• دوشنبه / ۲۶ دی ۱۴۰۱ / ۱۹:۰۳
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1401102618098
  • منبع : نمایندگی خوزستان

در نخستین روز از برپایی نمایشگاه دستاوردهای پژوهش استان انجام شد؛

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان دانشگاه شهید چمران اهواز و شرکت برق‌منطقه‌ای خوزستان

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان دانشگاه شهید چمران اهواز و شرکت برق‌منطقه‌ای خوزستان

ایسنا/خوزستان در نخستین روز از برپایی نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان خوزستان تفاهم‌نامه‌ی همکاری میان دانشگاه شهید چمران اهواز و شرکت برق‌منطقه‌ای منعقد شد.

به گزارش ایسنا، این تفاهم‌نامه امروز (۲۶ دی‌ماه) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی خوزستان به امضای دکتر علی‌محمد آخوندعلی رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز و محمود دشت‌بزرگ رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان رسید.

این تفاهم‌نامه به منظور گسترش همکاری‌های دوجانبه میان دانشگاه شهید چمران اهواز و شرکت برق منطقه‌ای منعقد شده است.

از جمله محورهای این تفاهم‌نامه می‌توان به «همکاری‌های پژوهشی، مطالعاتی و مشاوره‌ای»، «انجام طرح‌های پژوهشی براساس اولویت‌های تحقیقاتی»، «اجرای دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی»، «انتشار مشترک آثار علمی، کتاب و...»، «بهره‌گیری از ظرفیت اعضای هیئت‌علمی دانشگاه در قالب فرصت مطالعاتی» و... اشاره کرد.

نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان خوزستان با حضور دکتر موالی‌زاده معاون توسعه مدیریت و منابع  استانداری خوزستان، دکتر علی‌محمد آخوندعلی رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز و جمعی از مسئولان استان گشایش یافت.

این نمایشگاه با حضور شش دانشگاه، پنج مرکز پژوهشی، ۲۱ دستگاه اجرایی و ۳۵ شرکت دانش بنیان مستقر در استان خوزستان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی خوزستان در اهواز بر پا شده است و تا روز چهارشنبه (۲۸ دی‌ماه) از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ ظهر و ۱۶ تا ۲۰ پذیرای علاقه‌مندان است.

دانشگاه شهید چمران اهواز با برپایی غرفه‌ای در این نمایشگاه به ارائه دستاوردهای علمی و پژوهشی می‌پردازد. همچنین چند شرکت مستقر در مرکز رشد این دانشگاه نیز با حضور در این دوره از نمایشگاه، دستاوردهای خود را به عموم بازدیدکنندگان معرفی می‌کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha