• چهارشنبه / ۷ دی ۱۴۰۱ / ۱۸:۴۳
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401100704205
  • خبرنگار : 30188

هاست اختصاصی چیست و چه مزایایی دارد؟

هاست اختصاصی چیست و چه مزایایی دارد؟

هاست اختصاصی با توجه به مزایای فوق‌العاده‌ای که دارد، به تازگی مورد توجه بسیاری از کاربرانی قرار گرفته که دارای وب‌سایت‌های در حال رشد هستند. به عبارتی سایت‌هایی مورد اشاره هستند که بر اساس افزایش تعداد بازدیدکنندگان خود، نیاز پیدا کرده‌اند منابع سرویس میزبانی خود را ارتقاء دهند تا قادر به پاسخگویی حداکثری به درخواست‌های کاربران خود باشند.

به گزارش ایسنا به نقل از مشهدهاست، معمولا برای چنین سایت‌هایی از همان ابتدا هاست اشتراکی تهیه می‌شود و پس از اینکه به سطح بالاتری از عملکرد، امنیت و میزبانی نیاز پیدا می‌شود، سایت خود را از هاست اشتراکی به سرور مجازی انتقال می‌دهند. اما موضوع مهمی که باید در نظر داشت آن است که مدیریت سرور مجازی نیاز به دانش فنی بالایی دارد و شاید هر شخص یا سازمانی امکان استفاده از VPS یا سرور مجازی را نداشته باشد.

شرکت مشهدهاست با سرویس ویژه و اختصاصی خودش این مشکل را برای همیشه برطرف کرده است. با خرید سرویس DedHost شما یک سرور مدیریت شده و اختصاصی دارید که فقط یک سایت بر روی آن میزبانی می‌شود. این سرویس به صورت کاملا سفارشی مطابق با نیازهای مشتری کانفیگ شده و به کاربر تحویل داده می‌شود، بنابراین شما هر سیستم عامل و یا نرم افزاری که نیاز داشته باشید، تیم فنی مشهدهاست آن را بر روی سرور شما نصب خواهند کرد. هاست اختصاصی مشهدهاست قادر است برنامه‌ها و پردازش‌های سنگین را به خوبی اجرا کرده و برای آن دسته از کاربران که دانش فنی مدیریت سرور را ندارند، پشتیبانی ویژه‌ای برای مدیریت سرور ارائه می‌دهد، بنابراین کاربران از این نظر نیز هیچ دغدغه و نگرانی‌ای نخواهند داشت.

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا در خصوص این نوع خاص از میزبانی وب توضیحات بیشتری به شما ارائه دهیم.

هاست اختصاصی یا Dedicated Host چیست؟ 

هاست اختصاصی نوعی میزبانی بسیار قدرتمند است که به کاربران امکان کنترل کامل نرم افزارهای روی سرور را می‌دهد. در واقع منابع یک سرور به صورت کامل به سایت یک کاربر تعلق می‌گیرد و سایت دیگری بر روی آن میزبانی نمی‌گردد.

همچنین در این سرویس این امکان را دارید تا بسته به میزان RAM و فضای ذخیره سازی، به همراه تعداد هسته CPU و نصب سیستم عامل دلخواه، سرور خود را شخصی‌سازی کنید. تمام این موارد باعث می‌شوند خرید هاست اختصاصی به گزینه‌ای عالی برای انواع وب‌سایت‌ها با کاربری‌های مختلف تبدیل شود.

مزایای هاست اختصاصی 

  1. امنیت بالا : در این سرویس، وب سایت از نظر امنیت سطح بالایی دارد، احتمال اینکه مشکلی برای اطلاعات به وجود بیاید بسیار پایین است و این نکته بسیار مهم و حیاتی می‌باشد. بنابراین امکان هک شدن، نفوذ، حملات خراب‌کارانه و یا ویروسی شدن وب سایت وجود ندارد.
  2. انعطاف‌پذیری : سرویس هاست اختصاصی، یک سرویس بسیار انعطاف‌پذیر می‌باشد که امکان استفاده از کنترل پنل‌های مختلفی از جمله سی پنل و دایرکت ادمین و انتخاب سرور دلخواه را به شما خواهد داد. شما همانند یک سرور اختصاصی، امکان انتخاب وب انجیکس و آپاچی را خواهید داشت و می‌توانید از عملکرد بالایی که توانایی اداره کردن ترافیک بالا را دارد، لذت ببرید.
  3. آی پی اختصاصی : اگر از هاست اشتراکی استفاده کنید، IP سرور نیز اشتراکی خواهد بود و با آن آی پی سایت شما قابل مشاهده نخواهد بود، چراکه چندین سایت در آن IP مشترک هستند، اما اگر از هاست اختصاصی استفاده کنید، به شما یک IP  اختصاصی داده می‌شود که می‌توانید قبل از ست شدن DNS  بر روی دامنه با آن آی پی سرور سایت خود را مشاهده کنید. از دیگر مزایای داشتن آی پی اختصاصی می‌توان به اجرای سرویس‌های خاص، راه‌اندازی سرویس‌های اختصاصی، وب سرویس  و ... اشاره کرد.
  4. سرعت مناسب : در این نوع سرویس به دلیل اختصاصی بودن سروری که هاست بر روی آن قرار گرفته است، از سرعت بالایی در بارگذاری و لود شدن برخوردار می‌باشد.
  5. افزایش اعتماد و اطمینان : با استفاده از میزبانی اختصاصی، این مزیت را دارید که هرگز مجبور نیستید برای منابع سرور رقابت کنید، یعنی وقتی سایت شما با افزایش میزان بازدید مواجه است، همیشه منابع سرور لازم را در دسترس خواهید داشت.
  6. دوره‌های بکاپ در زمان‌های دلخواه : در مشهدهاست این امکان برای مشتریانی که از هاست‌های اختصاصی استفاده می‌کنند فراهم شده تا در زمان‌های مختلف و دلخواه بتوانند از اطلاعات هاست خود بکاپ‌گیری کنند.
  7. بکاپ‌گیری در فضای ابری : از کلیه اطلاعات در هاست اختصاصی مشهدهاست به صورت جداگانه و در فضای ابری پشتیبان‌گیری می‌شود و حتی تا ۶ ماه پس از حذف سرویس قابل بازبایی می‌باشد!
  8. ادان دامنه نامحدود : با استفاده از قابلیت ادان دامنه می‌توانید بیش از یک وب سایت را در همان فضای هاست خود استفاده کنید، ادان دامنه در سرویس اختصاصی مشهدهاست به صورت نامحدود ارائه می‌شود و شما هیج محدودیتی در این زمینه نخواهید داشت.

و اما پیشنهاد ما به شما : سرویس DEDHost (هاست اختصاصی) شرکت مشهدهاست  

DedHost یا هاست اختصاصی سرویسی ویژه و خاص است که درحال حاضر تنها توسط مشهدهاست ارائه می‌گردد. این سرویس یک سرور مجازی با منابع کاملا اختصاصی‌ست که فقط سایت‌های یک مشتری بر روی آن میزبانی می‌گردد.

به دلیل منابع محدود در هاست اشتراکی و همچنین مشکلات مدیریت سرور مجازی، خرید هاست با منابع اختصاصی بهترین انتخاب خواهد بود چرا که مزیت‌های هاست اشتراکی و سرور مجازی را همزمان با هم داشته و همچنین امکان پیکره‌بندی سفارشی را بدون نیاز به داشتن دانش فنی برای کاربران فراهم نموده است. در نتیجه تمام آن منابع برای میزبانی همان سایت مورد استفاده قرار می‌گیرد و از نظر عملکردی، کیفیت و سرعت بسیار بالاتری در اختیار خواهید داشت، ضمن اینکه در این سرویس امکان ارسال ایمیل انبوه را خواهید داشت و نیاز به پرداخت هزینه‌های سنگین ندارید چرا که قیمت هاست اختصاصی نسبت به سرورهای مجازی و اختصاصی مقرون به صرفه‌تر است.

هاست اختصاصی چیست و چه مزایایی دارد؟

باتوجه به اینکه سرویس DEDHost یک سرور مدیریت شده است، می‌تواند بهترین گزینه برای اشخاص حقیقی باشد که دارای وب‌سایت هستند اما دانش فنی مدیریت سرور را ندارند و یا سازمان‌ها و شرکت‌هایی که تمایلی به استخدام نیروی متخصص فنی درون سازمانی ندارند، می‌توانند، انجام تمام امور مدیریت سرور رابه تیم فنی مشهدهاست بسپارند و با خیال راحت از میزبانی حرفه‌ای با سرعت و عملکرد بالا لذت ببرند.

سخن نهایی 

مشهدهاست متناسب با نیاز کاربران خود، یکی از متنوع‌ترین خدمات میزبانی وب در کشور را  دارا می‌باشد. تنوع در زمینه انواع هاست، امکانات، کلاس قیمتی متنوع و موقعیت جغرافیایی داخل و خارج کشور، باعث شده هرگونه نیازی را برای شما برآورده کنند.

از دیگر سرویس‌هایی که در مشهدهاست ارائه می‌شود می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • هاست پرسرعت، هاست مخصوص وردپرس، هاست لینوکس و ویندوز حرفه ای و ...
  • سرور مجازی ایران و ابری خارج کشور، سرور مجازی میکروتیک، سرور مجازی سفارشی، اقتصادی و ...
  • سرور اختصاصی ایران و خارج کشور، خدمات کولوکیشن و ...

اگر تاکنون موفق به انتخاب سرویس مورد نظر خود نشده‌اید، می‌توانید از مشاوره رایگان مشهدهاست بهره‌مند شوید.

شرکت مشهدهاست به نشانی  https://mashhadhost.com هاستینگ شناخته‌شده و معتبر در زمینۀ ارائه هاست اختصاصی و انواع خدمات میزبانی وب می‌باشد و با بیش از ۱۸ سال تجربه می‌تواند میزبانی مطمئن برای وب‌سایت‌های شما باشد.

شماره مرکز تماس مشهدهاست : ۳۸۱۸۵ – ۰۵۱

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha