• پنجشنبه / ۱۵ دی ۱۴۰۱ / ۰۰:۱۷
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1401101509413
  • خبرنگار : 50228

هفته پایانی نیم فصل اول لیگ بیست و دوم؛

دوئل نفت آبادان - گل‌گهر با چاشنی سورپرایز تاوارس!

دوئل نفت آبادان - گل‌گهر با چاشنی سورپرایز تاوارس!

ایسنا/خوزستان تیم های فوتبال نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان در هفته پایانی نیم فصل اول لیگ بیست و دوم به مصاف رقبای خود می روند.

تیم های نفت مسجدسلیمان و نفت آبادان به ترتیب از ساعت ۱۴ و ۱۷ امروز پنجشنبه به مصاف ملوان و گل گهر می روند. این بازی ها به ترتیب در انزلی و آبادان برگزار می شوند. البته به گفته مسوولان باشگاه نفت مسجدسلیمان به دلیل لغو پروازهای اهواز به رشت، احتمالا این دیدار روز جمعه برگزار شود. 

ملوان - نفت مسجدسلیمان

نفتی ها که حال و روز خوشی ندارند و هفته ها است در رده شانزدهم جدول رده بندی جا خوش کرده اند، با حضور اشکش روی نیمکت این تیم امیدوار به جدایی از قعر جدول و بهبود شرایط هستند، هر چند این تیم در دو بازی اخیر با هدایت سرمربی جدید خود نیز دو شکست را متحمل شده است. نفت در حالی امروز به مصاف ملوان می رود که این تیم هم وضعیت چندان خوبی در جدول ندارد و با ۳ امتیاز بیشتر در رده سیزدهم جدول قرار دارد. مطمئنا با توجه به این که دو تیم ملوان و نفت می خواهند نیم فصل را با برد و بهبود وضعیت در جدول به پایان برسانند، برای رسیدن به پیروزی کوتاه نخواهند آمد و جدال دو تیم می تواند دیدنی باشد.

نفت آبادان - گل گهر

آبادانی ها علی رغم این که با تاوارس سرمربی برزیلی خود نمایش هایی زیبایی در سه هفته اخیر داشته اند و یک برد، تساوی و شکست کسب کرده اند اما همچنان در قعر جدول و رده پانزدهم جای دارند. نفتی ها که امروز بازی سختی مقابل تیم مدعی قلعه نویی دارند، امیدوارند که دست خالی از این بازی خارج نشوند تا در نیم فصل دوم و با تقویت تیم، رقابت بهتری با رقبا داشته باشند. البته تاوارس در نشست خبری پیش از این دیدار وعده یک سورپرایز را هم داده است. 

گل گهری ها هم که به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به سپاهان در رده چهارم هستند، به دنبال برد و صعود در جدول هستند. دیداری که انگیزه های دو تیم می تواند بر جذابیت آن بیفزاید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha