• پنجشنبه / ۲۹ دی ۱۴۰۱ / ۱۲:۵۷
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1401102920116
  • خبرنگار : 50093

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی:

برای جانشینی اصولی در فوتبال گزینه دارم، اما اعلام نمی‌کنم

برای جانشینی اصولی در فوتبال گزینه دارم، اما اعلام نمی‌کنم

ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل ورزش‌ و جوانان خراسان رضوی گفت: برای برگزاری مجمع سالیانه هیات فوتبال استان، هیچ هماهنگی با اداره‌کل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی صورت نگرفته بود.

علی‌اکبر هاشمی جواهری در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص علت غیبتش در مجمع سالانه هیات فوتبال خراسان رضوی اظهار کرد: برای برگزاری این مجمع هیچ هماهنگی با اداره‌کل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی صورت نگرفته بود. روز دوشنبه در اواخر وقت و حوالی ساعت ۱۳:۳۰ یک دعوت‌نامه با امضای دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی به نگهبانی اداره‌کل‌ ورزش‌وجوانان خراسان رضوی تحویل داده‌اند.

وی افزود: با مدیرکل ورزش‌وجوانان به عنوان نایب‌رییس مجمع باید از قبل هماهنگی‌های لازم انجام می‌شد و حرمت متولی ورزش استان حفظ می‌شد، لذا به عنوان نماینده ورزش استان احساس کردم حضورم در این مجمع صلاح نبوده است. پس از مجمع سالانه هیات فوتبال، مهدی تاج به دفترم در اداره‌کل ورزش‌وجوانان مراجعه کرد و حدود ۲ ساعت درباره مسائل فوتبال خراسان رضوی صحبت کردیم.

مدیرکل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی در خصوص گزینه‌اش برای جایگزینی احسان اصولی در مسند ریاست هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: جایگزین رییس یک هیات را من مشخص نمی‌کنم و مجمع برای آن تصمیم‌گیری می‌کند، طبیعتا ما گزینه‌ای داریم، اما آن را به این زودی اعلام نمی‌کنیم و به موقع مشخص خواهدشد.

هاشمی‌جواهری ادامه داد: جایگزین رییس هیات فوتبال باید شخصی باشد که بتواند فوتبال خراسان رضوی را اداره‌کند نه اینکه هیات فوتبال را با ۲ تیم لیگ برتری تحویل بگیرد و سپس شاهد آبروریزی در هیات فوتبال خراسان رضوی باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا نگرانی بابت تعلیق فوتبال ندارد، گفت: ما هیچ دخالتی در امور فوتبال نداشته‌ایم. اگر کاره‌ای نیستم که بودن و یا نبودنم در مجمع فرقی ندارد، اگر کاره‌ای هستم، فقط در مجمع سالانه شرکت نکرده‌ام. هرکاری انجام دهیم در چارچوب قوانین و مقررات کشور، فیفا و AFC است.

مدیرکل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی اضافه کرد: امیدوارم تمام اقدامات و مطالباتی که من و جامعه فوتبال استان دارند به نفع فوتبال خراسان رضوی باشد و از این وضعیت اسف‌بار فوتبال استان رهایی پیدا کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha