• سه‌شنبه / ۱ آذر ۱۴۰۱ / ۱۵:۱۳
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1401090100506
  • خبرنگار : 50046

آغاز بهسازی و عملیات اجرایی ۵ پروژه بهداشتی درمانی در شیروان

آغاز بهسازی و عملیات اجرایی ۵ پروژه بهداشتی درمانی در شیروان

ایسنا/خراسان شمالی امروز با حضور علی جدی نماینده مردم شهرستان شیروان در مجلس شورای اسلامی، دکتر پورنقی رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، حجت الاسلام تکمیلی امام جمعه شیروان، اسماعیل‌زاده فرماندار شیروان و جمعی دیگر از مسئولان دانشگاه و شهرستان، آیین کلنگ زنی و بهسازی ۵ پروژه بهداشتی درمانی در شیروان برگزار شد.

به گزارش ایسنا، آئین کلنگ‌زنی مرکز خدمات جامع سلامت شهری شماره یک شیروان در زمینی به مساحت ۵۰۰ متر مربع و برآورد هزینه اولیه ۶۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، پایگاه اورژانس ۱۱۵ گلیان با اعتبار ۶ میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری، خانه بهداشت روستای رباط با اعتبار ۷ میلیارد ریال از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی و خانه بهداشت روستای توپکانلو با اعتبار ۷ میلیارد ریال از محل اعتبارات محرومیت زدایی برگزار شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در این خصوص بیان کرد: هم اکنون علاوه بر کلنگ زنی این چهار پروژه بهداشتی در شیروان، ۱۰ پروژه بهداشتی دیگر نیز در این شهرستان در دست احداث است که با افتتاح این پروژه ها در شیروان، گام مثبتی در جهت ارتقای شاخص های بهداشتی و درمانی این شهرستان و به خصوص روستاهای محروم برداشته خواهد شد.

دکتر سید جواد پورنقی تصریح کرد: همچنین عملیات بهسازی بیمارستان امام خمینی (ره) شیروان و مرکز بهداشتی درمانی شهری شماره ۳ شیروان آغاز شد.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی نیز در آئین کلنگ زنی پروژه های بهداشت و درمان شهرستان شیروان گفت: یکی از سرفصل هایی که اعتبارات آن تخصیص ۱۰۰ درصدی یافت، حوزه محرومیت زدایی است.

علی جدی با اشاره به اهم اقدامات اجرایی حوزه بهداشت و درمان در شهرستان، از اجرای آن ها ابراز خرسندی و ابراز امیدواری کرد که ادامه دار باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha