• شنبه / ۲۸ آبان ۱۴۰۱ / ۱۲:۰۲
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1401082819264
  • خبرنگار : 50163

برگزاری بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه همزمان با هفته بسیج در ابهر

برگزاری بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه همزمان با هفته بسیج در ابهر

ایسنا/زنجان فرمانده سپاه ناحیه ابهر از برگزاری ۲۳۵ برنامه همزمان با هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ‌ محسن احمدی‌تبار پیش از ظهر امروز (۲۸ آبان‌ماه) در نشست خبری که به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج با حضور اصحاب رسانه و جمعی از مسئولان سپاه ناحیه ابهر در این نهاد برگزار شد، اظهار کرد: برکات بسیج از همان آغازین روزهای تشکیل این شجره طیبه شروع و تا این لحظه از عمر انقلاب اسلامی ادامه دارد که خدمات و اقدامات این شجره طیبه بخصوص در حوزه مردم به خصوص در حوزه محرومیت‌زدایی بر کسی پوشیده نیست.

وی با طرح این سوال که مگر ذهن و قلب بیدار جامعه ایرانی خدمات بسیج را در دوران دفاع‌مقدس، سازندگی و رفع محرومیت روستاها، ایام کرونا و مقابله با فتنه‌ها و آشوب‌ها فراموش خواهد کرد، افزود: فقط نظام سلطه و ایادی کینه‌توز دشمنان مردم و این آب و خاک است که چشم خود را بر روی واقعیت‌ها و خدمات بسیج بسته‌اند که جهاد تبیین و نهضت روشن‌گری از وظایف اصلی بسیج در شرایط کنونی است.

در ادامه این جلسه نیز مسئول  دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ابهر با اشاره به شعار هفته بسیج امسال با عنوان «بسیج خدمتگزار ملت ایران» نام‌گذاری شده است،  اظهار کرد: بسیج یادگار امام راحل است که با نفس پاک این فرزند خلف رسول‌الله ایجاد و تاسیس شد که انصافاً برکات ارزشمند این شجره طیبه در جای جای ایران بزرگ اسلامی نمود داشته و مشهود است.

 حجت‌الاسلام ابراهیم شاهسوندی با اشاره به برنامه‌های در نظر گرفته شده هفته بسیج در شهرستان ابهر تاکید کرد: در این هفته مبارک ۲۳۵ برنامه در قالب ۳۶ عنوان در شهرستان ابهر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌های این هفته در شهرستان، خاطرنشان کرد: برگزاری یادواره شهدا، دیدار بسیجیان با امام جمعه، محفل انس با قرآن‌کریم، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، یادواره آبروی محله، افتتاح پروژه‌های عمرانی در روستاها و تکریم از بسیجیان نمونه‌ از برنامه‌های هفته بسیج در ابهر است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha