• شنبه / ۳ دی ۱۴۰۱ / ۲۳:۱۷
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1401100301555
  • خبرنگار : 50184

هفته سوم لیگ دسته اول فوتسال

سرمربی شاهین کرمانشاه: بازیکنان تیم سنگ تمام گذاشتند

سرمربی شاهین کرمانشاه: بازیکنان تیم سنگ تمام گذاشتند

ایسنا/کرمانشاه تیم شاهین کرمانشاه در هفته سوم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال تیم صدرنشین اسپیناس زنجان را در خانه‌اش با نتیجه ۲ بر یک مغلوب کرد. 

منصور محمودی سرمربی تیم شاهین کرمانشاه، امروز(سوم دی) پس از پایان این دیدار در گفت و گو با ایسنا، عملکرد بازیکنانش در برابر حریف زنجانی را بسیار خوب توصیف کرد و افزود: با وجود مشکلات زیادی که در زنجان داشتیم و میزبانی خوب نبود، اما خوشبختانه بازیکنان تیم سنگ تمام گذاشتند. 

وی ادامه داد: هوای برفی و سالن بسیار سرد محل برگزاری مسابقه کمی کار را برای بازیکنان ما دشوار کرد، با این وجود عملکرد فوق العاده‌ای داشتیم. 

سرمربی تیم شاهین کرمانشاه با بیان اینکه برای پیروزی در این دیدار تیم حریف را کاملا آنالیز کرده بودیم، اظهار کرد: طی سالهای گذشته هم با تیم اسپیناس بازی کرده بودیم، لذا تا حدودی از تیم شناخت داشتیم و از طرفی آنها را کاملا آنالیز کردیم. 

وی خاطرنشان کرد: علیرغم اینکه تیم اسپیناس در دو هفته اول رقابت های لیگ برابر حریفانش پیروز شده و صدرنشین گروه بود، اما بازیکنان ما با یک بازی خوب تیمی و همدل این تیم را شکست دادند. 

محمودی که تیمش هر دو بازی اول خود را در این فصل لیگ برابر حریفان واگذار کرده، ادامه داد: بدشانسی و ناداوری‌ها از جمله علل دو شکست قبلی تیم ما بوده است. 

تیم شاهین کرمانشاه در این فصل از رقابت های لیگ دسته اول فوتسال تاکنون سه دیدار داشته که دو بازی را واگذار و در یک بازی هم پیروز شده و هم اکنون در جایگاه ششم جدول گروه خود قرار دارد. 

تیم شاهین در گروه سوم لیگ دسته اول فوتسال با تیم‌های پاس تهران، بارمان خمینی شهر، اسپیناس زنجان، عقاب نیروی هوایی تبریز، شهرداری ساوه، پیشگامان وحدت فین کاشان، فولاد ایرانیان و پرسپولیس خوزستان همگروه است. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha