳۷ فقره سرقت اقرار کرده است.

سرهنگ فرج شجاعی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی در سطح شهرستان شیراز، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس فارس، او افزود: مأموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی و پلیسی موفق شدند در این خصوص یک سارق حرفه‌ای را شناسایی و وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شیراز عنوان کرد: پس از بازرسی از محل اخفتاء متهم، مقادیری اموال مسروقه از قبیل درب، پنجره، شیرآلات ساختمانی و ... کشف شد.

شجاعی با بیان اینکه متهم تاکنون به ۳۷ فقره سرقت از اماکن خصوصی اقرار کرد، گفت: در این راستا ۲ خریدار اموال مسروقه نیز شناسایی و دستگیر شدند.

او با اشاره به اینکه متهم پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد، از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در زمینه فعالیت سارقان و برهم‌ زنندگان نظم و امنیت عمومی را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

۲۵ میلیارد کلاهبرداری با وعده پوچ برنج 

فرمانده انتظامی آباده از دستگیری ۵ نفر که با وعده فروش برنج مرغوب و ارزان اقدام به ۲۵ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند خبر داد.

سرهنگ سیدابوالفضل مسعودی در تشریح این خبر بیان کرد: در پی شکایت چند نفر از شهروندان مبنی بر اینکه فردی در یکی از سایت‌های تبلیغاتی با وعده فروش برنج مرغوب و ارزان آنها را فریب و اقدام به کلاهبرداری کرده است که رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او ادامه داد: شاکیان مدعی بودند در یکی از برنامه‌های پیام‌رسان با یک آگهی در زمینه فروش برنج ارزان قیمت با کیفیت مرغوب مواجه شده که پس از درخواستسفارش و واریز وجه به حساب سایت تبلیغاتی، فرد مورد نظر از تحویل برنج خودداریو دیگر پاسخگو تماس تلفنی نبود.

فرمانده انتظامی آباده گفت: ماموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و موفق شدند در این خصوص ۵ نفر را شناسایی و آنان را در یکی از محله‌های این شهرستان دستگیر کنند.

مسعودی با بیان اینکه متهمان در بازجویی اولیه به ۲۵ میلیارد ریال کلاهبرداری از ۶۰ نفر شهروند اقرار کردند، افزود: افراد دستگیر شده پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.

مسعودی‌ به شهروندان توصیه کرد پایین بودن بیش از حد قیمت می‌تواند ترفندی برای ایجاد هیجان و عجله برای خرید سریع کالا و یا دریافت بیعانه باشد وشهروندان خرید و فروش ‌کالاهای خود را به صورت حضوری انجام دهند و اگر قصد خرید اینترنتی نیز دارند اطلاعات کافی از سایت مورد نظر، شخص فروشنده و جنس خریداری شده بدست آورده و تا زمانی که آن جنس را مشاهده و از صحت و سالم بودن آن اطمینان حاصل نکردند، از پرداخت وجه خودداری کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha